2. leht 2-st

Postitatud: 24 Aug 2010 11:56
Postitas Ebling
Hetkel on ühteist kirjutatud, kuid palju veel vaja teha. Tänud kõigile vastajatele. Rohkem vastuseid ma vastu võtta ei saa, sest vastasel juhul muutub tagantjärele teksti muutmine liialt tülikaks (põhiliselt diagrammid ja statistika).
Suured tänud kõigile, kes vastasid. Tagasiside saabub vahemikus 11-14 september.
Tõesõna, igast vastanust oli kasu. :)

Postitatud: 15 Sept 2010 11:46
Postitas Ebling
Hetke seisuga on referaat lõpetatud ja esitatud. Tulevik sellega seoses tundmatu, kuid tõenäoliselt ikka võetakse vastu.
Referaadi kirjutamisest.
Viimane töö asjaga sai lõpule viidud kella 4.ajal öösel ning hilinesin tagasiandmisega vastavalt 4 tundi. Osalt tänu sellele, osalt mahu piirangule ei kajastanud ma autode taastamise osas personaalseid pilte ja tekstde, selle vea parandamise jätaksin kaitsmisele. Samuti jäi referaadil nõrgaks ajaloo külg, sest Tartu Linnaraamatukogust tõmmati paar päeva enne minu Eestisse jõudmist raamat nina eest. Peale seda otsustasin küll, et räägin kasutaja Raunz-iga, kuid mõte jäi muude toimetuste juures kõrvale ja nii tegin ajaloo suht-koht viimasel päeval kasutades ainult interneti ( ja tunnistan, kohati kiirustades copy-paste süsteemi). Seega ma loodan, et seal rämedaid vigu ei esine. Ka selle osaga tahaks kaitsmisel paremini hakkama saada. Eks selliseid kohti on veel, millest ma enda aja valesti planeerimisega lahendasin teisiti, kui algselt plaanis (nt e21.ee masinate registri võrdlus arkiga ning haruldasemate või siis tähtsamate masinate väljatoomine)

Muus osas oli tõesti rõõm kirjutada erinevatest antud vastustest ning need kokku lüüa tervikuks. Ilma vastajateta poleks ka seda referaati sündinud. Ise olen töö üle uhke, saanuks paremini, kuid ka selles on väärtuslikku, mida huvilisel kannatab lugeda.
Vastajatele saadan foorumi PS-ile sõnumi lingiga, kust antud tööd saab alla laadida.

Tänud kõikidele,
Jaanus/Ebling

Postitatud: 15 Sept 2010 12:21
Postitas Ruut
Tõelistele adrenaliinisõltlastele tehti väiksemas koguses 2002tii (kahe karburaatoriga, 130 hj)
Vale! Mudel 2002ti oli kahe karpaga, 2002tii oli Kugelfischer'i meh sissepritsega.

Postitatud: 15 Sept 2010 13:35
Postitas Ebling
Viga parandatud ja uus üleslaetud jagamiseks.

Postitatud: 15 Sept 2010 14:24
Postitas sysi
Vaata õigekiri üle. Kohati on internet, kohati internett. Kohati BMWga, kohati BMW-ga. Hämeenlinna on üks sõna. Mõned muud ortograafiavead olid ka (käi üle ka kopeeritud tekstid).

Postitatud: 15 Sept 2010 16:13
Postitas Ebling
Jaaa... Tänud teile Ruut ja sysi tähelepanekute eest. Praeguseks lasin targemal referaadi õigekirja üle vaadata, seega see mure ka lahendatud. Hetke seisuga on referaat ametlikult üle antud, kui nüüd veel mõni fakti viga peaks ilmnema, ei saa ma seda paraku parandanda.

Postitatud: 16 Sept 2010 09:25
Postitas sysi
Üks tähelepanek (ei pretendeeri absoluutsele tõele)
elektrimootoritega vaikselt sulguvad uksed


Kas E32 mitte ei kasutatud vaid servo-sulguriga pagasnikuluuki? Konkureerival S-klassil olid ka uksed?

Postitatud: 16 Sept 2010 09:28
Postitas nuga
E32 projekteerimisel katsetati neid, aga millegipärast seeriasse jõudis ainult pagasniku sulgur.

Postitatud: 16 Sept 2010 09:39
Postitas Ruut
Mul jäi diagonaalis lugemisest silma, et e32 juures kirjutati "jälle pika kerega versioonist" aga eespool ei jäänud silma, et pika kerega versioone oleks puudutatud (näit. e3)

Postitatud: 16 Sept 2010 13:11
Postitas Ebling
Taas tekkis mudelivalikusse pikema teljevahega „iL
Tõsi on, et sõna "taas" võib mineviku seisukohalt mitmeti võtta, kuid siiski on selle lausega mainitud, et pikema kerega mudel eksisteeris ka varem.

