2. leht 3-st

Postitatud: 27 Jaan 2008 20:18
Postitas Argo
Üks töine nädalavahetus jälle seljataga, nüüd siis salong ka värvitud.
Pilt


Järgmisena läheb töösse pagasnik, nädala keskel teen värviproovid ära ja seejärel otsustan, mis värvi see auto lõpuks ikkagi olema saab:) Vahepeal tekkis ka mõte, et päris mustana näeks see auto väga sünge välja aga see pigem selline uitmõte. Hetkel on päevakorras tumedam hall või sinine, millega värviti sama ajastu alpina b7eid.

Postitatud: 10 Veebr 2008 21:13
Postitas Argo
Sai ükspäev tööl sahtlipõhjast välja koogitud eelmise sajandi värvikataloogid, tolm neilt maha pühitud ja otsitud välja bmw pihta käiv osa. Värviproovid said tehtud ja otsus langes delphingrau metallicu kasuks. Valida oli lisaks veel mõne rohelise ja ühe sinaka tooni vahel. Otsust mõjutas ka tõsiasi, et paljusid värve, mida toodeti enne kaheksakümnendate esimest poolt pole võimalik vesivärvina saada.Ise olen otsusega rahul, pagasnik ja mootoriruum näevad nüüd välja sellised.

Pilt
Pilt

Kere poolel tuleb nüüd mõneks ajaks paus sisse, järgmisena lähevad töösse sillad. Kõigepealt viin asjad liivapritsi ja siis katsun neile uued pulgad külge kruvida. Kui rattad saan all siis hakkan jälle kere kallal tööd tegema.

Postitatud: 10 Veebr 2008 22:24
Postitas raunz
http://www.autopower.se/modellguiden/fa ... ingrau.jpg

Selline peaks siis lõpptulemus olema?
Muidu päris huvitav valik, sobib E12-le küll :)

Postitatud: 10 Veebr 2008 22:56
Postitas Jaan
raunz kirjutas:http://www.autopower.se/modellguiden/fa ... ingrau.jpg

Selline peaks siis lõpptulemus olema?
Muidu päris huvitav valik, sobib E12-le küll :)
Olen sama meelt, ilus toon, sobib kindlasti.

Postitatud: 12 Veebr 2008 23:37
Postitas ReY
Nuga e12 m535 oli ka delphingrau metallic ... mu meelest

Postitatud: 13 Veebr 2008 00:36
Postitas nuga
ReY kirjutas:Nuga e12 m535 oli ka delphingrau metallic ... mu meelest
Close, aga minu e12 oli siiski graphit-metallic. See on mõne tooni võrra tumedam :)

Postitatud: 14 Mär 2008 21:37
Postitas Argo
Mõned nädalad usinalt toimetades jällegi möödunud. Vahepeal, nagu lubatud, leidsid sillajupid tee liivapritsi ja said selga värske musta värvi. Peale seda pookisin külge kõik uued puksid ja laagrid. Tänaseks toetab peps ilusti omadele ratastele. Vaja vaid kannatlikult ootata kuni esimesed amordid saabuvad. Sellega läheb veel mõni nädalake kuna pidi tehase tellimus olema ja võtab sutsu rohkem aega kui tavaliselt. Hetkel näpud koledasti sügelevad küll, tahaks hirmsasti neid ilusaid pulkasid külge laduda, mis riiulile kogunenud on. Pealegi on see komplekteerimine oluliselt lõbusam töö kui plekitöö või maalerdamine:lol: Mõni nädalake veel toimetada ja siis vurab bmw kere oma kohalt otseteed värvikambrisse. Nimelt kõige selle sildade kallal majandamise vahepeal aitas hea abiline kere krundi alla saada:) Siin sellest ka väike fotosüüdistus.
Pilt

Kui kere värvitud siis annan valu ustele, esimestele tiibadele ja kapotile - ehk saab need ka jaanipäevaks värvi alla.
Kõige selle vahepeale tuleb varjusurmast ülesse äratada ka auto süda, mis hetkel näeb välja selline.
Pilt

Postitatud: 22 Aug 2008 12:38
Postitas Toivoku
Kuna mu uudishimu on nii suur ja ma nii vägatahaks teada mis edais saanud on siis ma küsin siin :) . äkki Argo unustas teemat täiendada :P .

Postitatud: 25 Aug 2008 15:50
Postitas Argo
Toivoku kirjutas:Kuna mu uudishimu on nii suur ja ma nii vägatahaks teada mis edais saanud on siis ma küsin siin :) . äkki Argo unustas teemat täiendada :P .

Töö käib endiselt tasa ja targu! Kuna vahepeal sündis siia ilma üks tulevane hainina sõber ja ta vajab alguses palju hoolt ja tähelepanu siis jäi bmw sutsuks tahaplaanile. Kere sai muidu juba aprillis värvi alla - luugid, uksed ja esiots saavad värvitud vast talvel.
Hetkel sisustan oma aega kondi ahju sobitamise ja pidurite renoveerimise tähe all. Eks katsun ka mõned fotosüüdistused teha nädalalõpus.

Postitatud: 26 Aug 2008 14:11
Postitas Toivoku
Palju õnne siis põnni puhul :) .

