8. leht 10-st

Postitatud: 03 Mai 2006 16:32
Postitas ReY
Nägin seda autot täna hommikul pool kümme mööa Liivalaiat sõitmas. Kena tükk.
... aga miks see kliirents nii suur on? uued vedrud ja väiksed rattad?

Postitatud: 03 Mai 2006 17:05
Postitas Ihv
esimesed rehvid on natu väiksed jah. kuna 1 esimene ka natuke "kurgis" siis mingil ajal peab vahetama ja eks panen kõrgemad
tolli poolest (17) nagu väikseks ei saa nimetada :D

Postitatud: 03 Mai 2006 18:03
Postitas Mart
Sai siis täna oma silmaga ära nähtud. Must, lai auto koos kroomiga on ikka kena küll. Eriti veel BMW :)

Pilt

Postitatud: 19 Mai 2006 17:33
Postitas Ihv
täna lõpetas roolivõimu pump töölepingu (loodetavasti sellega asi piirdub).
tallinas juba undas natuke ja umbes poolel teel tartussse läks undamine korraga väga kõvaks. pidasin kinni ja vaatasin kapoti alla..kõik ujus võimu õlist, potskas õli kees :shock: sain rihma kuidagi maha ja sõitsin ilma rooli- ja pidurivõimuta tartusse ära :? pumbal ülisuurt loksu nagu ei olnud ja samuti käis üsna vabalt ringi aga hääl oli ikka väga jõhker enne rihma mahavõtmist.

võtsin teise pealt pumba maha, eks homme vahetan ära ja ehk saab asja sellega lahendatud


EDIT: hing ei andnud rahu ja hoolimata väiksest vihmatibust vahetasin pumba ära. kohapeal keerates tundub rool väga kerge ja pump häält ei tee, tundub, et mure lahenenud :D

Postitatud: 20 Mai 2006 14:17
Postitas Ihv
njah, sõitsin 5km ringi linnavahel ja asi viitab jamale :?
pump hakkas undama samamoodi nagu eile enne tartu sõitmist, ühe äkkpidurduse ajal kadus nagu võim ära, samuti kui korraga pidurdada ja rooli keerata läheb rool märgatavalt raskemaks.
õli potsik oli nii kuum, et näpuga katsuda ei saanud..võim ei peaks ju nii kuumaks minema, ammugi veel 5 km peale :?
see pump mis peale panin ka perses seega :?: või on karbis või kusagil mingi takistus ja pump metsiku ülekoormuse all?

Postitatud: 20 Mai 2006 15:12
Postitas mart154
soovitan sul ülejäänud õlisüsteem ka üle vaadata.
Ei tahaks uskuda, et need pumbad nii suudavad õli kütta...
Pump tavaliselt jääb lihtsalt hõredaks :)
Kinnikiilunud õlipumpa pole näinud...

Postitatud: 20 Mai 2006 15:19
Postitas Ihv
ee..aga milline osa peale pumba saab seda õli niimoodi kütta? õli on vahetatud juba vana pumba ajal, õliks harilik ATF

Postitatud: 20 Mai 2006 16:17
Postitas mart154
ei, kütmiseks sobib pubp edukalt ka siis, kui ta peab õli "tupikusse" pupmama...

ehk siis minu teooria on, et õli ei saa piisavalt vabalt ringi käia?

Postitatud: 20 Mai 2006 19:28
Postitas Ihv
nii. proovisin peale kolmandat pumpa. undab ja kütab jõhkralt. kuna kõik pumbad käivad üsna vabalt ringi ja erilist loksu pole siis nüüd julgen eeldada, et pumba viga ei ole.
jäänud 2 varianti ilmselt - karp mille külge kinnitub pomm ja roolikarp. kuna pomm on perses (täna läks) siis alustuseks katsun uue leida kõige täiega (samas kahtlen, ilmselt siiski roolikarp :? )

hetkel peas püssi nurkaviskamise mõtted, kogu tehnika põhim perses (mootoril kaas ja saaled, kast undab+4 käigune aint, rooli ja pidurivõimu pole jne).

Postitatud: 20 Mai 2006 19:39
Postitas mart154
aga signalisatsioon ja tuled veel töötavad :lol:

eks kõigil on raskeid päevi,
mine garaazi, vannu südamest ja hakka autot lammutama jällegi :)
siis vahelduseks vannud jällegi nii kuis jõuad ning jätkad...
ja ühtäkki ongi asi valmis!!!

Mõtle, kas siis 2000 aasta Daewoo Matiz-ega on parem sõita? :lol:

Postitatud: 20 Mai 2006 19:47
Postitas Ihv
mart154 kirjutas:aga signalisatsioon ja tuled veel töötavad :lol:

eks kõigil on raskeid päevi,
mine garaazi, vannu südamest ja hakka autot lammutama jällegi :)
siis vahelduseks vannud jällegi nii kuis jõuad ning jätkad...
ja ühtäkki ongi asi valmis!!!

