2. leht 3-st
Postitatud: 22 Juul 2009 19:07
Postitas trevi
0,3 peaks olema jah. Vanadel autodel pannakse mõnikord ka 0,25 et vaiksem oleks.
Kui suured kompressioonid on?
Postitatud: 23 Juul 2009 11:09
Postitas jossu
Klapid paigas, reguleerimist ei vajanduki tegelikult.
Nüüd aga käima sain siis kui kütus tagant ära, läheb krraks käima, muidugi kõrgematest pööretest ei tasu rääkidagi. Kui käima läheb siis kaob klõbin ära. Nii kui kütusevooliku taha ühendan, siis enam ei lähe. Viga oleks nagu liialt suures kütuse koguses. Ning kui ta käima läks siis minuarust käis ta vaid paari kolme silindriga.
Postitatud: 23 Juul 2009 13:49
Postitas jossu
Praegused tulemused on sellised, et mootor käib, kui tavalise pealevalgumise kütusepaagi ehitasin, küll käib ta ainult tühikäigul ja gaasi vajutada ei tohi, lisaks on nõu surve all et suruks rohkem. Nii kui kütusevooliku taha panen enam ei käi.
Äkki on tagasivooli klapp vms iganes asi see seal vaakumiga töötab väsinud. St avaneb liiga hilja. Muidu see töötab, Peale käiamist laseb ülejäägid sealt välja.
Muud seletust ei oskagi nagu pakkuda enam..
Postitatud: 23 Juul 2009 15:34
Postitas Ruut
jossu kirjutas:kütuse rõhk oli korras,
Kas surve ja pumba tootlus mõõdeti ära? Mis see korras numbriliselt tähendab?
Postitatud: 23 Juul 2009 16:26
Postitas trevi
Äkki on tagasivooli klapp vms iganes asi see seal vaakumiga töötab väsinud. St avaneb liiga hilja. Muidu see töötab, Peale käiamist laseb ülejäägid sealt välja.
Kui kütuse surve on korras nagu sa väidad, siis see tagasivooluklapp (selle nimi on tegelikult rõhuregulaator) on töökorras.
Postitatud: 23 Juul 2009 16:50
Postitas jossu
kuidas on seoses kütuserõhk tagasivoolu klapiga?
Mõõtsin ma rõhku enne pritsungi latti, otse mis paagist tuleb ette jõudes.
Surve oli seal 2.5 paigus
Postitatud: 23 Juul 2009 17:41
Postitas trevi
Puust ja punaseks .See nn klapp hoiab surve õige väärtuse juures. Kui surve on suurem kui 2,5, siis laseb ta üleliigset survet tekitava kütuse tagasi paaki. Kui surve on väiksem, siis ei lase ta midagi välja. Ehk kõige lihtsam oleks mõõta survet kütuselatis nii, et paned külmkäivitusväljundi otsa latis manomeetri.
Postitatud: 23 Juul 2009 18:23
Postitas jossu
kütuselati lõpus oli rõhk üle kolme, üle kolme, täpsemalt ei tea, kuna manomeetril numbrid lõppesid.
Seda siis mootorit käiates. Tundub norm.
Aga ikkagi, milles asi võiks olla. Äkki sai pika süütesees olemisega aju pihta. Kuidagi nullida seda?
Avab pihusteid valel hetkel või hiab kogunisti koguaeg laht?
Postitatud: 23 Juul 2009 18:58
Postitas trevi
Rõhk peaks olema mitte rohkem kui 2,5 bar. Kui rõhk oli nii palju, et manomeetril said numbrid otsa, siis ma ei ütleks, et see on normaalne.
Aju nullida? Ega see pole windows, et teed restardi kui kokku jookseb. Ainus variant on aju vahetada proovida kui arvad, et selles viga.
Postitatud: 23 Juul 2009 21:50
Postitas jossu
aga mida te sooviaks teha siis?
