2. leht 3-st

Postitatud: 03 Nov 2006 12:51
Postitas nuga
Ma käisin teema elavdamise eesmärgil ükspäev just m535'ga sõitu tegemas. Elavdas küll :D

Postitatud: 03 Nov 2006 13:39
Postitas Jaan
nuga kirjutas:Ma käisin teema elavdamise eesmärgil ükspäev just m535'ga sõitu tegemas. Elavdas küll :D
Jah see on hea viis teema elavdamiseks :) Ülejäänud galeriis http://www.bmwclassic.ee/galerii/e12 olevad (peale ühe punase e12-ne) vist eriti ei sõida :?

Üks on vist veel müügis http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... hlight=528 Kas keegi osta ei kavatse? :?: Isiklikult praegu ei pretendeeri sellele sõidukile... mõjuvatel põhjustel :wink:

Postitatud: 03 Nov 2006 13:47
Postitas tanele28
Punast e12ma täna alles nägin, ma ei tea kas priita ka mind nägi kui oma 535eaga mööda uisutasin

Postitatud: 10 Nov 2006 01:12
Postitas Priit Peljo
Jaan kirjutas:
nuga kirjutas:Ma käisin teema elavdamise eesmärgil ükspäev just m535'ga sõitu tegemas. Elavdas küll :D
Jah see on hea viis teema elavdamiseks :) Ülejäänud galeriis http://www.bmwclassic.ee/galerii/e12 olevad (peale ühe punase e12-ne) vist eriti ei sõida :?
Üks on veel mil ÜV ja kindlustus tehtud kuid ei ole igapäevaseks kasutuseks esialgu http://www.bmwclassic.ee/galerii/album360

Postitatud: 10 Nov 2006 10:46
Postitas Priit Peljo
Segane lugu.
Passis ja kerel 520. Passis mootor 1.8.
realoem näitab 518 ja mootor aistevahel ka 1.8

Pilt

Postitatud: 10 Nov 2006 14:00
Postitas nuga
Vahepeale ka meeleolukas reklaamklipp (53mb)
http://www.e21.ee/e12_promo.avi
8)

Postitatud: 28 Nov 2007 23:06
Postitas Jaan
Kas keegi sellest teab midagi http://www.bmwclassic.ee/galerii/album358/aaa (e12 520)? Vedelevate autode galeriis üleval... Ei ole nagu avalikes müügikuulutustes silma jäänud.

motivatsioon

Postitatud: 30 Dets 2008 13:51
Postitas Jaan

Postitatud: 05 Apr 2009 19:15
Postitas kustas
Ülikõva pilt igatahes

Pilt

Postitatud: 05 Apr 2010 11:45
Postitas Priit Peljo
;)

Pilt

Pilt
This photo was taken at a BMW dealer in Bellevue sometime in the 80s

Re: e12

Postitatud: 05 Apr 2010 12:13
Postitas jx
kustas kirjutas:No nii, lahkaks siis e12 siin edasi. Alustuseks leidsin ühe pildi, millel olev e12 on uuema e. e28 armatuurlauaga. Samas, näidikuteblokk on e28 omast erinev, vaadake tahhomeetrit.

Pilt

PS. Auto on parempoolse rooliga.

mind huvitab just see kellade plokk... millistele masinatele neid veel paigaldati?

Postitatud: 12 Apr 2010 20:49
Postitas Xim
Kust te e12'ne omanikud endale juppe hangite? Kui hull seis nendega on? Kas kõiki juppe tuleb tellida ja oodata või on ka letikaubana kuskilt võimalik osta. Mulle pakutakse ühte 520 müügiks, aga ei oska seisukohta võtta. Kas igapäeva sõiduks on tegu ikka liiga rariteetse autoga?

Postitatud: 12 Apr 2010 20:58
Postitas jx
igapäeva sõiduks kohe kindlalt liiga rariteetne... aga mida mina ka tean...

