BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Täna omistasin suviseks tänavaliiklemiseks sellised asjad mis kuulusid Marko 850-i alla
mure tekkis ET-ga, kuna loomupäraselt sobib ET20 kuid need veljed on ET15. Ka pildilt on näha kuhu servad vastu käinud on.
Kuna plaan oli nagunii tagumisi koopaid pisut kohendada, siis ei tekita see suuremat muret kui asi ette võtta.
Kätte sain ka esisplitteri šablooni, see näeb välja selline, kuid lähitulevikus muutub sinine plastik veekindlaks vineeriks, trikimees on varrukast võtta
Õhtul kiskusin eest taas tagumise klaasi ja keevitasin oma kohale tagumiste amordikannude vahelise jõujuurika
Valmistasin pagasiruumi ka ette nädalavahetusel toimuvaks värviralliks, üsna jälk tegevus peadpidi pagasnikus keevitada ja relakaga taielda, paneb mõtlema kas osta gaasimask või mitte
mure tekkis ET-ga, kuna loomupäraselt sobib ET20 kuid need veljed on ET15. Ka pildilt on näha kuhu servad vastu käinud on.
Kuna plaan oli nagunii tagumisi koopaid pisut kohendada, siis ei tekita see suuremat muret kui asi ette võtta.
Kätte sain ka esisplitteri šablooni, see näeb välja selline, kuid lähitulevikus muutub sinine plastik veekindlaks vineeriks, trikimees on varrukast võtta
Õhtul kiskusin eest taas tagumise klaasi ja keevitasin oma kohale tagumiste amordikannude vahelise jõujuurika
Valmistasin pagasiruumi ka ette nädalavahetusel toimuvaks värviralliks, üsna jälk tegevus peadpidi pagasnikus keevitada ja relakaga taielda, paneb mõtlema kas osta gaasimask või mitte
e28
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=213Riho kirjutas:Väga ilus hai sul aga kellele see e36 puuriga kuulub?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Täpselt nii nagu Silwer vihjas. Nüüd, aga ootan tarkadeklubilt ettepanekuid ja vihjeid, kust leida plastikust või muust sarnasest tagumisi tiivakaari.
Vanade alumise serva lasin relakaga maha, seal valitses roosteuss, nüüd enam mitte. Vähese pingutusega saaks nad ka selliseks jätta nagu nad on, kuid võimaluse korral paneks miskit muud mis sobiks.
Kindlasti ei soovi mingeid Jeebu megasuuri punne, laiendus võiks jääda 1-2 sm rohkem kui originaalil.
Vanade alumise serva lasin relakaga maha, seal valitses roosteuss, nüüd enam mitte. Vähese pingutusega saaks nad ka selliseks jätta nagu nad on, kuid võimaluse korral paneks miskit muud mis sobiks.
Kindlasti ei soovi mingeid Jeebu megasuuri punne, laiendus võiks jääda 1-2 sm rohkem kui originaalil.
e28
Teeme ära ve
Oi kus siis BMW- Klubi pornokunni tiitel oleks seinapeal kah
Niisuur tööhoog oli kahel päeval, et fotokas jäi koju. Homme mõlgutame siis mõtteid , kuidas ARK -is kerevärv ümber muuta. Üks nädalavahetus veel värvida, jäid tegematta liistud juustud ja muud pudinad, üldmulje on hoopiski teine juba.
Ja siis veel suveks saledaks
Oi kus siis BMW- Klubi pornokunni tiitel oleks seinapeal kah
Niisuur tööhoog oli kahel päeval, et fotokas jäi koju. Homme mõlgutame siis mõtteid , kuidas ARK -is kerevärv ümber muuta. Üks nädalavahetus veel värvida, jäid tegematta liistud juustud ja muud pudinad, üldmulje on hoopiski teine juba.
Ja siis veel suveks saledaks
e28
Eks ta mõneks ajaks jääb siis selliseks, kui värvija aega leiab, siis lõpetame selle viimasegi. Põhimõtteliselt ei tohiks lõpptulemusena jääda ühtki värvimata detaili, üleni must, võibolla tuleb mõni disainelement, jutt või muu säärane. UM-ist ootan uusi aknatihendi liiste. Mõned eemaldatud kroomliistud ja ukseliistud veel värvimata. Uksevahed on ka kiiruga koostamisel jäänud viimistlemata.
Pagasiruum sai uuttüüpi tihendi, vana on muideks täiesti kasutatav, kui keegi huvi tunneb, saab endale.
Garaazi ukseeest lumekoristuseks ei pea enam labidat kasutama
1 küsimus , kuidas vahetada numbrimärgid uute vastu, kas ARK-i kaudu tuleb isegi odavam ?
http://www.ark.ee/atp/index.php?id=234 2tk 200.- et maksta ainult riigilõiv, või lisandub veel miskit ?
http://www.liikluskorraldus.ee/index.php?id=48 2tk 300.- ? Sealt pidi kohe kätte saama kui vanad kaasas ?
Pagasiruum sai uuttüüpi tihendi, vana on muideks täiesti kasutatav, kui keegi huvi tunneb, saab endale.
Garaazi ukseeest lumekoristuseks ei pea enam labidat kasutama
1 küsimus , kuidas vahetada numbrimärgid uute vastu, kas ARK-i kaudu tuleb isegi odavam ?
http://www.ark.ee/atp/index.php?id=234 2tk 200.- et maksta ainult riigilõiv, või lisandub veel miskit ?
http://www.liikluskorraldus.ee/index.php?id=48 2tk 300.- ? Sealt pidi kohe kätte saama kui vanad kaasas ?
e28
Kas ka sõitma see auto hakkab ei usu, ei saa arugi mis toimub
Tänaseks on karterivann alt võetud, õlid välja lastud ja õlipump maha krutitud, esiklaasi ees ei ole, tagumine tuleb ka maha võtta, amordipüstakud eemaldada ja mida sada asja veel , ennast ajab ka naerma.
