2. leht 2-st
Postitatud: 30 Mär 2010 19:51
Postitas jossu
ostes oli puhas, nüüd pole vaadanud. Kuid vett vüttis ta samapalju juba enne meid jutujörgi.
igaljuhul homme vaatan järgi...
Postitatud: 30 Mär 2010 19:51
Postitas nuga
Paari kilomeetriga ikka pole võimalik 25 liitrit vett põlemiskambrist läbi lasta

See tähendaks, et vett oleks rohkem kui bensiini ja see ei ole reaalne, et mootor niimoodi käia saaks.
Postitatud: 30 Mär 2010 20:06
Postitas trevi
Nii puhas peaks välja nägema põlemiskamber (samuti kolb) kui on kenasti vett põletanud.
Vasakpoolne siis

Postitatud: 30 Mär 2010 20:24
Postitas lamp
Kui mingi 25L vett läbi käinud siis suurema osa olete mööda kallanud

Kui silindrist vesi läbi käib siis üldjuhul peaks öli norm ka töusma, plus öli läheb suht vedelemaks.
Ja selleks et lödvikust vesi välja saaks surve all väga suurt auku pole vaja ja üldiselt tekivad need augud klambrite alla...nagu kogemused näitavad.
Samas köige lihtsam ju puhuge moto läbi pange kokku tagasi ja kui siis ka vett läheb ämbriga siis vöib edasi uurida, juhul kui kindel et kaan ja plokk on terved.

Postitatud: 31 Mär 2010 21:40
Postitas Aix
Ja tuvastatigi salongiradika leke. Homme saab teist radikat loodetavasti proovida

Postitatud: 01 Apr 2010 08:15
Postitas trevi
ajutiselt võid otse ühendada (salongiradikas vahelt välja), ilmad ka juba soojad.