Postitatud: 23 Juul 2009 21:52
Postitas jx
nii palju kui mina aru saan siis proovi aju vahetamist...
Postitatud: 23 Juul 2009 22:23
Postitas Jaks
Kui kütuse surve on liiga kõrge siis järelikult ei tööta regulaator. Ja kas sinna külge mine vaakum voolik ikka on ilusti küljes.
Samas üritaks leida korras regulaatori prooviks kütuse surve normi saada.
Postitatud: 24 Juul 2009 07:49
Postitas jossu
hmmm... varuosa tarnijad mulle sellist regulaatorit siin saaremaal ei tahtnud üldse leida. Vaakumvoolik ikka korras jah, kuidas muidu sealt üldse kütus väljuks. Kuid ehk oskab keegi seletada, et kuidas selline viga saab ilmneda üleöö?
Ajuga tsipa raske, lähima paarisaja km kaugusel sellist asja prooviks vist võtta pole
Postitatud: 24 Juul 2009 08:45
Postitas trevi
vaakumvoolikust väljub kütus? vaakumvoolikus peab olema vaakum, mis juhib kütusesurvet vastavalt sellele, kas sisselaskes on vaakum või mitte. Vaakumvooliku august ei tohi kütust küll tulla.
Sobib ju ka 528 või 628 aju, mida kindlasti kergem leida.
Postitatud: 24 Juul 2009 09:47
Postitas jossu
ei tule välja vaakumvoolikust kuskilt kütust.
Regulaator kolme otsaga ju, üks on stutripidi kütuselatis ja teine väljund. Kolmas väiksem auk vaakum mis klappi avab.
Postitatud: 24 Juul 2009 10:16
Postitas tõnis
See jutt on siin nii segane juba. Alustuseks kontrolli kas tagasivool on puhas, seejärel manomeeter vahele ning kontrolli kütusesurve, kui liiga vähe-palju pane teine surve regulaator. Pihustid võid koos latiga oma pesadest välja sikutada ning mootorit ringi ajades vaata mis teevad, kas pihustavad süstemaatilislet, jooksevad koguaeg lörinal või ei pihusta üldse. Kui sinnani kõik tagasivool, pealevool, surve korras, pihustid ei leki, siis proovid teise ajuga. Veel soovitan kontrollida külmkäevitus pihustit, kas see katkestab kütuse pealeandmise ära või mitte. Seismisega võib igasugu asju autoga juhtuda. Kuskilt süsteem ummistub, kuskil halb ühendus jne. Pead järjest mööda süsteemi minema hakkama mitte suvaliselt lahmima et äkki see või äkki too.
Postitatud: 24 Juul 2009 14:34
Postitas jossu
Hmm... tagasivoolud jms möödetud. Kui praegu olen arvamusel, et pipardab süütepool. Mis soojenedes kohe lühisesse läheb, lisaks piduridan ka kütuse pealevoolu. Siis käib oma 10 sek, pool läheb kuumaks, lõpus hakkas ka juhtme kõrvalt üle peksma, ju ta on seest ka lühises siis,
Ilmselt sai ta pihta kui süüde pikalt sisse jäi.
Ja see klõbina anomaalia kadus järsku poole käiamise pealt ära ja kõik. Enam pole. Vaikus... Ei saanudki teada mis selle põhjustas.
Postitatud: 25 Juul 2009 18:09
Postitas jossu
sain uue pooli, ei muutund sittagi.
Kütus taga siis ei luba ka isegi mitte. Võtan kütusetoru pihustite latist lahti, käivitub kohe. Käib küll sitasti ja tühikäigul vaid kuid käib, Nii kui bensuvooliku taha ühendan sureb välja.
Postitatud: 25 Juul 2009 18:35
Postitas trevi
mis temp anduri takistus on?
Postitatud: 25 Juul 2009 19:31
Postitas jossu
kus see on?
ple mõõtnud