2. leht 2-st

Postitatud: 07 Mai 2008 07:53
Postitas www
Jah ,just eile nägin NAG'i sõitmas ! Tagaamorte vist ei olnud all ?
vs

Postitatud: 07 Mai 2008 09:17
Postitas jonx
eks nad ikka olid aga väsind teised :lol:

Postitatud: 07 Mai 2008 20:48
Postitas www
Kas mingeid pisividinaid puudu ka on ? Mul oma E21 'st on mingeid pudinaid alles .
vs

Postitatud: 07 Mai 2008 22:58
Postitas jonx
www kirjutas:Kas mingeid pisividinaid puudu ka on ? Mul oma E21 'st on mingeid pudinaid alles .
vs
nii paugust ei tule meeldegi, eks tagant on bemmi silt puudu ja nipet näpet veel...oleneb mis sul leidub...

Postitatud: 08 Mai 2008 07:36
Postitas www
Sellel autol ei olnudki tehases 318 märki pandud !
vs

Postitatud: 08 Mai 2008 10:40
Postitas jonx
www kirjutas:Sellel autol ei olnudki tehases 318 märki pandud !
vs
ma ei mõelnudki 318i märki vaid bmw sinivalget propellerit... :P

Postitatud: 08 Mai 2008 11:44
Postitas www
Need tuleb ilmselt uued tellida . Nad on kõik hävinud tavaliselt .
vs

Postitatud: 16 Mai 2008 08:14
Postitas www
Aga võta ühendust - võin Sulle midagi ilmselt pakkuda !
vs

Postitatud: 08 Juul 2008 22:44
Postitas jonx
nii asjamehed 8)

Sõidetud juba omajagu kilomeetreid. Asi mis on häirima jäänud on õlileke karteripõhja tihendi vahelt. Kas tasub katsetada mõningaid lahedaid kemikaale või tasub taas ette võtta tihendivahetus?

Samas on korduvalt tihendit vahetatud ja tulemus on samaks jäänd :?
oli mõte kasutada E30 M10 mootorilt pärinevat karteripõhja, kui juba vahetuseks läheb, kas see sobib või ei, oskab keegi midagi selle kohta öelda?

Miks E30 M10 põhi? Jahutus läbi alumiinium põhja õlile peaks parem olema kui seda on plekist põhjal.

Postitatud: 08 Juul 2008 22:55
Postitas Priit
jonx kirjutas:nii asjamehed 8)

Sõidetud juba omajagu kilomeetreid. Asi mis on häirima jäänud on õlileke karteripõhja tihendi vahelt. Kas tasub katsetada mõningaid lahedaid kemikaale või tasub taas ette võtta tihendivahetus?

Samas on korduvalt tihendit vahetatud ja tulemus on samaks jäänd :?
oli mõte kasutada E30 M10 mootorilt pärinevat karteripõhja, kui juba vahetuseks läheb, kas see sobib või ei, oskab keegi midagi selle kohta öelda?

Miks E30 M10 põhi? Jahutus läbi alumiinium põhja õlile peaks parem olema kui seda on plekist põhjal.
Minu mäletamist mööda kujult ei sobinud. Jahutust mõjutab ta sul minimaalselt.

Postitatud: 08 Juul 2008 23:33
Postitas jonx
Priit kirjutas: Minu mäletamist mööda kujult ei sobinud. Jahutust mõjutab ta sul minimaalselt.
kas on tegemist suurte erinevustega, või annab teda siiski sinna panna, sest alumiinium põhja puhul peaks ka tihendi paigaldus vähe kergem ja konkreetsem olema kui seda plekk põhja puhul :roll:

Postitatud: 16 Juul 2008 01:13
Postitas jonx
Nüüdseks siis on karteripõhja vahelt õlilekked likvideeritud ning õlipump ka natuke etem paigaldatud.

Postitatud: 30 Aug 2008 08:46
Postitas www
Kas ikka seisab ? Helista Pikarem OÜ 'sse . Asjalikud mehed !

Postitatud: 04 Dets 2008 20:44
Postitas unethical
pole ammu piuksu teinud, tahaks teada masina käekäiku. :)

Postitatud: 09 Apr 2012 22:19
Postitas www
Kas auto on veel elus ?

vs

Postitatud: 10 Apr 2012 11:44
Postitas mkb
Maksimaalselt 20 sekundit otsimist ja võib oletada et läkski juppideks: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?p ... ght=#42650

Postitatud: 10 Apr 2012 21:33
Postitas raunz
Kui veidi edasi otsida, siis selgub et suurem osa autost on alles ja ootab kuivas garaazis, millal suuremaks tööks läheb.

http://www.bmwclassic.ee/galerii/Kristina-E21