2. leht 2-st

Postitatud: 14 Sept 2008 19:59
Postitas E28
Kui kellegil soovi on, siis mul on terve see hüdropalliga süsteem olemas

Postitatud: 14 Sept 2008 22:21
Postitas pisike528
vaja läheb hüdraulilise piduri silindrit koos voolikute ja anumaga,kruti külge ja toimib,plus andurid kuid saab ka ilma
Pilt

Postitatud: 26 Nov 2008 23:38
Postitas akuula
Mina pakuks sellist varianti nagu on export mossedel, st et võimendi on üldse teise kohta viidud.Paneks pildi aga ei leia :? lühidalt Pedalboxi külge on pandud lihtne töösilinder, vaakum võimendi on ühendatud sisselaskega nagu ikka, võimendi küljes on pea silinder kus kohast lähevad piduri torud nagu ettenähtud.Seega on vaja lihtsalt võimendi teise kohta viia, Mina nägin seda E21 peal kus oli paigaltatud M-i mootor; võimendi oli pandud sinna kus on klaasi pesuri paak(st selle ette, tulede ligi) E28 annaks sama teha kusjuures ABS jääks kohe selle alla. E30-el on ka seal ees ruumi.

Pilt

Postitatud: 27 Nov 2008 11:06
Postitas raimo
Jama on siis kui selle toruga, mis seda töösilindrit ja võimendit ühendab, midagi juhtub. Seerialahenduses on BMW kasutanud ikkagi hoovastikku (e34 kerega V8 mudelid), mitte hüdraulikat.

Postitatud: 27 Nov 2008 11:21
Postitas nuga
Akuula toodud pildil on parempoolse rooliga variandi tavapärane lahendus, pidurisüsteemi osas seal midagi ümber tehtud pole.

Postitatud: 27 Nov 2008 12:03
Postitas akuula
Ei leidnud jah seda õiget pilti mida mõtlesin aga ehk saite mõttele pihta :wink:

Postitatud: 29 Nov 2008 19:24
Postitas Aare
akuula kirjutas:Mina pakuks sellist varianti nagu on export mossedel, st et võimendi on üldse teise kohta viidud.Paneks pildi aga ei leia :? lühidalt Pedalboxi külge on pandud lihtne töösilinder, vaakum võimendi on ühendatud sisselaskega nagu ikka, võimendi küljes on pea silinder kus kohast lähevad piduri torud nagu ettenähtud.Seega on vaja lihtsalt võimendi teise kohta viia, Mina nägin seda E21 peal kus oli paigaltatud M-i mootor; võimendi oli pandud sinna kus on klaasi pesuri paak(st selle ette, tulede ligi) E28 annaks sama teha kusjuures ABS jääks kohe selle alla. E30-el on ka seal ees ruumi.
See, millest sa räägid on hüdrovaakumvõimendi, mis pole mingi eksportmossede imeasi, vaid selline on peal kõikidel esimeste trummelpiduritega mosse 412-tel. Lisaks on analoogne asi peal Volgal, Gaz veoautodel (uuematel lausa 2 tk).

Miinus on see, et ta on üsna kaprsiisne (mingi klapi tõrkumise tõttu hakkab võimendi tagurpidi tööle - st pedaali tagasi lööma :shock: . Minu mossel oli selline peal ja oli nagu vene asi ikka - tõrkus ja mansette sai vahetatud kord poolaasta jooksul.

Selle võib panna suvalisse kohta (näiteks veoautodel on ta üldsegi raami küljes kuskil auto keskpaigas, kuhu vaid torusid vedada saab.

Teine ja suurem probleem on selles, et kui tahad säilitada kahekontuurilised pidurid, pead neid panema 2 tk (uuematel Gaz-idel ongi 2), ühe paigaldamisel muutuvad pidurid sisuliselt ühekontuuriliseks. Ehk esimeste pidurite peale oma ja tagumistele oma. Vastasel juhul juhtub rikke korral nagu vanade autodega - voolik lendab ja pidurid kadunud.

Postitatud: 29 Nov 2008 23:24
Postitas akuula
et paku siis parem ühendus :lol: Antud situatsiooni ja pealegi mosse süsteem toimimib juba alates 77-st aastast või siis soovita parempoolse süsteemi pidureid :P kui nii targaks end pead