10. leht 13-st

Postitatud: 17 Apr 2009 09:52
Postitas mart154
Spoiladega läheb veel aega :S Laisklevad kõik...

Kardaani kah pole, need meistrimehed ka venitavad :(


Mina ei laiskle, seega sisselasketorustik on valmis.
Sidurikompanii sai ka ühendatud ja õhutatud.

Mootoriruumis tuleks veel mõned vaakumvoolikud ilusti kinnitada ja peaks sealtpoolt valmis olema.

Siis veel kardaan alla, paar käiguhoovastiku detaili uut osta ja salong kokku...

Postitatud: 18 Apr 2009 14:34
Postitas mart154
igavaks läinud see pidev jutt siin, mõni pilt vahepeal...


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 20 Apr 2009 22:20
Postitas mart154
Otsereportaaz rindelt :)

Summutit juba lausa 1.5 meetrit... Vaikus pole saabunud :twisted:

Leitud ka tühikäik... :)

Postitatud: 21 Apr 2009 23:27
Postitas mart154
Otsereportaaz rindelt :D

Sissesõitu 9km tehtud. Mitte kõige aeglasemas tempos :)

Mina olen rahul.
Võtan nädalakese rahulikult, siis üritab rõhku kõrgemaks kui 0.6bar keerata. :twisted:

Postitatud: 21 Apr 2009 23:57
Postitas V8
Kuda pidamisega lood on?
Mis käikudega otse sõites täis gaasil pidamine ära kaob?
Lähed varsti dünosse kah või?

Postitatud: 22 Apr 2009 07:43
Postitas mart154
Pidamisega on praegu kõik korras veel :)
Rõhk on ainult 0.6bar.

Arvestage, et mul on käsil auto sissesõit :D

Postitatud: 22 Apr 2009 09:34
Postitas raunz
Paisupaagi asukoht on väga omapärane :D

Hea kuulda et liikvel juba, vaata siis, et sissesõidul üle ei pinguta :P

Postitatud: 22 Apr 2009 10:06
Postitas mart154
http://www.youtube.com/watch?v=xuDwZl-NrUI
üks video sissesõidust, ja nüüd täname kõik koos Broncot :)

Postitatud: 22 Apr 2009 10:07
Postitas tanele28
mart154 kirjutas:Pidamisega on praegu kõik korras veel :)
Rõhk on ainult 0.6bar.

Arvestage, et mul on käsil auto sissesõit :D
Nii, et tuled teed pühapäeval tabasalus ka mõned ringid? :P

Postitatud: 22 Apr 2009 10:17
Postitas mart154
katsume mõnest lastehaigusest lahti saada, siis ehk küll.

Ja vedrustus ja madalam iste tuleb sisse seada :)

Postitatud: 22 Apr 2009 23:22
Postitas M-Tech
Väike päevane video ka: http://www.youtube.com/watch?v=qrqSkAu3owA

Vaatan, et Mart tegeleb siin ikka veel enesepettusega arvestades, kui paljud asjad veel nokitsemist tahaksid saada enne tõsisemat gaasipedaali tallamist. :)

Postitatud: 23 Apr 2009 00:41
Postitas Silwer
Sõidab küll ju... :)

Postitatud: 24 Apr 2009 23:49
Postitas mart154
Vahepeal on kerge masendus olnud.

Hakkasin vedrustust vahetama, tuli välja, et esimesed amordipüstakud olid mädad.
Härra Cardo õnneks aitas uutega välja.
Seni pole neid alla saanud, sest rattalaagri keeramiseks pole padrunit olnud.
Kes tahab laenata homme? 46mm peaks olema!

See-eest sain tagumised madaldusvedrud alla ja natuke madalama ilstme sisse.

Homme katsun esimesed ka uuesti alla saada, siis peaks pandav olema sildade poolelt...

Jääb veel bensupump vahetada.. Siis võiks uuesti proovida...

Postitatud: 25 Apr 2009 00:58
Postitas V8
Sa katsetasid stock bensupumbaga või? Segu lahjaks ei jäänud või?
Niimoodi võid mootori ülesse sulatada ju. A kui on hea juhtimine motol siis muidugist savi.

Postitatud: 25 Apr 2009 08:49
Postitas Cardo
Pead padruni jaoks siis taas siia sõitma :(

Postitatud: 25 Apr 2009 09:21
Postitas Silwer
Stock pensupump on veel väga hea sellise seade juures. Lahjaks hakkab vääma autodel millel üle 350-400hj.

Postitatud: 25 Apr 2009 10:10
Postitas mart154
Silwer, stock benapump on vist 120lph.
Seda 3bar peal, mul on 3.5bar vaja juba. Boosti all... Ja pump on 300 kilo sõitnud....

