Aga seda küünlajuhtme asja antud juhul hästi ei tahaks uskuda, üldjuhul ei sure juhtmed ikka päris korraga ja 6 sil mootori veab hädapärast käima ka siis kui 2 silindrit tagant ära on.
Kui tõesti säde ja bensiin on olemas keera 1 silindri küünal maha ja aja kolb ülemisse surnud seisu, (või vaata esimese hooratta pealt märkide järgi). Edasi jagaja kaas maha ja veendu, et jagaja rootori kontaktiga ots on tõesti suunatud esimese silindri peale. Süütejärjekord on 1-5-3-7-2-4.
Järjekorra meeldejätmiseks õpetas mu kunagine vanakooli autokooliõpetaja sellise valemi - 15 pudelit kolm-seitsekümmendkahte nelja peale. (3 rubla 72 maksis siis kunagi sügaval vene ajale "poolik"

Kui see ei aita on lihtsaim viis vahetada ükshaaval elutähtsaid juppe töötavate vastu.

Kui tõesti ka see ei aita on põhjust karta, et paljud klapid jooksevad läbi (näit. vale rihmapaigalduse puhul kõveraks läinud)