9. leht 9-st

Postitatud: 17 Aug 2011 18:43
Postitas redline
See varjestusega juhe on jagaja induktiivanduri signaal kommutaatorile(juhtme pikendamine pole oluline ja varjestuse olemasoluta mingis kohas ei takista sädeme teket). Kas siis konkreetses töökojas polnud tõesti meest, kellel püsiks käes multimeeter? Kes natukenegi elektrist jagab, saaks selle auto vaevata käima, sest isegi ilma skeemita pole seal midagi rasket. Kommuka enda peal ka ära ilusti märgitud input signaal, 30, 15 ja 31 klemmid. Tuleb lihtsalt ära mõõta kas vastavatele klemmidel toide olemas ja miinus ning kontrollida kas jagaja annab signaali. Kui need kõik olemas, siis on ka eeldused loodud sädeme tekkimisele, eeldusel et süütepool ja jagaja kaas korras.

Postitatud: 17 Aug 2011 19:24
Postitas Helar1
redline kirjutas:See varjestusega juhe on jagaja induktiivanduri signaal kommutaatorile(juhtme pikendamine pole oluline ja varjestuse olemasoluta mingis kohas ei takista sädeme teket). Kas siis konkreetses töökojas polnud tõesti meest, kellel püsiks käes multimeeter? Kes natukenegi elektrist jagab, saaks selle auto vaevata käima, sest isegi ilma skeemita pole seal midagi rasket. Kommuka enda peal ka ära ilusti märgitud input signaal, 30, 15 ja 31 klemmid. Tuleb lihtsalt ära mõõta kas vastavatele klemmidel toide olemas ja miinus ning kontrollida kas jagaja annab signaali. Kui need kõik olemas, siis on ka eeldused loodud sädeme tekkimisele, eeldusel et süütepool ja jagaja kaas korras.
Kommukal siis mõõdan takistusi? Kuidas ma seal pinget mõõdan kui pistik taga? Ja kuidas ma jagaja signaali kontrollin?

Postitatud: 17 Aug 2011 19:29
Postitas redline
Pistiku võtad ära ja mõõdad pistiku seest pinget, vaatad kas toited ja miinus olemas. Signaali mõõtmiseks multimeeter muidugi natuke liiga agelane riist, aga midagi näeb ikka(vähemalt näeb kas mingi pinge tuleb, selleks tuleb jagajat ringi keerata kiiresti käega, aeglaselt keerates ei suuda andur sul erilist pinget toota) aga kõige parem oleks ossiga mõõta, siis näeb küll ilusti.

Postitatud: 18 Aug 2011 15:15
Postitas Helar1
Nonii, uus juhmestik sai peale, proovida ei saanud kuna polnud sellele juhtmestikule sobivat kommutaatorit!

Nii et võite pakkuda mulle kommutaatorit, kommutaatorile läheb kaks pistikut, üks juhtmestikust, teine pistik suundub jagajasse!
Selle asjaga suht kiire ka!

Postitatud: 18 Aug 2011 15:53
Postitas Greger
http://www.megaupload.com/?d=TUGM8KA4

Tõmmba sealt manual. See on PDF fail mille lõpus olemas elektri skeemid ja kõik juhtmete värvid jne.

Postitatud: 18 Aug 2011 18:20
Postitas redline
Kui väga originaalsust taga ei aja, siis saab kasutada ka olemasolevat kommukat (see eeldaks pistiku vahetust ja juhtmete lõikumist).

Postitatud: 18 Aug 2011 18:35
Postitas Helar1
redline kirjutas:Kui väga originaalsust taga ei aja, siis saab kasutada ka olemasolevat kommukat (see eeldaks pistiku vahetust ja juhtmete lõikumist).
Ei tahaks enam teha seda küll jah. Kuna ise elektri asja hästi ei jaga, siis ei hakka rohkem midagi lõikuma.

Aga ootan ikka veel kommuka pakkumisi!

Postitatud: 22 Sept 2011 20:54
Postitas renks
nii selle teema siin võib siis lukku pista kuna auto nüüd minu käes ja millalgi ka uus teema :)