2. leht 6-st

Postitatud: 08 Okt 2005 01:57
Postitas tanele28
Jaan kirjutas:See on küll hea uudis! Muuseas sinu e3 on Priidu 728 kõrval teine kindel lemmik. Loodetavasti saad selle ühel päeval nii kaugele, et sõidab teine kuuri alt varjust välja. Tegemist tuleb sul muidugi küllaga... aga tasub ära, ma arvan 8)
Ma arvan kui tõnis selle e3me kallele asub siis kogu südamega , ehitusese järeleandmisi ei tee :)
Ja ära tasub se kindalasti, arvatavasti ainuke e3 Eesti registsris siis :P

alpina

Postitatud: 08 Okt 2005 12:58
Postitas karu
vaata sa ennist kahte velge otsisid? mis aasta omad nad sul on ja kas on R16 meil varastati e-12 2tk selliseid ära:S äkki müüd hoopis mulle need:P

Re: alpina

Postitatud: 08 Okt 2005 13:07
Postitas tõnis
karu kirjutas:vaata sa ennist kahte velge otsisid? mis aasta omad nad sul on ja kas on R16 meil varastati e-12 2tk selliseid ära:S äkki müüd hoopis mulle need:P
Need veljed on 14 tollised ja neid on mul nüüd tervelt 9 tükki (nendest 4 väga korralikku ja 82a. e23 alt), võin hoopis terve ühe komplekti maha müüa :wink: . Muidu on veel müüa üks komplekt e12 originaal velgi, BBS Mahle kärg (nende kohta ka müügiteemas kuulutus olemas) :) .

Postitatud: 13 Okt 2005 00:16
Postitas karu
selline värk vaatasin järgi mis velg meil on 7tolli lai r14 aastast 1979 ja prantsuse toodang VIAL pilt ka: http://bmwclassic.ee/323/album225/aae

Postitatud: 19 Mär 2006 18:13
Postitas tõnis
Kuigi oli plaanis teised haid enne valmis saada ja seejärel e3 kallale asuda, siis nüüd väikesed muudatused plaanides. Hoian pidevalt igasugu oksionitel ja jubinate müügilehtedel silma peal, ning olen hakanud tähele panema et hirmasa kiirusega väheneb e3 müüdavate juppide valik :shock: . Nüüd selline otsus, e3 le peab juppe osta hakkama, selleks aga on enne vaja kindlaks teha, mida mul konkreetselt osta vaja on üldse. Mis juppi annab taastada, mis on veel korralik ja mida üldse ei ole. Seega tuleb auto laiali lammutada, et selget pilti saada :? .
Vedasin siis auto uude töökotta sisse ja alustasin esiotsast. Ausaltöeldes asi ei olegi nii hull kui algul paistis, on pehmeid kohti, aga ka selliseid kus pindmist roostet aga plekk ise kõva 8) .
Mõned pildid ka siis :
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tiibadest niipalju et parempoolne on omadega täiesti läbi, seda peab uut vaatama hakkama, vasakpoolne aga juba uus pandud. kapotikaas natuke eest servast haiget saanud, seega ka roostes ning isegi läbivaid auke, selle taastab ilusti ära. Esimine põll aga otsas ja mis kõige hullem, selle eest tahetakse 14 kilo saada :shock: . Kui kisagilt doonor autolt korralikku ei leia, siis raualattu, tahvel plekki ja ise uus valmis meisterdada :? .

