2. leht 2-st
Postitatud: 24 Apr 2008 21:22
Postitas jonx
ullivilli kirjutas:killer666 kirjutas:Karpa ja kollektori vahel peaks olema mingi kummist vahemuhv..
Huvitav milleks see kasulik on? vibra vähendamist karpas?
Kindlasti, aga mina ei oska hinnata, kui palju see kõikuda või liikuda tohib.
NAgu ühele poole liiguks rohkem, kui teisele. Eks peab välja mõtlema, kuidas kindlaks määrata, kas see on normaalsuse piires v mitte.
muud hullu ei tohiks see teha, ainult siis on paha kui selle kõikumise tulemusena on sinna mõni auk tekkinud...
Postitatud: 24 Apr 2008 21:44
Postitas ullivilli
Ja kas sealt vahelt ei pääse sisse näiteks õhk?
Õhku ma eriti ei kardagi, aga õhuga kaasas on palju šitta, nagu me filtri pealt näeme aegajalt.
Postitatud: 24 Apr 2008 21:59
Postitas trevi
mis sest õhust ikka karta eksole, lihtsalt mootor ei tööta nii nagu peaks kui saab valest kohast õhku juurde, eriti tühikäigul
Postitatud: 24 Apr 2008 22:09
Postitas ullivilli
Ega ma õhust suurt kardagi... pigem sellest kakist, mis õhuga kaasas on.
Ja kui see shitt mootorisse saab, kas see halba ei tee..
Ja sellest võib ka mu tühikäigu ebastabiilsus tulla

Postitatud: 24 Apr 2008 23:10
Postitas raunz
Karda ikka õhku sest lisaõhk paneb tühikäigu lonkama ja tekitab muud jama.
Postitatud: 25 Apr 2008 07:54
Postitas ullivilli
ok... Kas nii sobib, kui ma kardan õhku ja kakat, mis õhuga kaasas on nagu 2in1.
Aga ma mõtlesin siin: kui mul karpa kõigub, kas ei saa gaasi peale jäämine olla ka sellest tingitud?Kui mootor soojaks, siis see puks lääb pehmemaks vms ja enam ei jää peale?
Postitatud: 25 Apr 2008 08:31
Postitas mriks
kas trossi vahetasid ära...? kui ei,siis vaheta ära ning kui viga ei kao eks näis. mis siin niisama ennustada.... muidugi kui ta sul lisaõhku ahmib,siis ei saagi tühipöörded paigas olla.
Postitatud: 25 Apr 2008 08:36
Postitas mriks
muide su teooria karpa kõikumise kohta on mäda.....gaasitross peaks olema kõriga mitte jäigalt ühendatud ja kõigub ta siis ka koos kõriga eks ole.... ja kui ta koos kõriga kõigub,siis ei tohiks see ju trossi sikutada...

Postitatud: 25 Apr 2008 09:06
Postitas ullivilli
Nu idee poolest, kui ta nurgast sikutab, siis võib asi nurga alla minna ja selle tõttu ka raskendatult üles tulla. Eks ma üritan välistada variante.
Trossi vahetusega olen arvestanud, aga siiski eelistan päris huupi mitte lahmida ja ennem leida põhjus. Kuigi vbolla pole see alati 100% võimalik.
See oleks nagu terve auto välja vahetamine selle pärast, et mingi asi koliseb ja ma ei tea mis, täpselt ei tea, kust ka.
Aga nu ennegi nähtud, loetud, kus kõik tagasilla detailid ära vahetud, mis iseenesest vbolla olid korras ja pärast kõige viimane lahendus on alles õige, aga raha maetud hunnikus sinna alla. Loomulikult ei ole mitte halb, kui auto on valdavalt uute osadega, aga ei näe ka mõtet korraliku vana välja vahetada.
Nagu vanaema asumisele saatmine, kuigi tervis korras, aga liht vana nuh.
Postitatud: 25 Apr 2008 10:03
Postitas raunz
ullivilli kirjutas:Nagu vanaema asumisele saatmine, kuigi tervis korras, aga liht vana nuh.
Väga hea näide

