2. leht 2-st

Postitatud: 22 Juul 2008 12:31
Postitas Ruut
Ma arvan, et sellise masinaga pole mõtet eriti summuti töötamise teooriasse laskuda. Kui summuti on läbi, siis pane uus alla - soovitavalt sellele autole mõeldud asi. Kui ise tahad aretada, tee ära. See mõni % võimsuse muutust siia-sinna ei maksa sinu masina juures mitte midagi.

Postitatud: 22 Juul 2008 13:28
Postitas ullivilli
inimesed, saage aru, mind just see teooria, millesse laskuda ei taheta, just huvitabki.
Rallikat ei tee, v6imu taga ei aja.
Katki on ja vahetan ka ära.

Aga just see teooria on puudu.
Ja pakun, et mul oleks sadat muudki teha, mis minekut parandaks.

Postitatud: 22 Juul 2008 13:30
Postitas Priit
Mis "minekut" sa kolmüksviie 55kw'st ootad?

Postitatud: 22 Juul 2008 13:41
Postitas Ruut
ullivilli kirjutas:inimesed, saage aru, mind just see teooria, millesse laskuda, just huvitabki
No kui see just sind huvitab, miks siis mitte lüüa alustuseks Googlisse "exhaust theory" ja loe nõrkemiseni. Ja siis vii teooria(d) ellu. Aga kas sellel kõigel on mõtet, kui sa ei ehita mingit kähkusõidu autot. Lõppkokkuvõttes tuleb odavam (aeg, närvid, rahakott) osta uus B-jupp

Postitatud: 22 Juul 2008 16:16
Postitas Cardo
ullike, meil lobisemise eest palka ei maksta :D

Postitatud: 22 Juul 2008 22:58
Postitas raunz
Täna sai minu garaazis ullivillile siis korralik originaal väljalase alla pandud koos uute kulujuppidega niiet praegu on vaikne ja normaalne :P

Postitatud: 22 Juul 2008 23:05
Postitas Priit
raunz kirjutas:Täna sai minu garaazis ullivillile siis korralik originaal väljalase alla pandud koos uute kulujuppidega niiet praegu on vaikne ja normaalne :P
Tublid.
Minult saadud jooks läks alla?

Postitatud: 22 Juul 2008 23:10
Postitas raunz
Priit kirjutas:
raunz kirjutas:Täna sai minu garaazis ullivillile siis korralik originaal väljalase alla pandud koos uute kulujuppidega niiet praegu on vaikne ja normaalne :P
Tublid.
Minult saadud jooks läks alla?
Jah seesama, lõpupütiga oli veidi tegemist sest otsad oli keegi kunagi ümber vahetanud ja kahtlustasin et nad on veidi vale nurga all. Muidu all ta on, lõpupüti asukoht vajaks veidi muutmist aga seda annab pärast teha kah.

Postitatud: 23 Juul 2008 12:48
Postitas ullivilli
Ei nu kui ma üritan teada saada, palju jõudu kaotab ja kütusekulu tõuseb olukorras, kus mul summuti alt ära kukub, üritavad inimesed mulle selgeks teha, et ma kosmose süstikut ehitan ja et sellel pole mõtet, antud mootoriga. :lol:
Ega ma päris eilane ka ole. Aga teadmishimu on nuh.
Jupid olnud ammu olemas ja selge see et ma isegi plärinat ei taha alla.
Aga eks ma guugeldan ja valgustan ennast, kuidas see asi ikkagi siis toimib.. eelmine kord liht internet polnud mu sõber ja ma ei leidnud midagi.
Teooria järgi ei tulnud pähe otsida.
Tänud igaljuhul priidule kes väljalaske võimaldas ja raunole, kes nõu ja jõuga aitas.
Ja Cardoga peab vist hakkama palgale võtu läbirääkimisi pidama, kuna muidu lobiseda äkki enam ei lastagi. :lol:

Postitatud: 28 Juul 2008 21:28
Postitas killer666
http://www.hariduskeskus.ee/autoosad/summuti.html
väike lihtne teooria ja ilmselt veel midagi leiab sealt lehelt ehk.


SUMMUTI (muffler)
Summutit kasutatakse kiirest väljalaskegaaside liikumisest ja ruumala suurenemisest põhjustatud mootorimüra summutamiseks. Summuti eesmärk on aeglustada gaaside liikumise ja paisumise kiirust. Seda tehakse sobiva pikkusega torustiku abil, millele on lisatud resonaatorid. Nagu nimigi ütleb, kasutatakse müra summutamiseks helilainete resonantsi. Resonaator kujutab endast korpust läbivat toru, millesse on puuritud hulgaliselt auke. Aukude suurus sõltub sellest, mis helisageduste summutamiseks resonaator on mõeldud, samuti mootori iseärasustest, summuti ehitusest jne. Resonaatori heli summutava sagedusala laiendamiseks kasutatakse resonaatorites klaasvilla vms müra summutavat materjali.

edit: väike teooria , et mis v6ib juhtuda kui su sumps alt ära lendab.[url]
http://www.parnupostimees.ee/140807/krimi/10077279.php