Nagu varem mainitud, ajaloo pool on kõige hädisemalt kirjutatud, sest ma pidin usaldama interneti allikaid. Miks ma neti allikatele jäi püsima- selle seletasin juba eelnevalt lahti. Ruut, referaadi põhirõhk on siiski küsitlustulemuste kajastamisel! Margi ajalugu on pigem sissejuhatuseks, et BMW kauge inimene mõistaks marki vähe paremini (mis, aga ei vabanda veel minu kiirustamist antud lõiguga).

Postitatud: 17 Sept 2010 13:42
Postitas nuga
Olgugi et siin on kommenteeritud pisikesi vajakajäämisi detailides, siis üldiselt oli minu jaoks tegemist väga huvitava lugemisega. Minu meelest on autor tubli töö ära teinud 8)

Selline lugemine võiks kuskil avalikult väljas olla!

Postitatud: 17 Sept 2010 13:54
Postitas Priit Peljo
Tubli töö on tõesti tehtud.

Postitatud: 18 Sept 2010 20:48
Postitas Aix
Tunneks ka huvi tehtud töö vastu ;)

Postitatud: 20 Sept 2010 17:38
Postitas Ebling
Miks ka mitte. Tööd saab tõmmata http://uploading.com/files/b2599138/Aut ... estis.doc/

Siiski pole veel see teema suletud. Ma pean välja valima mingi aja, millal ma antud tööd kaitsen Tartus, Tõnissoni 1. Enne seda ma loodan, et leidub huvilisi, kes oleksid nõus enda autot näitama. Ausalt öelda tahaks ma juba ise erinevaid vanureid näha 8)
Kaitsmise osas annan teada, kui midagi toimuma hakkab.

Postitatud: 13 Okt 2010 11:57
Postitas nuga
No millal autod peab välja ajama, kas jõuab enne lumetulekut ära teha? :P

Postitatud: 13 Okt 2010 16:00
Postitas Ebling
Lugu on selles osas veidi jama. Mulle pakuti kuupäevaks 4. novembrit. Ma üritasin endale teist aega rääkida, aga näe, kohad on kinni. Foorumis pole ma sellest kuupäevast veel juttu teinud, sest loodan, et äkki ikkagi vabaneb midagi (lootus sureb viimasena)

Kumb nüüd parem on, kas 4 november või kevadel...

Postitatud: 18 Apr 2011 18:18
Postitas Ebling
5. mail, algusega 18.15, aadressil Tartu, J. Tõnissoni 1, algab referaadi kaitsmine teemal "Autohobindus Eestis- klassikaline BMW ja tema omanik." Kaitsmine kestab seni kuni kõik oluline on öeldud, kuid praeguse seisuga arvestan u. 1 tund kuni 1,5 tundi. Seega lõpp kuskil 19.30-19.40. Nagu õigele kaitsmisele kohale siis mu mul on ka oponent, kes on suurem khm, autopede :oops: kui mina. Omal ajal kirjutas tema enda noorliikme referaadi teemal B-gruppi rallikatest (Peugeot 205 turbo, Audi Quattro S1, Lancia Delta S4, jne). Ootan igatahes huviga, mida tema sellest kõigest arvab.
Umbes tund enne kaitsmist teen huvilistele majatuuri ning räägin natuke Eesti Üliõpilaste Seltsist (EÜS) ning sellest, mis asi see Selts on.

Kaitsmisele on oodatud kõik huvilised, kuid eriti need, kes olid abiks referaadi koostamisel (vastasid küsimustele).

Kindlasti ootan ma, et foorumlased, sealhulgas klubiliikmed, tuleksid koos enda taastatud BMW-ga või muidu korras BMW-ga. Mu tõsine unistus on EÜS-i liikmetel suud ilatsema ajada sellest vaatepildist, mida tegelikult me foorum endas peidab.

Ma olen ka ise endale teadvustanud, et nende jaoks, kelle tööpäev lõpeb u. 17.00, on tegu võrdlemisi ebamugava ajaga. Süsteem on aga selline, et kaitsmised toimuvad neljapäeviti ning teistel nädalapäevadel on muud üritused. Seega paratamatus.

Kõikidele neile, kes võtavad enda silmarõõmu (BMW siis :wink: ) kaasa, hüvitan ma vaeva õlles. Praeguse plaani järgi tuleb 2 kasti (40 pudelit) kindlasti, kuid ma üritan vastavalt võimalustele rohkem välja panna.
Kui hästi läheb saab ehk süüa ka, aga õlu on toredam seega panustan sellele :D

Kuna mu enda jaoks on siin foorumis mõned tõsised lemmikud siis neile kavatsen ma eraldi kirja saata. Teid on hoiatatud :twisted:

Kõik kes soovivad üritusest osa võtta või soovivad muidu infot, palun kirjutada asjast teemasse. Mul on tarvis ligikaudset huviliste arvu.
(Sedakorda olen BMW ajalooga hoolikam :))

Tänud tähelepanu eest! :D

Ebling/Jaanus

Postitatud: 26 Apr 2011 13:01
Postitas Ebling
Kuna opponendil tekkisid erialased takistused siis kaitsmine toimub samal ajal ja kohas, aga 12. mail.