Postitatud: 25 Juul 2006 08:38
Postitas Jaan
Kas siin on vahepeal midagi huvitavat toimunud? :wink:

Postitatud: 25 Juul 2006 10:15
Postitas tanele28
Jaan kirjutas:Kas siin on vahepeal midagi huvitavat toimunud? :wink:
Vaevalte et Tõnisel aega on olnd tegeleda e3ga ta ju 528 kallal hooolega olnud ja siin nii mõnigaid tegelasi veel aidand :oops:

Postitatud: 29 Jaan 2007 19:29
Postitas tõnis
Uuendan siis Nuga käsul seda teemat ka :lol: .
Kuna minu auto kere suht hapu ja nipetnäpet vidinaid puudu ning et igasugu vidinaid eraldi osta, tuleks vist lotot mängima hakata. Siis muud üle ei jäänud kui samasuguse e3 omanikust Maarek pehmeks rääkida ja auto ära erastada. Aega see võttis, aga asja sai :P .
Nüüd siis doonoriks 1974a. toodetud 3.0SA. Autol kere paremas seisukorras kui pruunil, tehnika aga rüüstatud. All juttude järgi Jaguari aut. kast.
Mõni pilt ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 30 Jaan 2007 15:32
Postitas Jaan
Mu teada BMW, Volvo ja Jaguar sama automaatkasti kasutavad (ZF).

Postitatud: 01 Veebr 2007 12:32
Postitas Aare
Juhuuu!

No näed, kolmest kaks on siis leitud?

See on umbes selline korv nagu minu oma on ning restoprojekti sellest ei tee. Pigem saad sellest silma mitte eriti riivavalt korrastatud auto.

Tee see kere seest täiesti tühjaks, sillad vms alt ära ja lase ära liivapritsida. Kui sa seda ei tee, siis hakkab varsti peale värvimist igalt poolt rebane paistma. See sinine vedeles mõned aastad tagasi Rapla kandis mingi talu hoovis, kassid kapoti all pesa teinud. Muide üks karpa ja sisselase olid samamoodi puudu - mäletan üsna selgelt.

A@3.0S`73

Postitatud: 01 Veebr 2007 13:02
Postitas tõnis
Selle sinise ma organiseerisingi Raplast Märjamaale, sealt aga edasi koju :wink: . Kerega peaksin hakkama saama, liivaprits omal olemas, keevitus ja relakas seisavad ka käes :P
Enne ei hakka e3 tegema kui e21 koos, seejärel pühendun 100% e3 ehitusele. Plaan siis võimalikult palju ja põhjalikult taastada, uute juppide muretsemine tunduks nagu liiga lihtsa vastupanu teed minna. Mida ikka kannatab taastada, selle taastaks ära. Kindlasti ei hakka mustale numbrile pretendeerima, selleks oleks lihtsam kohe alguses kobedam toorik sisse vedada.

Postitatud: 01 Veebr 2007 15:08
Postitas kimmo
tõnis kirjutas:Kindlasti ei hakka mustale numbrile pretendeerima, selleks oleks lihtsam kohe alguses kobedam toorik sisse vedada.
Nonoh... latt kohe alguses nii madalale? :)

Vaadates su ülejäänud ehitustöid, siis vaimusilmas juba kujutan ette, mis siit tulema hakkab :)

Postitatud: 01 Veebr 2007 15:42
Postitas tõnis
kimmo kirjutas:
tõnis kirjutas:Kindlasti ei hakka mustale numbrile pretendeerima, selleks oleks lihtsam kohe alguses kobedam toorik sisse vedada.
Nonoh... latt kohe alguses nii madalale? :)

Vaadates su ülejäänud ehitustöid, siis vaimusilmas juba kujutan ette, mis siit tulema hakkab :)

Ega saa kohe kiitlema ka hakata et teen nii ja teen naa. Enne peab ikka kätt harjutama teiste autode peal, kui töö selge siis vaikselt enda autot pusima. Vaatab mis välja tuleb :wink: .

Postitatud: 01 Veebr 2007 17:14
Postitas Aare
Panen Originaali sixpacki mängu, et peale liivapritsi ei räägi sa enam lappimisest, sest KÕIK plekist tükid on enamvähem auklikud. :)

Võta põrandavaip välja ja vaata, mis seal all on. Arvan, et mastiks ongi ainuke, mis maapinna ja polstri vahel on.

