2. leht 2-st
Postitatud: 09 Dets 2009 12:17
Postitas raika5
Kuule mis pihustitest sa siin jahud sul ei ole ju ühes silindris kompressiooni

See silinder ei saagi normaalselt töödata ju
Postitatud: 10 Dets 2009 13:02
Postitas Riki
Ma ei jahu, selleks ma siin targemate käest küsingi, kas 3 atine kompressiooni vahe võib 6 real värinat tekitada. Kui ta tumm oleks siis ehk. Miks see silinder nõrgem on? Kui pihusti sisse kuseb on klapp viga saanud?? Jõuan selleni kisun kaane maha, pole probleemi, niikuinii teen seda, püüan lihtsalt asjast aru saada. Olen oma bimmereid raha eest remondi meeste juures parandanud. Aga vanakese muretsesin et korda teha ja võimalikult palju osaleda selles. Nii et saa üle kui mõni rumalam natuke jahub.
Postitatud: 10 Dets 2009 13:07
Postitas sysi
Nagu öeldud, pihusti ei ole nõrgema kompressiooniga seotud - sealt ka see "jahumisele" tähelepanu juhtimine.
Päris kindlasti võib ühe silindri madalam kompressioon põhjustada mootori ebaühtlast tööd. Seega tuleb otsida madalama kompressiooniga silindrist kas klapi või õlirõngaste probleemi.
Postitatud: 10 Dets 2009 13:28
Postitas trevi
Seega tuleb otsida madalama kompressiooniga silindrist kas klapi või õlirõngaste probleemi.
Täpsustaks, et üldiselt klapi või rõngaste probleemi, sest minu arusaamist mööda kulunud õlirõngastest "möödapääsev" õli tihendab hoopis silindrit ja tõstab kompressiooni. Miks muidu kompressiooni mõõtmisel mõnikord küünlaaugust õli lisatakse ja vaadatakse kas kompressioon tõuseb või mitte.
Postitatud: 10 Dets 2009 13:58
Postitas tõnis
Ja 3 atine kompresiooni vahe võtab väga kenasti r6 värisema, see et ei mõika on jama jutt.
Mis valu sul neid pihusteid on vahetada, alustaks ikka juba teadaolevate probleemide kõrvaldamisest. Pihustid noki koos latiga välja, otsad pudelisse ja vaata kuidas viskab. Kui siis selgub et näe ei pihustagi korralikult, siis hakkad alles vahetama, remontima, taastama, uusi ostma. Niisama katseeksimeetodil juppide vahetus on paras jama.
Postitatud: 10 Dets 2009 14:44
Postitas Riki
Tänud vastanutele. Nädala lõpus kisun lahti ,diagnoosin, mõõdan möllan. Vaja ju kaameras pilti kohendada, proffide arvamust küsida, mitu pead ikka mitu. Kaan maha mis muud
Postitatud: 10 Apr 2010 20:54
Postitas Riki
Tere üle tüki aja! Moto korras, selgus et eelmine omanik oli kaanele korraliku remondi teinud aga paigaldamisel kolmanda silindri klappi vigastanud. Nüüd klapp korras ja asi käib vaikselt nagu peab. Tänan kõiki kes nõu andsid ja viitsisid vastata. Täna sai siis natuke sõidetud ja juba uus jama. Nimelt pidurid. Pedaal oli jala all imelik. Nagu klots all, ja lõpuks vajus põhja, ajab õlianumast õli välja. Muid lekkeid pole. Mis juhtuda võis? Kui keegi viitsib vastata olen tänulik.
Postitatud: 10 Apr 2010 23:02
Postitas Ruut
tõenäoliselt rõhuaku aka piduripomm vajab vahetust
Postitatud: 11 Apr 2010 09:19
Postitas Riki
Autol ABS. Ei tea kust otsast alustada. Vajutad pedaali, käib klõks ja pedaal vajub alla. Eelnevalt eile proovisõidus jäi esipidur peale. Klotsid küljest ära, hakkasin silindrit välja pumpama et silinder käima saada ja siis pedaal ära kaduski(paari sisse välja nikerdamise järel). Klotsituli ja abs põlesid. Arvasin et andur peetis sellejaoks pedaal imelik.Ja ajab võimendi õlinõust atf-i üles.Nii et peetis on midagi hüdraulilisel pidurivõimendil.
Postitatud: 11 Apr 2010 12:53
Postitas Riki
Lugesin Ruudu posti, läksin realoemisse, vaatasin milline see piduripomm välja näeb ja kus asub. Lähen garaazi ja vot ei leia oma autol sellist asja. Peasilindri peal on kandiline õlinõu aga seda palli pole?? LEIDSIN lõpuks. Asi nii ära nurka peidetud ja nii ökane, et ei meenutanudki esimesel hetkel seda palli. Pealt mootori poole vahtides no ei näe. Vahetan ära, eks näe kas saab korda. Tänud Ruudule.
PIDURID KORRAS!!!Ikka jõuan foorumit lugedes ise õige lahenduseni. Ja siis saad aru kui tumm sa tehnikas oled.Mis teha-amatöör õpib:-)