2. leht 2-st

Postitatud: 15 Aug 2010 10:23
Postitas Aix
Ainult 2,5 ja 2,8 peaks põhimõtteliselt identsed olema?

Postitatud: 15 Aug 2010 16:32
Postitas redline
Käigukast võib küll erinev olla, aga m30b34 või m30b35 otsa istub ta edukalt. Vastupidavuselt mina sõitsin m30b34 otsas 2.8 kastiga ca 2 aastat ja tagasi ei hoidnud.

Postitatud: 15 Aug 2010 23:15
Postitas Smurff
rokk kirjutas:tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Saan ma õigesti aru, et seda ehitust plaanitakse kiirenduse/parema lippamise eesmärgil ? Siis oleks juba mõistlik V8 vahele toppida :wink: Ega see vana ja väsinud 3,5 ei liigu ikka küll väga - või olen minu juba nii harjunud, et enam ei üllata.
Aga üldiselt lihtsam oleks kohe osta see mudel, mida tahad :lol: Jalgratast pole vaja leiutama hakata. Saan aru kui tahad e28 kerega 540 siis jah, seda tehas ei teinud - siis vaja ehitada, aga 535-ed ju täitsa müügis siin/seal. Ja, et vana 3,5 kone korralikult elama saada, läheb ikka jälle natuke remondi peale ka...rõngad, saaled, kett + tallad/pingutid - jõukamad mehed vahetavad ehk isegi pihustid välja :roll:

Postitatud: 16 Aug 2010 06:23
Postitas Jaks
Samas ega neid e28 kerega 535-si nii lihtsalt ka osta ole. Ehk siis hind on päris palju krõbedam kui väiksematel isenditel.
Sellest vast ka see mootori tõstmise teema siin.

Postitatud: 16 Aug 2010 06:56
Postitas Greger
jaa hinnad on ikka teised :D odavam tuleb ehitada aega küll läheb aga selle ehituse käigus saab ka muid vajalikke assju ära teha nt kerelgi jne.

Postitatud: 16 Aug 2010 08:09
Postitas Jaks
Seda küll, et saab asju korrastada.
Aga hiljem on ka autod erineva väärtusega, sest üks on tehases tehtud, kuid teine ise kombineeritud.
Samas ei tea kuidas teistel, aga mina isiklikult eelistan tehase oma. Aga kui tahetakse midagi sellist, mis pole tehasest kunagi tulnud on teine teema :wink:

Postitatud: 16 Aug 2010 16:14
Postitas V8
Smurff kirjutas:
rokk kirjutas:tundub liiga suur töö et ette võtta, aga mis mootoriga autole oleks juba reaalne panna 3,5 liitrist? 520 või veel midagi suuremat?
Saan ma õigesti aru, et seda ehitust plaanitakse kiirenduse/parema lippamise eesmärgil ? Siis oleks juba mõistlik V8 vahele toppida :wink: Ega see vana ja väsinud 3,5 ei liigu ikka küll väga - või olen minu juba nii harjunud, et enam ei üllata.
Aga üldiselt lihtsam oleks kohe osta see mudel, mida tahad :lol: Jalgratast pole vaja leiutama hakata. Saan aru kui tahad e28 kerega 540 siis jah, seda tehas ei teinud - siis vaja ehitada, aga 535-ed ju täitsa müügis siin/seal. Ja, et vana 3,5 kone korralikult elama saada, läheb ikka jälle natuke remondi peale ka...rõngad, saaled, kett + tallad/pingutid - jõukamad mehed vahetavad ehk isegi pihustid välja :roll:
Secundeerin, v8 oleks kindlasti palju parem panna, nii häälelt, minekult kui stiililt. 3,5 m30 vana mootor on selline nagu ta on, odav lahendus on iseenesest.

Postitatud: 17 Aug 2010 18:41
Postitas rokk
mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.

Postitatud: 17 Aug 2010 19:11
Postitas tanele28
rokk kirjutas:mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
E34 oli olemas sellised m30b34(r6 155kW 535i), m60b30(v8 160kW 530i) ja m60b40(v8 210kW 540i)

Postitatud: 17 Aug 2010 19:11
Postitas kustas
rokk kirjutas:mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
535 oli V8 alates E39'st. E34 535 on M30 mootoriga.

Postitatud: 20 Aug 2010 14:55
Postitas Kristina5
Mis otstarbeks tahtsid autot ehitada?

Muidu 3,5 M30 liigub küll (tühja kerega), aga näiteks ma usun, et 3,0 V8 (seda saab suht odavalt) on etem. ;) Ta on lihtsalt töökindlam ja uuem. Kui aga tahad sporti teha, siis pead ilmselt muretsema v8 manuaalkasti, ja see on väga väga defitsiit.

Postitatud: 20 Aug 2010 14:57
Postitas Kristina5
kustas kirjutas:
rokk kirjutas:mõtlesin ja otsustasin, et esialgu jääb mootori vahetus ära. enne teen kere ära ja siis hiljem vahetan mootori. V8 osas on teil õigus, mõtlesin et e28 3,5 oli ka v8, aga ajasin segamini e34 omaga.
535 oli V8 alates E39'st. E34 535 on M30 mootoriga.
Jah nii on, väga kummaline iseenesest. 3,0 juba oli V8-na .. Miks nad huvitav siis 3,5 ei pakkund V8-na.

Postitatud: 20 Aug 2010 21:13
Postitas Arvo
V8 kirjutas:Secundeerin, v8 oleks kindlasti palju parem panna, nii häälelt, minekult kui stiililt. 3,5 m30 vana mootor on selline nagu ta on, odav lahendus on iseenesest.
No siin vaidleks vastu, V8 E34 530 on küll numbriliselt 5kW võimsam kui E34 535i kuid reaalselt külg külje kõrval kiirendades jääb millegipärast reeglina ikka taha. :P
Kui sa "vana" mootori all mõtled kulunud mootorit siis iseasi :D
Lisaks muidugi see aluploki remontimise probleem, mis tänaseks peaks nendel algusaastate V8 mootoritel igati aktuaalne olema, kas eestis täna keegi taastab aluploki silindreid ja mis see maksab?

Postitatud: 20 Aug 2010 23:35
Postitas V8
Kristina5 kirjutas:Mis otstarbeks tahtsid autot ehitada?

Muidu 3,5 M30 liigub küll (tühja kerega), aga näiteks ma usun, et 3,0 V8 (seda saab suht odavalt) on etem. ;) Ta on lihtsalt töökindlam ja uuem. Kui aga tahad sporti teha, siis pead ilmselt muretsema v8 manuaalkasti, ja see on väga väga defitsiit.
3.0 v8 on paadi ankur, kui panna siis ikka 4.0 või veel parem 4.4 v8
ja m30 on kindlasti töökindlam mootor, ja lihtsam ja odavam remontida jne...

Postitatud: 21 Aug 2010 22:51
Postitas raunz
Mul olnud nii 3,5 155kw automaat kui ka 3,0 160kw automaat ning tegelikkus on see, et täiesti võrdsed on autod. V8 tõmbab madalamalt ning sujuvamalt ning R6 on äkilisem. V8 on üldiselt päris probleemivaba...tüüpvigu ning probleeme on M30-st kõvasti vähem ning kui mootorit ilma hoolduse ja kõva tallamisega ära tapetud pole siis ei ole ka reeglina põhjust kap remonti teha.

Teemaalgataja peaks esmalt selgeks tegema auto eesmärgi ning selle kui palju on viitsimist ehitada ja jamada, M30 on kindlasti kergem E28 vahele panna.