Mõtle, kas siis 2000 aasta Daewoo Matiz-ega on parem sõita? :lol:
1. mul ei ole enam garaazi kus ehitada. 2. mul ei ole aega seda teha (põhim 1 päev nädalas saaks teha+vahendeid pole kõiki mis vaja jne). 3. daewoo matiziga ei ole sõitnud aga 2004 a pesukotil (tööauto) pole väga vigagi punktist a punkti b liikumiseks.

ilmselt hakkan otsima tegijat (ehk saab sellega jutule, kes kaane pidi ära tegema) kes kõik ära teeks.
ehk siis võtaks mootori maha, teeks sellele kapremondi, vaataks üle siduri ja vahetaks kasti ja teeks võimenduse korda (ise usun, et karbi vahetuse teema, kui mootor maas peaks mõnusam olema teha).

Postitatud: 20 Mai 2006 20:00
Postitas tõnis
Eks auto esialgse ehitamise käigus tuleb võimalikult palju juppe uute vastu välja vahetada, pärast vähem üllatusi ja rahulikum sõita. See küll võtab natuke aega, ei saa kohe sõita, aga tasub end hiljem ära. Ma võiksin enda e28 ammu sõita, aga näe tõstsin lati niikõrgele kui sain ja muutkui aga tassin uusi juppe koju. Kui kaup kokku kogutud, siis laon kokku ja läheb sõiduks :wink: .

Postitatud: 20 Mai 2006 20:10
Postitas Ihv
tagantjärgi tark oskan ise ka olla :(

Postitatud: 21 Mai 2006 13:14
Postitas sysi
Ma kuulun ka osaliselt oma tegemistega sinna "tagantjärgi tark" kategooriasse :lol:

Postitatud: 21 Mai 2006 13:33
Postitas Ihv
aga no mis teha, hädasti on ju vaja kohe sõitma hakata kui talv läbi ehitatud ja kogu vaba aeg/raha sinna maetud...muidugi oleks õigem olnud mootor maha võtta ja mootoriruum ka värvida jne. eks tuleb see siis nüüd teha (no tegelt kannataks ju sõita küll aga tahaks kogu tehnika viisakasse seisu saada)...

Postitatud: 22 Mai 2006 12:34
Postitas Ihv
saatuse iroonia tahtel võis roolivõimu probleem päästa hullemast
nimelt otsustasin, et ei lähe siiski ilma võimuta tallinna nädalaks ja võtsin ema auto (scorpio).
hommikul oli ukselukk lõhutud (ja ukseplekk ka kõver ja kraabitud :x ) ja kadunud lällar koos antenniga, varuratas ja audi a6 vedrude-amortide komplekt pagassist. kõik need asjad oleks muidu bemmis olnud :roll:

Postitatud: 23 Mai 2006 18:29
Postitas Iff
Selline kuulutus oli bmw klubi foorumis, äkki on midagi head http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=23521

Postitatud: 23 Mai 2006 20:43
Postitas Ihv
olen kursis jah. aga ei usu, et on mõtet aretada (truumu väitel 2.8 ja 3.5 juhtmestik üksjagu erinev..jagaja jne)..et jääb ikka 2.8

Postitatud: 06 Juul 2006 21:27
Postitas Ihv
nii. auto jälle liikumas. ise ei ole küll näinud veel kuna autot tehti tartus ja ei jõua sinna enne pühapäeva. sõber tõi auto ära ja selgub, et asi siiski suhteliselt perses :(
roolivõim enam keema ei lähe (sai pomm koos juurdekuuluvaga vahetatud, ilmselt oli umbes) aga pöörates undab...ju siis pump õhtal ikkagi..pisiasi.
tõsisem mure on käigukastiga - pidavad mingi pöörde peal (vaba käiguga) väristama või häält tegema natu ja kuidagi kinni pooma või jõnksutama :? kusjuures kui auto ära tõis siis nagu ei oll aru saand, päeval kui sõitis siis rääkis, et väristab natuke ja nüüd õhtul olla hakand kinni pooma..ja just nagu kastist mitte mootorist...esimene mõte, mis endal pähe tuli, et ehk unustas remontija kasti õli panna? :roll: eks pühapäeval ole näha :?

ainus, mis pidi väga hea olema sõbra väitel on mootor..ilma igasuguse klõbinata vaikselt ja ilusti käima ja olema oluliselt parem kui enne remonti...

:(

Postitatud: 07 Juul 2006 12:17
Postitas Ihv
kui midagi persse läheb siis ikka korralikult (y) täna tagurdas mingi veok tagauksele sisse. klaas katki ja liistud pidid mõlkis olema...ah ma ei teagi..ei ole tuju mõeldagi mis ja kus, eks pühapäeval näen :cry: