9. leht 33-st

Postitatud: 15 Jaan 2007 08:52
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Kui mehaanilised osad ja istme raam on väsinud siis on tõesti mitu komplekti varuks vaja, samas vanad külgtugede poroloonid soovitas mul üks spetsialist igal juhul välja vahetada :idea: need ilmselt lähevad ajaga vedelamaks ja ei paku enam külgtuge.
Kus istmeid muidu taastada lased?
Istmepõhja ja seljatoe keskosa poroloon läheb kindlasti väljavahetamisele. Külgtugede osas ei oska arvata, kui lihtne-keeruline neid välja vahetada on :roll: Igatahes peaks ka külgtugede osas saama korraliku komplekti komplekteeritud. Raamid on neil tõesti enamustel kõverad, plastjupid on puruks/puudu jne. Seega jah, juba mehhaanilise osa kompleteerimiseks läheb mitut komplekti tarvis.
Konkreetset tegijat polsterduse osas veel pole. Esialgu üritan mehhaanika komplekteerida ja värskendada ja eks siis vaatab. Hetkel pole istmetega kiire niikuinii :)

Postitatud: 15 Jaan 2007 17:17
Postitas rean
..kui sul juhuslikult pärast komplekteerimist üks parempoolne iste üle jääb...anna teada! (vahet pole mis konditsioonis!) ..mul jääb teisest komplektist üks puudu :)

Postitatud: 16 Jaan 2007 10:08
Postitas Arvo
rean kirjutas:..kui sul juhuslikult pärast komplekteerimist üks parempoolne iste üle jääb...anna teada! (vahet pole mis konditsioonis!) ..mul jääb teisest komplektist üks puudu :)
Ja mul puudu üks seljatoe reguleerimise nupp :) oleks sellele ostja kui peaks üle jääma

Postitatud: 17 Jaan 2007 13:23
Postitas nuga
Autot ostes sain eelmiselt omanikult kaasa mapi autoga kaasas olnud paberitest. Nende hulgas olid omaniku käsiraamat, hooldusraamat, brošüür hooldusjaamade kohta, bmw lisavarustuse buklett ja muud peenemat paberikraami. Kõik asjad olid suurepärases seisus. Paraku pole ainult hooldusraamatu täitmisel eriti usinad oldud :( Hooldusraamatu järgi on auto esmane kontroll tehtud septembris 1982. Aprillis 1985 on odomeetri näiduks märgitud 29000 kilomeetrit, juulis 1988 aga juba 52000 kilomeetrit. Mapis olid ka tollipaberid auto saksast väljamüümise kohta. Kuupäevaks oli märgitud 20.12.1993, seega siis võib eeldada, et 1994 alguses jõudis ta eestisse.

Pilt Pilt PiltPilt Pilt

Auto eelmine omanik oli masina ostnud septembris 1994. Minu valduses on kaks ülevaatusprotokolli aastatest 2000 ja 2001. Esimesel juhul oli protokolli märgitud läbisõiduks 245000 km ja teisel juhul 262000 km. Mõned kuud peale 2001 aasta aprillis tehtud ülevaatust aga on masin seisma jäänud, kuna minu valdusse jõudmisel oli odomeetri näiduks 267317 km. See oli siis august 2003 seisuga :)

LKF'i andmebaasi andmetel ei ole masin ühtegi avariid teinud :)

Postitatud: 20 Jaan 2007 21:16
Postitas nuga
Vahepeal toimunust siis.
Olen enamasti igasuguseid pisemaid sõlmi puhastanud-koostanud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Suurema tööna on ees laepolstri ja sellega seonduva paigaldus. See on ausalt öeldes paras peavalu, kuna lae ja katuseluugi lammutamisest ma pilte ei teinud ja nüüd on veidi raskusi lego kokkupanemisega. Samuti hõlmab lae komplekteerimine polstrite liimimist lakke, mis on üks äraütlemata ebameeldiv töö, aga ega tast pääsu pole.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 25 Jaan 2007 20:46
Postitas nuga
nuga kirjutas:Lisaks läks tellimusse ka esitulede juhtmepuu, kuna vana oli ikka väga kõdu :(
Siin ta siis on. Minu imestuseks on tulepistikute juures sellised kummikopsikud, mida ma olen uuemate masinate juures näinud. E21'l pole selliseid asju silmanud :? Eemaldama ma siiski neid ei hakka, eesmärk on neil ju üllas :D
Pilt

Lisaks uued "hornid". Vanadelt olid klemmid küljest ära kõdunenud ja nood olid igati õnnetud:
Pilt

Postitatud: 26 Jaan 2007 14:13
Postitas raimo
mis aastast see Baur on kui küsida tohib ? tegelikult panen lihtsalt infoks sulle
Tähtsaimad muutused: nüüd vähemalt 35 aastat vana sõiduk, protsendid, rohkem pilte, korraline ülevaatus iga 4 aasta tagant, serdi kehtivus 12 aastat jne. Hetkel käib töö seadusaktidest tulenevate nõuete täitmiseks, et üldse saaks neid numbreid väljastada. Lugege läbi, on restaureerimisel kasulik.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12743660

jõudu ja jaksu!

