hüdrauliline pidurivõimendi

Kõik tehnilised küsimused.
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Kui kellegil soovi on, siis mul on terve see hüdropalliga süsteem olemas
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

vaja läheb hüdraulilise piduri silindrit koos voolikute ja anumaga,kruti külge ja toimib,plus andurid kuid saab ka ilma
Pilt
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Mina pakuks sellist varianti nagu on export mossedel, st et võimendi on üldse teise kohta viidud.Paneks pildi aga ei leia :? lühidalt Pedalboxi külge on pandud lihtne töösilinder, vaakum võimendi on ühendatud sisselaskega nagu ikka, võimendi küljes on pea silinder kus kohast lähevad piduri torud nagu ettenähtud.Seega on vaja lihtsalt võimendi teise kohta viia, Mina nägin seda E21 peal kus oli paigaltatud M-i mootor; võimendi oli pandud sinna kus on klaasi pesuri paak(st selle ette, tulede ligi) E28 annaks sama teha kusjuures ABS jääks kohe selle alla. E30-el on ka seal ees ruumi.

Pilt
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

Jama on siis kui selle toruga, mis seda töösilindrit ja võimendit ühendab, midagi juhtub. Seerialahenduses on BMW kasutanud ikkagi hoovastikku (e34 kerega V8 mudelid), mitte hüdraulikat.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Akuula toodud pildil on parempoolse rooliga variandi tavapärane lahendus, pidurisüsteemi osas seal midagi ümber tehtud pole.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

Ei leidnud jah seda õiget pilti mida mõtlesin aga ehk saite mõttele pihta :wink:
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

akuula kirjutas:Mina pakuks sellist varianti nagu on export mossedel, st et võimendi on üldse teise kohta viidud.Paneks pildi aga ei leia :? lühidalt Pedalboxi külge on pandud lihtne töösilinder, vaakum võimendi on ühendatud sisselaskega nagu ikka, võimendi küljes on pea silinder kus kohast lähevad piduri torud nagu ettenähtud.Seega on vaja lihtsalt võimendi teise kohta viia, Mina nägin seda E21 peal kus oli paigaltatud M-i mootor; võimendi oli pandud sinna kus on klaasi pesuri paak(st selle ette, tulede ligi) E28 annaks sama teha kusjuures ABS jääks kohe selle alla. E30-el on ka seal ees ruumi.
See, millest sa räägid on hüdrovaakumvõimendi, mis pole mingi eksportmossede imeasi, vaid selline on peal kõikidel esimeste trummelpiduritega mosse 412-tel. Lisaks on analoogne asi peal Volgal, Gaz veoautodel (uuematel lausa 2 tk).

Miinus on see, et ta on üsna kaprsiisne (mingi klapi tõrkumise tõttu hakkab võimendi tagurpidi tööle - st pedaali tagasi lööma :shock: . Minu mossel oli selline peal ja oli nagu vene asi ikka - tõrkus ja mansette sai vahetatud kord poolaasta jooksul.

Selle võib panna suvalisse kohta (näiteks veoautodel on ta üldsegi raami küljes kuskil auto keskpaigas, kuhu vaid torusid vedada saab.

Teine ja suurem probleem on selles, et kui tahad säilitada kahekontuurilised pidurid, pead neid panema 2 tk (uuematel Gaz-idel ongi 2), ühe paigaldamisel muutuvad pidurid sisuliselt ühekontuuriliseks. Ehk esimeste pidurite peale oma ja tagumistele oma. Vastasel juhul juhtub rikke korral nagu vanade autodega - voolik lendab ja pidurid kadunud.
tean natuke bmw mootoritest
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas akuula »

et paku siis parem ühendus :lol: Antud situatsiooni ja pealegi mosse süsteem toimimib juba alates 77-st aastast või siis soovita parempoolse süsteemi pidureid :P kui nii targaks end pead
Vasta