2. leht 5-st
Postitatud: 04 Dets 2009 19:16
Postitas Jaks
Sai mõningad asjad Karule viia ja need tulid tagasi palju ilusamana.
Osad asjad on hetkeks kaetud ka vahaga, et püsiksid kauem ilusatena.
Ja tänud Karule ilusate asjade eest, ning loodetavasti juhtub sama ka nende asjadega mis veel seal.

Postitatud: 04 Dets 2009 20:20
Postitas jossu
kui saladus pole siis, mis selline lõbu maksma läks ka?
Postitatud: 04 Dets 2009 21:21
Postitas Jaks
jossu kirjutas:kui saladus pole siis, mis selline lõbu maksma läks ka?
Kahjuks ma ei hakka suurelt seda ütlema, sest ei tea kuidas Karu kellegile hinna teeb.
Postitatud: 08 Dets 2009 22:45
Postitas Jaks
Veidike ikka nokitsenud selle auto kallal ja hetkeks siis on põhja all olevad kohad keevitatud ja vajalike asjadega töödeldud, ning kaetud epo krundi ja värviga.
Lisaks siis on ka silla osad värvitud ja mingi hetk hakkavad omale kohale tagasi minema. Ja siis saab jälle keret liigutada
Koguaeg on mega kiire ja seega sellest pilte pole siiani teinud.
Postitatud: 08 Dets 2009 23:00
Postitas VeikoS
Mis vaha sa puhastatud mootori juppidel kasutasid?
Postitatud: 09 Dets 2009 09:14
Postitas Jaks
VeikoS kirjutas:Mis vaha sa puhastatud mootori juppidel kasutasid?
Lasin üle sprei vahaga. Seda hea ja lihtne käsitleda.
Postitatud: 10 Dets 2009 20:12
Postitas Jaks
Kõhu alt on siis midagi sellist.

Postitatud: 10 Dets 2009 22:44
Postitas jx
ilus töö... jätka samas vaimus

Postitatud: 19 Dets 2009 22:37
Postitas Jaks
Täna siis sain päkapikudelt kõik vajalikud tihendid, et mootor kokku panna.
Tootjaks on Erling ja seega tegemist asjadega mida tasus oodata.
Postitatud: 20 Dets 2009 08:31
Postitas Jaks
[quote="Jaks"]Täna siis sain päkapikudelt kõik vajalikud tihendid, et mootor kokku panna.
Tootjaks on Erling ja seega tegemist asjadega mida tasus oodata.

Postitatud: 20 Dets 2009 12:51
Postitas Iff
Hea on näha, et asi edeneb.

Edu!
Postitatud: 20 Dets 2009 13:05
Postitas Cardo
Mis asi seal põhjaall siis täpsemalt on kui tohib pärida ?
Postitatud: 20 Dets 2009 13:17
Postitas Jaks
Cardo kirjutas:Mis asi seal põhjaall siis täpsemalt on kui tohib pärida ?
Kui sa mõtled auto põhja siis see sai tehtud järnevalt.
Vajalikud kohad sai keevitaud, seejärel rooste kohad rooste surmaga töödeldud. Hiljem see eemaldatud ning kaetud epokrundiga. Seejäral kereliim ja pintsliga pandav kere hermeetik, nende peale pritse hermeetik ja osad kohad veel lisaks kivikaitsega, mis kõik hiljem on kaetud musta värviga.
Mina siis tegin nii kas ka hea eks aeg näitab.
Postitatud: 20 Dets 2009 14:48
Postitas mart154
Elringi kaanetihendiga on minul kehvad kogemused.
Aga õnneks sul ülerõhku ei tule (ehk

), siis vast kestab kahh..
Mart
Postitatud: 20 Dets 2009 15:06
Postitas Jaks
mart154 kirjutas:Elringi kaanetihendiga on minul kehvad kogemused.
Aga õnneks sul ülerõhku ei tule (ehk

), siis vast kestab kahh..
Mart
Ei me ette tea
Aga endal siiani Erlinguga igati head kogemused. On olnud juhuseid kus Wiktor Reinz ei ole pidanud, aga Erling on siiani alati olnud ok.
Aga eks aeg näitab.
Postitatud: 22 Dets 2009 20:29
Postitas Jaks
Veidike veel nokitsemist ja siis peaks mootor valmis olema.
Vahepeal sai ka ühed veljed osta mis peaks leidma koha selle auto all.

Velgedest siis 2tk on 8" ja 2tk 9" laiad ning 17".
Kaks olid ka kõverad mis sai lasta Karul sirgestada.
Hetkel siis vaja servad uuesti poleerida ka keskimised osad uuesti värvida.
Postitatud: 22 Dets 2009 20:42
Postitas mart154
M5 veljed teevad kadedaks küll.
Need kruviks endagi auto alla.
Postitatud: 22 Dets 2009 20:56
Postitas Smurff
Ja mõeldes veel, et mis hinnaga need kätte saadi, teeb veelgi kadedamaks

Postitatud: 22 Dets 2009 21:15
Postitas karu
Tagumised on laiemad ka

Postitatud: 22 Dets 2009 21:22
Postitas Jaks
Smurff kirjutas:Ja mõeldes veel, et mis hinnaga need kätte saadi, teeb veelgi kadedamaks

Ei ole midagi siis kadetseda
Tuleb silmad lahti hoida
