2. leht 3-st
Postitatud: 22 Okt 2009 14:56
Postitas inc13
Back to square one jälle..
Asjad siis nii kaugel,et tehnika tuleb aiste vahelt välja jälle.
Mingi aeg pistab sinna r4 vahele
Hetkel seis selline:
Praegune õlifiltri asukoht

Postitatud: 30 Okt 2009 21:26
Postitas inc13
Postitatud: 01 Nov 2009 19:13
Postitas inc13
Postitatud: 01 Nov 2009 21:05
Postitas raunz
Mis litraaziga ja mis autolt teine mootor ja kast on? Kumba kere siis ehitama hakkad?
Postitatud: 01 Nov 2009 21:54
Postitas inc13
raunz kirjutas:Mis litraaziga ja mis autolt teine mootor ja kast on? Kumba kere siis ehitama hakkad?
lisandunud mootor on m60b30 ehk siis 3,0 v8
Plaan oli teha mustast 344i,hetkel veel lahtine kuna paar asja ei meeldi uue kere juures
Postitatud: 03 Nov 2009 16:14
Postitas inc13
Väike update,
vahepeal sai sebitud elektriline pidurivõimendi

Postitatud: 03 Nov 2009 16:50
Postitas Silwer
Tundub lahe asi.
Mille pealt see pärit?
Kas see võiks vähemalt teoorias istuda E30 originaal pidurivõimendi kohale?
Milline on selle peasilindri läbimõõt?
Postitatud: 04 Nov 2009 13:04
Postitas raimo
mingilt euro Fordilt äkki, scorpiol olen sarnast peasilindrit näinud.
Postitatud: 23 Nov 2009 21:41
Postitas inc13
Väikest taandarengut ka vahepeal
Soetatud pidurisüsteem on liiga kõrge,kapott ei lähe kinni
Doonorkere sai mahamüüdud kuna ei tasunud tegemist
Kuna kasutusele jääb algne pidurivõim siis tuleb leiutada õlifiltrile uus koht,tõenäoliselt saab koht olema esistange taga/ratta ees
Postitatud: 06 Dets 2009 22:20
Postitas inc13
Asjad on vahepeal nii palju arenenud,et õlifilter sai uue asukoha,nüüd on seda võimalik vahetada autot lammutamata.
Selleks sai lastud teha mingist spets. teflon materjalist voolikud
Uus asukoht on vasakus nurgas,tulede taga ja pidurisüsteemi all
Lisaks sai veel kütuse trassi ringi tehtud/uuendatud ,ning juhtmestikku ümber tehtud,soojenduse voolikud ringi tõstetud.
Täna sai siis auto tänavaliiklusse tagasi lõpuks ometi

Postitatud: 07 Dets 2009 16:08
Postitas inc13
Postitatud: 08 Dets 2009 16:17
Postitas killer666
imo Halli kapotiga ilusam.
Praegu selline tunne , et just ninalaksust yles klopsitud.
Postitatud: 08 Dets 2009 17:07
Postitas TD
Matt must kapott

Postitatud: 09 Dets 2009 11:35
Postitas inc13
killer666 kirjutas:imo Halli kapotiga ilusam.
Praegu selline tunne , et just ninalaksust yles klopsitud.
Lähemalt vaadates võib midagi sellist tunduda küll kuna tiiva ja kapoti vahe pole ka see mis originaalil oli.
Endale meeldib millegipärast musta kapotiga rohkem
Vahetusse läks sellepärast,et originaal oli ära mädanenud servast
Postitatud: 12 Dets 2009 00:22
Postitas inc13
Väike update jälle,
Sai sellised veljed autole pandud

Rehvideks sai valitud 205/65 ette ja 225/65 tagumisteks.. kuid selgus tõsiasi,et need rehvid alla ei mahu.Hetkel ajutiselt 205/65 tagumiseks tõstetud,kuid ikkagi käib kiirendamisel rehv vastu tiivaserva õrnalt.Tõenäoliselt saab tiiva servasid taga väheke töödeldud,samuti on teised rehvid plaanis lähipäevil soetada.Koonusfilter sai ka vahepeal koha kapoti all
Sai siis väikese demo käigus kõrge rehviga järjekordne differ "õhkulastud"

Postitatud: 13 Dets 2009 13:52
Postitas Kristina5
Kurjam, et seda autot pole Saue vahel üldse näinud, kõiksuguseid muid rullasid vaid liikumas nähtud.
Aga ka minuarvates sobiks sellele autole rohkem hall kapott, siis oleks selline "sleeper" rohkem!
Postitatud: 17 Dets 2009 00:36
Postitas lennukiga
Kas aku ka plaanis pagasnikusse kolida? Saaks koha aknapesu paagile.
Postitatud: 17 Dets 2009 09:26
Postitas E28
Ideaalne drifti masin

Saab hunniku rehve peale visata.
Postitatud: 17 Dets 2009 17:46
Postitas inc13
Vahepeal sai soetatud 195 laiad talverehvid esimestele velgedele.
Lisaks veel
318 i silt mis sai musta värviga ära tuunitud,ning kola seest leidsin ühe ägeda tuuning käigukangi nupu ..seegi rändas auto külge.Järjekordne diffri vahetus ees,seekord 2,65 ülekandega tükk läheb alla.Vana praeguseks alt ära võetud,kui ilmad normaalseks lähevad jälle pistab uue külge.Mootorile sai ka õige katte,M62 oma nii nagu peab (enne oli m60 e32/e34 oma)
W// märk hetkel veel puudu
lennukiga kirjutas:Kas aku ka plaanis pagasnikusse kolida? Saaks koha aknapesu paagile.
Plaani otseselt hetkel ei ole,mõeldud sellepeale on ... kuid pole veel väljamõelnud kuidas seda viisakalt teostada.Põhja alt ei taha seda vedada,ning salongist vedades on vaja kuskile auk tekitada kaabli jaoks.. seda ka ei tahaks.Arvatavasti läheb kasutusse üks kahest variandist:
*kasutada tagaklaasi pesu paaki ja pumpa orig kohas ,ning vedada voolik ette (tehtud ühe teise auto peal,toimib)
*kasutada ära parempoolne stangealune ruum ja panna klaasipesupaak ja pump sinna,probleemiks või saada täitmis toru asukoht
E28 kirjutas:Ideaalne drifti masin

Saab hunniku rehve peale visata.
Good point ,muul ajal saab kartuleid jms vedada

Igati Universaalne sõiduriist
Kristina5 kirjutas:Kurjam, et seda autot pole Saue vahel üldse näinud, kõiksuguseid muid rullasid vaid liikumas nähtud.
Aga ka minuarvates sobiks sellele autole rohkem hall kapott, siis oleks selline "sleeper" rohkem!
See oleneb kus saue otsas sa tegutsed,tavaliselt on selle autoga sõitmise peale seltskond uudistamas käinud ... seda autot on kaugelt kuulda

Postitatud: 17 Dets 2009 19:15
Postitas lennukiga
Kaabli vedamiseks on keres ava olemas millele pime ette punktitud tehases, tuleb õigesse kohta kruvika ja haamriga kopsata, et kätte saada, originaalkaabli ja akualuse saad mõne diisel- või IXtouringu seest, tellid UM-ist või H2.ee-st.
Edit:
Lisaks Mart154 poolt mainitavale saad paagi ka diiselmootoriga rullikatelt.