2. leht 2-st
Postitatud: 24 Nov 2010 18:33
Postitas fiziks
liistud tuleb eemaldada ja siis lihtsalt klaas tihendi vahelt välja pressida. neil masinatel ju kummitihendiga klaasid ees.
kuskilt nurgast muidugi peab alguses mingi liistuga natuke kaasa aitama, et klaas hakkaks tihendi vahelt välja jooksma. edasi on surumise küsimus. liiga kõvasti ei tasu muidugi suruda...lööb päikseliseks ära
aga vot tagasi panemine võib vast paras keberneetika olla, õnneks või kahjuks seda osa ei oska mina rohkem kommenteerida.
Postitatud: 24 Nov 2010 18:41
Postitas nuga
Klaasi eemaldamise jutt õige jah, aga hoiatusena mainin ka ära, et nurgast alustades on kõige suurem tõenäosus klaas ära lõhkuda.
Kui ikka väga ebakindlalt tunned ennast, siis kutsu spetsialist koju. Ma kunagi kutsusin, limitexist vist

Tüüp tuli koduteel läbi ja küsis suht pisikese summa. Ise oli veel rõõmus, et sai nii ägeda auto kallal töötada

Postitatud: 28 Mai 2011 14:37
Postitas cheech
nuga kirjutas:Tagasipanekul oli see nipp, et luuki ei tohtunid niisama käega tahapoole lükta, muidu hakkas mehhanism luuki ennast vastu keret tõmbama.
Aitas see, et trossi "kanal" tuli metalljoonlauaga vms ära katta, et saaks luuki trossist tahapoole lükata.
Selle meetodi rakendamisel saime viimati sysiga luugi ikka väga kiiresti paika.
Kas nagu, et algul panite need jullad katuseluugi külge ära, sii katsite joonlauaga trossi kanalid kinni ja siis väntasite?
Postitatud: 30 Mai 2011 11:22
Postitas cheech
Sain selle katuseluugi siis lõpuks miskitmoodi külge. Aga probleem tekkis siis järgmine - arvasin, et selle osa mis käib katuseluugi salongipoolsesse külge, saab hiljem lisada, kuid eksisin. Võtsin siis luugi uuesti maha, panin selle polstri osa külge ja hakkasin uuesti külge panema, aga enam ei õnnestu.
Mida teha?
Postitatud: 19 Apr 2012 13:48
Postitas cheech
Olen nüüd järjekordselt katuseluugi paigaldamise juures.
Vahetasin trossid/kaablid veidi värskemate vastu. Ja nüüd tekib küsimus. Et kuidas ma saan trossid täpselt õigesse pikkusesse, et nad ühtlased luuki vedama hakkaksid ja mitte viltu vedama?
Postitatud: 19 Apr 2012 13:49
Postitas cheech
trevi kirjutas:noh, ma tegin ka esimesel korral seda asja nii nagu nuga kirjeldas. Tagasi panna on aga luuki korraga koos trossidega ilge kepp. Seega on lihtsam panna eraldi mehhanismid külge ja siis lihtsalt luuk poltidega kinni keerata.
Mõtled, et võtan luugi külgedelt need kinnitused ära ja vean nemad alguses paika?
Postitatud: 19 Apr 2012 20:32
Postitas cheech
cheech kirjutas:trevi kirjutas:noh, ma tegin ka esimesel korral seda asja nii nagu nuga kirjeldas. Tagasi panna on aga luuki korraga koos trossidega ilge kepp. Seega on lihtsam panna eraldi mehhanismid külge ja siis lihtsalt luuk poltidega kinni keerata.
Mõtled, et võtan luugi külgedelt need kinnitused ära ja vean nemad alguses paika?
Saingi selle meetodiga luugi paika! Ja kindlasti on see kõige lihtsam varjant, millega võib ka üksi hakkama saada.
Postitatud: 19 Apr 2012 21:58
Postitas meelis k
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ing_parts/
Varuosasid otsides leidsin E28 varuosakoodides sellise tugilaagri:
"Guide support camber correction" +/- 30MIN
Kas sellel on siis lihtsalt keskmine auk nihutatud? On kellegi autol selline jubin küljes?