Postitatud: 08 Sept 2008 10:55
Postitas Argo
Natuke pilte edusammudest.
Pilt
Pilt
Pilt

Nii ta vaikselt edeneb. Vahepeal olen piduri- ja kütusetorud paigaldanud. Osa juhtmestikust omale kohale pannud ja tulemüüri müraisolatsiooni ka paika sättinud. Salongi soojenduse ahju korrastanud ja konditsioneeri paigaldamiseks vajalikud avad/kinnitused meisterdanud.

Postitatud: 08 Sept 2008 11:57
Postitas Toivoku
See auto sai parima omaniku võimalikest :)

Postitatud: 09 Sept 2008 16:41
Postitas bimmer850
Ilus pill tuleb siit, mis salong muide saab olema?

Postitatud: 26 Apr 2009 21:40
Postitas Argo
Jupp aega möödas viimasest postitusest, nüüd siis vahepeal toimunust. Detsembris sai käsile võetud uksed. 3st komplektist ustest sain kokku neli taastamis kõlbuliku. Võtsin kõikidel ustel katteplekid maha - remontisin ära raamid ja pealmised plekid. Hetkel siis uksed valmis.
Pilt
Pilt

Samal ajal sai käsile võetud ka mootori remont. Kuna kaane töid ise ei teosta siis saigi alustuseks see maha roogitud ja puhtaks küüritud. Kaanel vahetati juhtpuksid, sooveldati klapi pesad ja lihviti. Seisukord kiideti väga heaks - arvestades mootori vanust. Samal ajal nokisin mootoriploki puhtaks, puhastasin ja vuntsisin ära. Kolvid, rõngad ja sõrmed olid kõik korras. Sisse sai pandud ka uued orginaal mõõdus saaled. Mootor hetkel veel pukis aga tuleval nädalal saab ta omale kohale tõstetud. Pilti ka.
Pilt
Pilt
Pilt

Korda olen teinud ka difri, veovõllid ja käigukasti. Difril ja käigukastil sai vahetatud tihendid ja ka mõningaid väiksemaid vidinaid. Kumbki ei vajanud suuremat remonti ja on heas korras. Küll aga kahjuks selgus, et differ on tavaline lahtine. Doonorautot ostmas käies lootsin ma midagi muud kuna difril oli küljes ka lisapaak õli jahutuseks. Eks tuleb tulevikus selle lsd teemaga tegelema hakkata - kui kellelgi on miskit ideed selles osas siis andku aga märku. Hetkel läheb alla sellisel kujul.
Pilt

Nüüd pole muud kui tuleb auto garaazi nurgast välja lükata ja värskeid juppe külge kruttima hakkata 8)

Postitatud: 26 Apr 2009 21:48
Postitas meelis k
Ei olegi sellist lisapaagiga diffrit näinud. Kas need olid tehasest e12 küljes?

Postitatud: 26 Apr 2009 21:58
Postitas karu
alpinatel minuteada olid sellised?

Postitatud: 11 Mai 2009 20:16
Postitas Argo
See paagi teema tekitas minuski algul elevust - oli ikkagi lootus saada lsd differ aga näe võta näpust. Igatahes on see paagiga differ nüüd auto all ja ootab, et keegi veovõllid ka külge krutiks.
Pilt

Värvitud uksed said ka auto külge pandud - reguleerimine saab toimuma alles peale esitiibade paigaldamist. Seniks on nad omal kohal rohkem augu täiteks. Esitiivad, kapott ja põll saavad ka vast kuu lõpuks värvi alla. Selleks ajaks saan mina ehk suuremad tööd kapoti all tehtud. Uksed siis auto küljes sellised.
Pilt

Viimane nädal on möödunud igasugu voolikute ja torude asukohtade meenutamisega. Pealegi pole pooli neid vidinaid selle auto küljes varem olnud. Konditsioneeri ja automaatkasti torude/voolikutega polnudki väga häda - leidsid oma koha üsna muretult. Konditsioneeri radika ja mootori õli jahutus radika paigaldus oli aga paras pähkel. Ei tahtnud teised kuidagi sinna esipaneeli ja esipõlle vahele ära mahtuda. Tubli päeva töö ja külge nad said. Üks õli jahutusradika toru tuleb veel natuke ümber painutada ja siis võib kõik voolikud hüdraulika meeste juurde uuendamisele saata. Ei hakka riskima vanade voolikute tagasi panekuga.
Pilt

Kõige tähtsam jäi kõige viimaseks - mootor on ka omal kohal koos käigukastiga 8)
Pilt

Postitatud: 11 Mai 2009 22:04
Postitas Cardo
Kas see pirakas asi on viimasel pildil kütusemahuti või saab seal salaviina hoida piiriületamisel :D

Postitatud: 12 Mai 2009 14:48
Postitas Argo
Cardo kirjutas:Kas see pirakas asi on viimasel pildil kütusemahuti või saab seal salaviina hoida piiriületamisel :D
hmm - millist pirakat asja sa seal pildid silmas pead :lol:

Postitatud: 06 Aug 2009 21:10
Postitas Toivoku
jälle kiusan :D . Mis toimub? :P