Postitatud: 26 Jaan 2007 20:36
Postitas nuga
raimo kirjutas:mis aastast see Baur on kui küsida tohib ? tegelikult panen lihtsalt infoks sulle
Baur on toodetud '78, passis '79, nii et bauri puhul hakkaks aastal 2014 asi ilmet võtma :D Aga initsiatiiv iseenesest on väga teretulnud :)

Postitatud: 26 Jaan 2007 23:52
Postitas raimo
peab ära konserveerima niikauaks :D

Postitatud: 30 Jaan 2007 23:07
Postitas nuga
Tegelesin tulepesusüsteemi värskendamisega. Kõik voolikud lähevad uued, düüsid ja pumbad jäävad vanad. Õnneks oli võimalik olemasoevatest juppidest kaks töökorras pumpa kokku panna.
Lähtematerjal:
Pilt
Pärast:
Pilt
Pilt
Ülejäägid:
Pilt

Galvaanikas käinud korpusega relee:
Pilt

Katuseluugisüsteemi sobitamine:
Pilt

Juhipoolsed uks ja tiib paigas:
Pilt

Esiosa juhtmepuud ja hornid paigas, spoila veel paigaldamata:
Pilt

Postitatud: 31 Jaan 2007 00:23
Postitas nuga
Valimised on tulekul :lol: Kaks parimat soenduspaneeli leiavad omale koha minu ja sysi masinas:
Pilt

Armatuur on puhastatud ja paigalduseks valmis:
Pilt
Pilt

Postitatud: 31 Jaan 2007 13:33
Postitas raunz
Väga kena :)
Katuseluugi tagasi panemine vist eriti kerge töö pole.
Soovin su armatuuridetailidele edu valimistel siis, mul endal vaja kah see ära teha aga valik natuke kergem, ainult neli enamusi juppe :P

Postitatud: 31 Jaan 2007 14:00
Postitas nuga
raunz kirjutas:Katuseluugi tagasi panemine vist eriti kerge töö pole.
Soovin su armatuuridetailidele edu valimistel siis, mul endal vaja kah see ära teha aga valik natuke kergem, ainult neli enamusi juppe :P
Katuseluugi osas sobitasin esialgu vaid detaile ja värskendasin mälu, kuidas asi kokku peaks käima. Mõtlesin juba taktika välja, kuidas luuki tagasi ajada, ei tohiks eriti keeruline olla :P

Soenduspaneelidega polegi asi niiväga nuppudes, vaid selle üleval asuva kinnituse nurgad kipuvad ära murduma. Teine probleem on ohutulede nupu ümbrus, mis kipub olema kruvikeerajaga kahjustatud :?

Postitatud: 31 Jaan 2007 16:41
Postitas raunz
Täpselt nii nendega on jah, ohutulega on üldse nadi lugu. E21-l kipub ta peale jääma, ei taha oma asendisse tagasi minna, ma kolmest ohutulest sain ühe kokku sobitatud mis enamvähem normaalselt töötab :P

Postitatud: 31 Jaan 2007 16:47
Postitas nuga
raunz kirjutas:Täpselt nii nendega on jah, ohutulega on üldse nadi lugu. E21-l kipub ta peale jääma, ei taha oma asendisse tagasi minna, ma kolmest ohutulest sain ühe kokku sobitatud mis enamvähem normaalselt töötab :P
Neid lüliteid annab täiesti eduliselt remontida. 5 minutit pusimist ja lüliti jälle korras ;)

Postitatud: 02 Veebr 2007 22:31
Postitas nuga
Siin on üks põhjus, miks ma ei taha vanu juppe niisama külge kruvida:
Pilt

Postitatud: 03 Veebr 2007 00:11
Postitas Silwer
Uus näeb jah "tiba" värskem välja... :)

Postitatud: 03 Veebr 2007 10:49
Postitas nuga
Uus kapotialuse valgustus:
Pilt
... ja paigaldatuna:
Pilt

Panin ka uste kroomliistud paika. Tagumised tükid olin sunnitud uued ostma, kuna üks neist oli aja jooksul kaduma läinud ja teine oli väga kriibitud olemisega:
Pilt
Pilt

Postitatud: 05 Veebr 2007 10:47
Postitas nuga
Kui palju juppe võib ühest pisikesest soenduspaneelist tulla :P
Pilt

Postitatud: 05 Veebr 2007 22:08
Postitas k6veric
mulle meeldib kuidas see mees autot teeb! lahe