Postitatud: 12 Apr 2010 20:59
Postitas meelis k
Päris mitmed jupid kattuvad E28ga

Postitatud: 12 Apr 2010 21:01
Postitas sysi
Minu kogemus näitab, et kohapeal pole midagi, tellida saab paljusid asju, millest osad kohale ei jõua - kuna pole enam tootmises. Arvestades ka E12 roostelembust ja 520 potentsiaalset kütusekulu, siis minu siiras soovitus oleks osta igapäevaks nt E34 ja kui pakutav auto on vähegi komplektne ja korralik, võtta see nokitsemiseks. Kui pole komplektne, siis võib nokitsemine detailide otsimise tõttu väga vaevarikkaks osutuda.

Postitatud: 12 Apr 2010 21:18
Postitas lamp
kusjuures mõne muu klassikaga võrreldes pole hullu, nii mõnigi kuluosa on ka eestis riiulis olemas, kui ainult osata ostida, suuremalt jaolt asjadega tuleb kannatust varuda ja mingeid spets asju tõesti ei saa enam aga üldiselt on masin 99 % hooldatav tavalise varuosapoe baasil (kuigi reeglina sind vist saadetakse pikalt poest, sest ilma süvenematta ei saaks nagu midagi, kuigi tegelikult saab).
üldjuhul keerulisema sillaosa saab max kuuga, lihtsama päevaga (nojah madaldus pole sandart sillaosa), üldiselt midagi keerulist pole, mis auto seisma jätab, igaljuhul masin millega kannatab 24/7/12 ka liigelda minu meelest ja jupid on odavad ka

Postitatud: 13 Apr 2010 11:49
Postitas Xim
Projekti kui sellist ei soovi praegu endale. Vajan igapäevasõidukit. See pill on aga seisnud lageda taeva all muru peal vist üle kahe aasta. Selle tulemusena on pidurid peal ja benatorustik ära mädanenud. Roostet kaa ikka üksjagu, minuarust taastada pole mõtet. Ostaks ja paneks lihtsalt sõitma, aga kui ikka näiteks pidurisupordi remondi komplekti pean suve lõpuni ootama siis ei ole asjal jumet. Muidu saaks stiilse igapäeva liikuri koos pakiraami ja kaares antenniga :D

Kas see 2.0 karpa mootor on siis väga jänune?

Postitatud: 13 Apr 2010 12:35
Postitas meelis k
Pakun, et see "panen lihtsalt sõitma" pole ka just paarituhande kroonine väljaminek.
Kui tahad, et masin omaks tehnoülevaatust, oleks kogukonnale ohutu ning sellega julgeks ilma puksiirabi visiitkaardita ka kodust kaugemale liigelda.

E28 on vast sinu puhul veidi mõistlikum valik. Uuem ja vähemkulunud mudel. Turul liigub ka korralikumaid aparaate. Kättesaadavad-odavad varuosad.
Ja pilgupüüdjana ka väga palju maha ei jää E12st. Ning küll see rariteetsuse skaala ka aegamõõda kõrgemale pürgib.

Postitatud: 13 Apr 2010 12:37
Postitas tanel
Kas tegu on ühe helesinise masinaga Tartu kandist?

Postitatud: 11 Juun 2010 16:57
Postitas Xim
Kui Elva on Tartu kant siis jah. Ilmselt ise huvitatud pole, aga kui keegi on siis päästke ära.

Asi ise 2.0 mootoriga, aastast 79? (vist oli). Suht sandis seisus. Pealt tundub ok aga tegelikult on kõva rooste sees ikka. Päris kaua on lageda taeva all seisnud. Karpa mootoriga R6. Käivitus isegi, aga soojaks minnes tuli tiks sisse üleval kuskil. Kaua ei saanud proovida, kuna pena torustik oli ära mädanenud alla. Ilusad kärgvalud on kaa all, aga kahjuks on need mm veljed. Plekkveljed olid pagassis.

Kui keegi huvitub siis ps'is annan omaniku numbri.