Mis on sinisega hea: tuled, liistud jne on ALLES. Minu korvil olid osad puudu ja osad ratsitud zigulli omadega :shock:

Mis puudutab ARKi-i, siis enda oma vormistamisest. Oli eelmisel omanikul see Tallinna mootorsõiduki maks maksmata (aasta võis siis olla nii 1999) ning tibi leti taga tegi sellist nägu, kui passis 135 kw leidis - :shock: . Järgmisena tahtis saata angaari tagasi kontrolli, sest nii vanal autol EI SAA olla NII VÕIMAS MOOTOR. Angaari vanad ei olnud näinud selle auto kere numbrit (vist 6 kohta) ning otsisid pool tundi VIN koodi taga :lol:

Postitatud: 01 Veebr 2007 18:27
Postitas tõnis
Aare kirjutas:Panen Originaali sixpacki mängu, et peale liivapritsi ei räägi sa enam lappimisest, sest KÕIK plekist tükid on enamvähem auklikud. :)

Võta põrandavaip välja ja vaata, mis seal all on. Arvan, et mastiks ongi ainuke, mis maapinna ja polstri vahel on.

Mis on sinisega hea: tuled, liistud jne on ALLES. Minu korvil olid osad puudu ja osad ratsitud zigulli omadega :shock:

Mis puudutab ARKi-i, siis enda oma vormistamisest. Oli eelmisel omanikul see Tallinna mootorsõiduki maks maksmata (aasta võis siis olla nii 1999) ning tibi leti taga tegi sellist nägu, kui passis 135 kw leidis - :shock: . Järgmisena tahtis saata angaari tagasi kontrolli, sest nii vanal autol EI SAA olla NII VÕIMAS MOOTOR. Angaari vanad ei olnud näinud selle auto kere numbrit (vist 6 kohta) ning otsisid pool tundi VIN koodi taga :lol:
Ega mulgi see arvele võtmine libedalt läinud, võid lugeda esimesest postitusest :) . Oli ikka paras jebimine nende Tartu ARK "spetsialistidega" :lol:
Mis puudutab põrandavaiba ülestõstmist, siis mõlemal autol olen seda juba teinud, esmamulje on küll :shock: . Mõlemad võrreldes mõne teise vana haiga väga eeskujulikud. Aga selles on küll õigus et enne õiget seisukorda teada ei saa, kui auto laiali ja puhastatud.
Tuled võred on jah küljes, aga keegi task on terve liisturingi kruvidega kinnitanud, seega liistud rikutud :evil: . Esialgset inventuuri tehes peaks enamuse vajaminevaid juppe kahe autopeale kokku saama, seega on lootust et kahest ikka ühe kokku saab :D .

Postitatud: 24 Nov 2007 17:06
Postitas raudpats666
nonii peaaegu aast varsti möödas :) kuidas elab see haruldus? :lol:

Postitatud: 24 Nov 2007 17:11
Postitas tõnis
raudpats666 kirjutas:nonii peaaegu aast varsti möödas :) kuidas elab see haruldus? :lol:
Erilist arengut vahepel toimunud ei ole. Plaane on kõvasti tehtud, autod muutnud asukohta (töökojale lähemale). Võtan pikemat aega hoogu et lammutama hakata, aga mida ei ole on aeg ja ruum. Päris niisama ka ei istu, koguaeg käib väike nokitsemine mingi enda auto kallal, tegevust jagub.

Postitatud: 08 Mai 2008 11:54
Postitas raudpats666
ja nüüd? mis toimub :D?

Postitatud: 08 Mai 2008 12:02
Postitas mart154
Mis seal ikka toimub..
Tõnis tõmbab Datsunitel jms 4 rattaga asjadel, mida autoks kutsuda ei julgeks :lol: :lol: plekke sirgeks :)

:mrgreen:

Postitatud: 04 Mai 2009 17:04
Postitas Cardo
Aastake möödas ja mis seal ikka toimub :D