E21-l on lohutuseks see, et isegi kui kõik välja vahetad on ikka odavam, kui mõnel uuel jaapanlasel ühe osa uue osta. Endal kah süda rahul, kui tead et kulujupid vahetatud ja vahetamata jupid korralikud.
Pöörete kõikumise kohapealt...vaheta tross ära ja kui ikka kõigub siis võtab sul lisaõhku mingist kohast, selle koha välja selgitamine juba veidi keerulisem.
Postitatud: 25 Apr 2008 10:23
Postitas ullivilli
Ega mul karpa paremini kinnitamine ja pesu nagunii plaanitud mingi aeg, siis näeb, mis seal toimub ka.
Hetkel filtri pütt suht nipukatega kinni ja üldse paras pornu toimub sääl kapoti all.
Postitatud: 25 Apr 2008 16:28
Postitas killer666
mriks kirjutas:muide su teooria karpa kõikumise kohta on mäda.....gaasitross peaks olema kõriga mitte jäigalt ühendatud ja kõigub ta siis ka koos kõriga eks ole.... ja kui ta koos kõriga kõigub,siis ei tohiks see ju trossi sikutada...

see k5ri kinnitus peaks olema kollektori kylles , aga vaevalt see karpa nyyd niipalju k6igub..
&hu lekkeid saab eetriga otsida , et mootor käima ja siis sussitada teda igalepoole ja kui on märgata mingeid muutusi mootori töös , siis on kuskilt sealtkandist(kuhu lasid parasjagu hetkel) miski leke ..
Postitatud: 25 Apr 2008 16:37
Postitas ullivilli
killer666 kirjutas:
see k5ri kinnitus peaks olema kollektori kylles , aga vaevalt see karpa nyyd niipalju k6igub..
&hu lekkeid saab eetriga otsida , et mootor käima ja siis sussitada teda igalepoole ja kui on märgata mingeid muutusi mootori töös , siis on kuskilt sealtkandist(kuhu lasid parasjagu hetkel) miski leke ..
Nu ei mina oska kommenteerida, kui palju ta nüüd reaalselt kõigub.
Kas liiga palju või mitte. Tean et kõigub ja üks tarkmeestaskus väitis, et pidi liiga palju olema. Samuti ka see, et ta nagu just ühele poole kõigub, teisele suurt mitte.
Ja kas selle eetriga natu ohtlik ei ole v?
lääb äkki palju võitu vms?
Postitatud: 25 Apr 2008 16:55
Postitas killer666
No sutsu lased sellistesse kohtadesse , kust kahtlustad leket ...
Muidugi peab jälgima, eeter 6hupuhastist sisse ei lähe , siis v6id lihtsalt
Postitatud: 25 Apr 2008 17:00
Postitas ullivilli
killer666 kirjutas:
Muidugi peab jälgima, eeter 6hupuhastist sisse ei lähe , siis v6id lihtsalt
Ja kui läheb õhupuhastisse... mis siis saab?... Mida võin siis lihtsalt?

Postitatud: 25 Apr 2008 20:04
Postitas killer666
asja m6te , on see , et kui mootor saab seda eetri gaasi , siis pöörded natukese t6usevad , ei miskit muud...
kui sa lased seda näiteks m6ne vigase l6dviku ligidal , siis ta imeb sealt vigasest voolikust seda gaasi sisse ja pöörded t6usevad .
Aga kui sa lased seda terve kapotialuse paksult täis , siis ta levib ka 6hupuhastajasse ja siis enam ei saa aru ,kust katki on.
Postitatud: 25 Apr 2008 21:52
Postitas ullivilli
Ei nu ideele ma sain pihta jah... ma mõtlesin, et midagi paha juhtub, kui õhupuhastajasse lääb

Aga selge... eks ma proovin ja uurin, mis teha annab.
tore teada, et brake cleaner on enamjaolt eeter

Postitatud: 25 Apr 2008 21:57
Postitas killer666
ullivilli kirjutas:.
tore teada, et brake cleaner on enamjaolt eeter

Mina seda ei tea mida see brake cleaner sisaldab , samas v6ib seal olla ka mingeid selliseid yhendeid mis teps mootorile hea ei saa olla, aga mine tea:D
Ma eetri all pidasin silmas seda start-gaasi , millega talvel diisleid käivitatakse ,