Õlivann läheb freesimisse, selle mahasõidetud 100 km peale oli kadunud peaaegu 1l õli, karteri tihend ei pidanud, tundub, et vann on pisut kõver, muud põhjendust ei leia, kuna ennem pidas ilusti, pandud sai uus tihend+silikoon, veidike niriseb ka mootori tagune nukkvõlli õlikanalite kate, sinna tuleb ka freesida popim kaas.
Õlipumbal olid sees vanast ajast väikesed kriimudkraamud, kuna eelmine kord jäi asi millegipärast tegemata, siis sel korral homme astun läbirääkimistesse UM-iga ja vaatan palju vajalikud jupid maksma läheks. Muidugi, kui kellelgi vedeleb samune õlipump, oleksin huvitatud, juhul kui on kriimuvaba. Igaks juhuks teeks asja ikka heaks.
Saabusid vahepeal ka tagumisele aknale tihendiliistud, väga ilus on, millegipärast jäi esimesele klaasile tellimata, takkajärgi tellisin ära ja siis lähevad uue klaasiga korraga ette. Liistude hinnad on üsnagi haiged, aga mis sellest. Vanad olid juba nii rabedad ka, et ei taha nendega jamada.
Muideks seoses tilkuva karteriga puutusid õliga kokku stabikavarras ja miskit muud veel mille olin kiirkorras Motip aerosoolidega kruntinud,värvinud, lakkinud - kõik see pask koorub maha, seega tuleb unustada purgivärvindus ja üritan need asjad ka korraliku värviga katta, selleks aga peab kogu selle jama sealt maha lihvima , eks omad vitsad peksavad.
Kiiruga sai valmis ka rakis, et vanni freesida saaks, seega kel huvi, siis abivahend olemas.
Tänaseks on karterivann alt võetud, õlid välja lastud ja õlipump maha krutitud, esiklaasi ees ei ole, tagumine tuleb ka maha võtta, amordipüstakud eemaldada ja mida sada asja veel , ennast ajab ka naerma.
Õlivann läheb freesimisse, selle mahasõidetud 100 km peale oli kadunud peaaegu 1l õli, karteri tihend ei pidanud, tundub, et vann on pisut kõver, muud põhjendust ei leia, kuna ennem pidas ilusti, pandud sai uus tihend+silikoon, veidike niriseb ka mootori tagune nukkvõlli õlikanalite kate, sinna tuleb ka freesida popim kaas.
Õlipumbal olid sees vanast ajast väikesed kriimudkraamud, kuna eelmine kord jäi asi millegipärast tegemata, siis sel korral homme astun läbirääkimistesse UM-iga ja vaatan palju vajalikud jupid maksma läheks. Muidugi, kui kellelgi vedeleb samune õlipump, oleksin huvitatud, juhul kui on kriimuvaba. Igaks juhuks teeks asja ikka heaks.
Saabusid vahepeal ka tagumisele aknale tihendiliistud, väga ilus on, millegipärast jäi esimesele klaasile tellimata, takkajärgi tellisin ära ja siis lähevad uue klaasiga korraga ette. Liistude hinnad on üsnagi haiged, aga mis sellest. Vanad olid juba nii rabedad ka, et ei taha nendega jamada.
Muideks seoses tilkuva karteriga puutusid õliga kokku stabikavarras ja miskit muud veel mille olin kiirkorras Motip aerosoolidega kruntinud,värvinud, lakkinud - kõik see pask koorub maha, seega tuleb unustada purgivärvindus ja üritan need asjad ka korraliku värviga katta, selleks aga peab kogu selle jama sealt maha lihvima , eks omad vitsad peksavad.
Kiiruga sai valmis ka rakis, et vanni freesida saaks, seega kel huvi, siis abivahend olemas.
e28
Freesija tegi oma tööd hästi, tegin ka mõned ilusad klõpsud.
Algas asi siis pinki kinnitamisega, see oli kõige aeganõudvam töö
Peale seda kui asi oli fikseeritud, läks maha esimene huumuskiht, selle põhjustas lohk tööpinnas millega omakorda keevitaja nägi hulleimat vaeva eales.
Seejärel siis kogu tööpind ilusti siledaks, pisut sai korrigeeritud ka maha freesitava osa kõrgust.
Peale töö lõppu tulid välja ka valu boorid
Tööpind peaks olema nüüd parim !!
Samas sai tellitud ka plokikaanele tagumiste nukkvõlli õlikanalite kate, mis peaks olema pisut suurema ülekattega võrrelduna originaal plekitükiga. Taas siis huvilistele saadaval !
Kuna suveks saledaks programmiga hakkame peagi autot vastu maapinda laskma, väike meeldetuletus eelnenust.
Algas asi siis pinki kinnitamisega, see oli kõige aeganõudvam töö
Peale seda kui asi oli fikseeritud, läks maha esimene huumuskiht, selle põhjustas lohk tööpinnas millega omakorda keevitaja nägi hulleimat vaeva eales.
Seejärel siis kogu tööpind ilusti siledaks, pisut sai korrigeeritud ka maha freesitava osa kõrgust.
Peale töö lõppu tulid välja ka valu boorid
Tööpind peaks olema nüüd parim !!
Samas sai tellitud ka plokikaanele tagumiste nukkvõlli õlikanalite kate, mis peaks olema pisut suurema ülekattega võrrelduna originaal plekitükiga. Taas siis huvilistele saadaval !
Kuna suveks saledaks programmiga hakkame peagi autot vastu maapinda laskma, väike meeldetuletus eelnenust.
e28