Ma tegin mõõtmised...
4bar peal tootis pump umbes 60lph,
3bar peal 90lph.


Aga minul pihustid vajavad juba 135 lph...
Seega ei jäägi muud üle, kui Walbro alla visata.


edit: V8: Ma ikka jälgin, mis parameetrid teevad...

Postitatud: 25 Apr 2009 10:12
Postitas M-Tech
Mootorijuhtimine nüüd küll lahjemat pumpa kasutada ei luba.

Tegu lihtsalt Mardi tegemata kodutööga, kuna ta ei mõõtnud enne, palju stock pumba tootlikus on.
Minu E30 stock pump on näiteks 2x tootlikum kui Mardi E28 pump.
Mardil oli 3bar peal ~80L/H ja 4bar peal ~60L/H tootlikus aga pihustid ise 3bar juures 100% duty-ga voolavad 115L/H, nii et millest me enam edasi räägime.
Boosti all oligi pumba tootlikus 2x väiksem kui pihustite max voolavus.
Pihustid ise on niigi selle confi jaoks lahjad.

Kolvid ei sula, kui monitoorimisseadmete näidud on paigas, aju ei puutu siin üldse asjasse.

Postitatud: 25 Apr 2009 16:36
Postitas mart154
Vähemalt sain vedrustuse alla :)

46mm padruni teemaga sai ka lahenduse.
Ostsin 250eeguse padruni ja lendasin sellele käiaga peale :)

Nüüd varsti katsume Mihkliga koos pumba alla saada...

Postitatud: 26 Apr 2009 21:56
Postitas mart154
Kuna mul on mõttevaegused selle kõige rabelemise peale, siis lihtsalt kokkuvõte :)


Täna sai siis suur kiire mööda.

Istun korra maha ja mõtlen asjade üle järele :)
Viimase ~kuu aja jooksul on seoses selle autoga räme tamp peal olnud.

Täna sai siis auto tundmatus kohas vette visatud...
Käisin Tabasalu kardirajal BMW testipäeval sõitmas.

Kui see mootorit ära ei tapnud, siis on kõva küll saanud :)




Nüüd siis kokkuvõte, mis eelnevalt tehtud sai...

Noh, peale sõitmasaamist selgus kohe, et pump ei kannata kriitikat ja Mihkel kartis vedela vedrustuse tõttu oma elu pärast :D

Vedrud olid juba sügisel ostetud, nüüd aga selgus siis, et esimesed püstakud piisavalt roostes, et neid mitte kasutada.

Siis läks juba kiireks. Tuli hankida rahalise seisu kiuste uued ja need alla kruvida. 'Uutel' püstakutel polnud rattalaagreid, tuli neid ümber tõstma hakata. Selgus et 46mm padruni leidmisega on reede õhtul Tallinnas raskusi :)

Sisustasin siis reedese õhtu ja öö tagavedrustuse ja istme tuunimise kallal. Orikas iste oli nii kõrge, et kiivriga sisse ei mahtunud. Aretasin madalama. Sai piisavalt porno, et varsti uuesti üle vaadata. :D

Laupäeval said lõpuks esimesed püstakud ja madaldusvedrud alla. Jäikus paranes küll :)
Suutsin laupäeval linnapeal asju ajades oma 10 korda sumpsi vastu maad panna...

Jätkus saaga bensupumbaga, vahetasin ära, kütusest enam puudu ei jäänud...

Siis tekkis mõte et prooviks trigger erroreid ravida. Vahetasin VR sensori poolused ära. Selgus, et asi läks ullemaks. Vahetasin tagasi, ikka hullusti. Lisaks veel resetid.

Laupäeva öö lõppeski teadmisega, et kõik on pees ja sõita ei saa.
Täna hommikul mõtlesin, et lähen proovin veelkorra. Läbi ime saingi resettidest lahti ja trigger errorid läksid ka nii väikseks, nagu neid vist selle õnnetu 60-2 rattaga saab :)

Pool tundi enne starti tegin paar logi, et segu üle kontrollida, oli üsna 'safe'.

Kähku statist 25 liitrit kütet ja igaks juhuks vett kankuga kaasa ning rajale.


Nüüd ootame palgapäeva ära, klaarime võlad, ning siis vaatame, mis saab edasi.
Tahaks ikkagi varsti boostinumbri algusesse 1 saada. :evil:

Selle jaoks on pihustid vaja vahetada ning siduriga midagi ette võtta.


Muidugi tuleb lastehaigused ravida.

Nendeks on siis kõik see jama seoses trigger erroritega.

Lisaks tuleb jahutusega tegelda. Paisupaagi asukoht sakib sajaga.

Muidugi tuleks hakata ka õlijahutusega tegelema. Õlifiltri vahetükk on olemas, peab ainult natuke alukeevitusega vaeva nägema ja korraliku radika ostma.