9. leht 33-st
Postitatud: 15 Jaan 2007 08:52
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Kui mehaanilised osad ja istme raam on väsinud siis on tõesti mitu komplekti varuks vaja, samas vanad külgtugede poroloonid soovitas mul üks spetsialist igal juhul välja vahetada

need ilmselt lähevad ajaga vedelamaks ja ei paku enam külgtuge.
Kus istmeid muidu taastada lased?
Istmepõhja ja seljatoe keskosa poroloon läheb kindlasti väljavahetamisele. Külgtugede osas ei oska arvata, kui lihtne-keeruline neid välja vahetada on

Igatahes peaks ka külgtugede osas saama korraliku komplekti komplekteeritud. Raamid on neil tõesti enamustel kõverad, plastjupid on puruks/puudu jne. Seega jah, juba mehhaanilise osa kompleteerimiseks läheb mitut komplekti tarvis.
Konkreetset tegijat polsterduse osas veel pole. Esialgu üritan mehhaanika komplekteerida ja värskendada ja eks siis vaatab. Hetkel pole istmetega kiire niikuinii

Postitatud: 15 Jaan 2007 17:17
Postitas rean
..kui sul juhuslikult pärast komplekteerimist üks parempoolne iste üle jääb...anna teada! (vahet pole mis konditsioonis!) ..mul jääb teisest komplektist üks puudu

Postitatud: 16 Jaan 2007 10:08
Postitas Arvo
rean kirjutas:..kui sul juhuslikult pärast komplekteerimist üks parempoolne iste üle jääb...anna teada! (vahet pole mis konditsioonis!) ..mul jääb teisest komplektist üks puudu

Ja mul puudu üks seljatoe reguleerimise nupp

oleks sellele ostja kui peaks üle jääma
Postitatud: 17 Jaan 2007 13:23
Postitas nuga
Postitatud: 20 Jaan 2007 21:16
Postitas nuga
Postitatud: 25 Jaan 2007 20:46
Postitas nuga
nuga kirjutas:Lisaks läks tellimusse ka esitulede juhtmepuu, kuna vana oli ikka väga kõdu

Siin ta siis on. Minu imestuseks on tulepistikute juures sellised kummikopsikud, mida ma olen uuemate masinate juures näinud. E21'l pole selliseid asju silmanud

Eemaldama ma siiski neid ei hakka, eesmärk on neil ju üllas
Lisaks uued "hornid". Vanadelt olid klemmid küljest ära kõdunenud ja nood olid igati õnnetud:

Postitatud: 26 Jaan 2007 14:13
Postitas raimo
mis aastast see Baur on kui küsida tohib ? tegelikult panen lihtsalt infoks sulle
Tähtsaimad muutused: nüüd vähemalt 35 aastat vana sõiduk, protsendid, rohkem pilte, korraline ülevaatus iga 4 aasta tagant, serdi kehtivus 12 aastat jne. Hetkel käib töö seadusaktidest tulenevate nõuete täitmiseks, et üldse saaks neid numbreid väljastada. Lugege läbi, on restaureerimisel kasulik.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12743660
jõudu ja jaksu!
Postitatud: 26 Jaan 2007 20:36
Postitas nuga
raimo kirjutas:mis aastast see Baur on kui küsida tohib ? tegelikult panen lihtsalt infoks sulle
Baur on toodetud '78, passis '79, nii et bauri puhul hakkaks aastal 2014 asi ilmet võtma

Aga initsiatiiv iseenesest on väga teretulnud

Postitatud: 26 Jaan 2007 23:52
Postitas raimo
peab ära konserveerima niikauaks

Postitatud: 30 Jaan 2007 23:07
Postitas nuga
Tegelesin tulepesusüsteemi värskendamisega. Kõik voolikud lähevad uued, düüsid ja pumbad jäävad vanad. Õnneks oli võimalik olemasoevatest juppidest kaks töökorras pumpa kokku panna.
Lähtematerjal:

Pärast:

Ülejäägid:
Galvaanikas käinud korpusega relee:
Katuseluugisüsteemi sobitamine:
Juhipoolsed uks ja tiib paigas:
Esiosa juhtmepuud ja hornid paigas, spoila veel paigaldamata:

Postitatud: 31 Jaan 2007 00:23
Postitas nuga
Valimised on tulekul

Kaks parimat soenduspaneeli leiavad omale koha minu ja sysi masinas:
Armatuur on puhastatud ja paigalduseks valmis:

Postitatud: 31 Jaan 2007 13:33
Postitas raunz
Väga kena
Katuseluugi tagasi panemine vist eriti kerge töö pole.
Soovin su armatuuridetailidele edu valimistel siis, mul endal vaja kah see ära teha aga valik natuke kergem, ainult neli enamusi juppe

Postitatud: 31 Jaan 2007 14:00
Postitas nuga
raunz kirjutas:Katuseluugi tagasi panemine vist eriti kerge töö pole.
Soovin su armatuuridetailidele edu valimistel siis, mul endal vaja kah see ära teha aga valik natuke kergem, ainult neli enamusi juppe

Katuseluugi osas sobitasin esialgu vaid detaile ja värskendasin mälu, kuidas asi kokku peaks käima. Mõtlesin juba taktika välja, kuidas luuki tagasi ajada, ei tohiks eriti keeruline olla
Soenduspaneelidega polegi asi niiväga nuppudes, vaid selle üleval asuva kinnituse nurgad kipuvad ära murduma. Teine probleem on ohutulede nupu ümbrus, mis kipub olema kruvikeerajaga kahjustatud

Postitatud: 31 Jaan 2007 16:41
Postitas raunz
Täpselt nii nendega on jah, ohutulega on üldse nadi lugu. E21-l kipub ta peale jääma, ei taha oma asendisse tagasi minna, ma kolmest ohutulest sain ühe kokku sobitatud mis enamvähem normaalselt töötab

Postitatud: 31 Jaan 2007 16:47
Postitas nuga
raunz kirjutas:Täpselt nii nendega on jah, ohutulega on üldse nadi lugu. E21-l kipub ta peale jääma, ei taha oma asendisse tagasi minna, ma kolmest ohutulest sain ühe kokku sobitatud mis enamvähem normaalselt töötab

Neid lüliteid annab täiesti eduliselt remontida. 5 minutit pusimist ja lüliti jälle korras

Postitatud: 02 Veebr 2007 22:31
Postitas nuga
Siin on üks põhjus, miks ma ei taha vanu juppe niisama külge kruvida:

Postitatud: 03 Veebr 2007 00:11
Postitas Silwer
Uus näeb jah "tiba" värskem välja...

Postitatud: 03 Veebr 2007 10:49
Postitas nuga
Uus kapotialuse valgustus:

... ja paigaldatuna:
Panin ka uste kroomliistud paika. Tagumised tükid olin sunnitud uued ostma, kuna üks neist oli aja jooksul kaduma läinud ja teine oli väga kriibitud olemisega:

Postitatud: 05 Veebr 2007 10:47
Postitas nuga
Kui palju juppe võib ühest pisikesest soenduspaneelist tulla

Postitatud: 05 Veebr 2007 22:08
Postitas k6veric
mulle meeldib kuidas see mees autot teeb! lahe