2. leht 2-st

Postitatud: 09 Okt 2005 20:13
Postitas Arvo
Täpset originaaljuhtmete takistust peast ei mäleta aga kui mõõdad siis vaata, et kõik oleks enam-vähem võrdsed. Kui statoili punaseid vms aftermarket ilma raadiohäire vastaste takistiteta juhtmeid kasutad siis nendel oli takistus üsna 0 lähedal.
Aga seda küünlajuhtme asja antud juhul hästi ei tahaks uskuda, üldjuhul ei sure juhtmed ikka päris korraga ja 6 sil mootori veab hädapärast käima ka siis kui 2 silindrit tagant ära on.
Kui tõesti säde ja bensiin on olemas keera 1 silindri küünal maha ja aja kolb ülemisse surnud seisu, (või vaata esimese hooratta pealt märkide järgi). Edasi jagaja kaas maha ja veendu, et jagaja rootori kontaktiga ots on tõesti suunatud esimese silindri peale. Süütejärjekord on 1-5-3-7-2-4.
Järjekorra meeldejätmiseks õpetas mu kunagine vanakooli autokooliõpetaja sellise valemi - 15 pudelit kolm-seitsekümmendkahte nelja peale. (3 rubla 72 maksis siis kunagi sügaval vene ajale "poolik" :lol: )
Kui see ei aita on lihtsaim viis vahetada ükshaaval elutähtsaid juppe töötavate vastu. :roll:
Kui tõesti ka see ei aita on põhjust karta, et paljud klapid jooksevad läbi (näit. vale rihmapaigalduse puhul kõveraks läinud)

Postitatud: 09 Okt 2005 20:37
Postitas Ruut
ehk panid küünlajuhtmed "valepidi" kaane külge. et järjekord õige aga suund vale (päri/vastupäev)

Postitatud: 09 Okt 2005 21:12
Postitas Priit
juhtmed peal päripäeva ringis.. just nagu jagajagi ringi käib
jagaja täpselt nii paika pandud, ja veendutud et esimese silindri klapid on sel hetkel kinni..
klapid kõverad ei ole.. aga äkki tõesti nii ebatihedad :(

Postitatud: 10 Okt 2005 21:01
Postitas Priit
mõõtsin manomeetriga kompressioone :shock: need on olematud
aku ei olnud väga täis aga kõigil silindritel ühtlaselt 4-5kgf/cm2 kohta
normaalne oleks ikka kõvasti üle kümne
kui esimesse silindrisse õli kallasin, sai seal tulemuseks 7-8
ehk siis, mootor on vist kohvi mis kohvi.. nii valesti ei saa nukk peal olla ka.. kolvirõngad vist olematud ja klapid jätsin ka tegemata :cry:

Postitatud: 10 Okt 2005 22:50
Postitas Ruut
pr117 kirjutas:mootor on vist kohvi mis kohvi.. nii valesti ei saa nukk peal olla ka.. kolvirõngad vist olematud ja klapid jätsin ka tegemata :cry:
:roll: mida sa siis selle mootoriga tegid, kui elementaarasjad tegemata jätsid

Postitatud: 10 Okt 2005 23:09
Postitas Priit
plokk tundus nagu ok.. mitte ainult minule
kaanes vahetasin klapisääred ja lihvida lasin teda. sealt kust sain tuli info et klapid pidid ok olema :oops:

Postitatud: 19 Okt 2005 12:09
Postitas ReY
ilmselt ei puutu see asjasse - kuid räägin siiski
kunagi vahetasin oma e30'l mootorit (320i '83)
peale vahetust pool mootorit ei käinud - tee või tina - urgitsesin mitu päeva kuni lõpuks tulin mõttele ajada elektri skeemi pealt pihustijuhtmete järge - tulemuseks tabasingi ära et üks ajju minev juhe oli pistiku küljest lahti.
teise pole mootori jaoks oli teine juhe

Võib ju olla, et sinu masinal polegi aju olemas ja võrdlusmomenti ei teki - kuid suu sai puhtaks räägitud.
:D
edu kotermannijahil!

Postitatud: 07 Nov 2005 16:34
Postitas Priit
sõidab, teema lukku 8)

Postitatud: 07 Nov 2005 16:37
Postitas Jaan
Milles viga oli ja kuidas probleem lahenes?

Postitatud: 07 Nov 2005 16:42
Postitas Priit
häbi rääkidagi..
kaks klappi olid kõverad, üks klapipesa täkkega ja ülejäänud klapid täiesti tahmand.
õppetund eluks- ei tasu koonerdada selliste asjadega