2. leht 6-st

Postitatud: 08 Jaan 2011 16:19
Postitas Jaks
Saksast on nii ta tulnud.
Neerud kindlasti mustaks ei jää, aga selles pole kindel kas hakkan tagaaknalt ära kangutama.
Priit kirjutas:Kas neerud peavadki mustad olema? Ja tagaakna kohal see tuulesuunaja?

Postitatud: 13 Jaan 2011 00:02
Postitas Iff
No lõpuks ikka leidsid :) Edu!

Postitatud: 13 Jaan 2011 20:34
Postitas -e12-
Alustuseks, palju õnne Jaksile M klubi liikmeks saamise puhul!

Jouni (M5 Cecotto) käis kalendreid otsimas ja oli nendega väga rahul...

Vaatasime Jouniga sinu auto pilte. Tema kohe osutas tähelepanu uste alumisele äärele - ilmselt nad peaksid mingit eri tooni olema. Pilt seda ei näita. Uuri asja.

Teine asi mida Jouni tahtis näha oli EDC lüliti. Ta mainis huvitava asjana, et kui katki läheks, siis ühe rehvi süsteemi parandamine/vahetamine maksaks 1000 Eurot!

Postitatud: 13 Jaan 2011 22:14
Postitas Jaks
Tänan Tomi.
Ukse alumised liistud lähevad uued ( on tellitud ) ja sellega seoses ka mingid värvi parandused. Ukse alumised liistud käivad kerega samavärvi nagu olen pilte vaadanud.
EDC lüliti on täitsa armatuuris udutuled lüliti kõrval olema :wink:
Aga eks mingi aeg teen lisapilte ja siis on ka see lüliti nähtav.
-e12- kirjutas:Alustuseks, palju õnne Jaksile M klubi liikmeks saamise puhul!

Jouni (M5 Cecotto) käis kalendreid otsimas ja oli nendega väga rahul...

Vaatasime Jouniga sinu auto pilte. Tema kohe osutas tähelepanu uste alumisele äärele - ilmselt nad peaksid mingit eri tooni olema. Pilt seda ei näita. Uuri asja.

Teine asi mida Jouni tahtis näha oli EDC lüliti. Ta mainis huvitava asjana, et kui katki läheks, siis ühe rehvi süsteemi parandamine/vahetamine maksaks 1000 Eurot!

Postitatud: 14 Jaan 2011 21:05
Postitas rean
Palju keskmine kütusekulu on tulnud ?

Postitatud: 15 Jaan 2011 12:09
Postitas YZK
ma ilmselt lähen omaniku,teiste kõnelejatega nüüd tülli
aga see must neer..deem sobib sinna, koos smoked suunadega jäävad aint tuled kuidagi .. hella black järgi karjuma...

aga kõik ei peagi ühtsel arvamusel olema :wink:

Postitatud: 16 Jaan 2011 16:18
Postitas Jaks
Kahjuks sellise pisiasja üle sellel isendil pole mõtet arutada :wink:
Aga tehas pakub keskmiseks 12,5l/100km
rean kirjutas:Palju keskmine kütusekulu on tulnud ?

Postitatud: 19 Jaan 2011 18:08
Postitas Ebling
Kui omanikud raatsivad ja kunagi see juhtub siis ma tahaks väga näha või pärast kuulda tulemustest, kui nt rajal tekib võrdlusmoment Sinu ja Smurffi Alpina B10 vahel...kuigi võimsuste vahe on 18 kW Sinu M5-e kasuks.

Masin, mida tahaks isegi omada... :D

Postitatud: 20 Jaan 2011 18:10
Postitas karu
Smurfi Alpina on automaat ehk M5 paneb ära :D

Postitatud: 21 Jaan 2011 18:34
Postitas Muhv
Ehk paberil :D Reaalselt sõltub nii vanade autode puhul kõik sellest, palju neid hobuseid sealt kapoti alt välja on pääsenud.
Oletame nüüd, et võistlus on normaalsete inimeste moodi, korras autode ja rolling startiga, arvestame, et BMW on oma M-e korduvalt tegelikusest võimsamaks valetanud (n 321hj e36 M3-st pole vist keegi kätte saanud) ning Alpina on seevastu korduvalt vastupidisega hiilanud, saame tõelise puzle. Milline pilt sealt välja tuleb, ei julge mina küll pakkuda. :?

Postitatud: 14 Veebr 2011 12:48
Postitas Jaks
Vahepeal saanud autga veidi sõidetud ja siiani probleemivaba.
Lasin käigukangi nuppu, käigukangi-ja käsipiduri kottid ka uue nahaga katta. Vahetasin ära ka kõik kiilrihmad.
Vaikselt korjan kokku vajalike osasi, et mingil hetkel need külge kruvida.
Olemas on siis uued uste alumised liistud ja uued esituled.
Osad asjad on tulemas ja peaks ehk kuu lõppus kohale jõudma.

Postitatud: 14 Veebr 2011 12:53
Postitas Jaks
Selles osas on õigus, et vanade autode puhul on määrav kulumine ja hetke korrasolek.
Samas lend stardiga on mõlemad vast jah võrdsed või siis isegi automaat kastiga isendi kasuks. Paigalt stardis peaks ehk väike eelis olema manuaalil.
Aga kui sellist asja korraldada peaks see toimuma kindlasti kuskil kinnisel ala või siis saksa kiirteel :wink:
Muhv kirjutas:Ehk paberil :D Reaalselt sõltub nii vanade autode puhul kõik sellest, palju neid hobuseid sealt kapoti alt välja on pääsenud.
Oletame nüüd, et võistlus on normaalsete inimeste moodi, korras autode ja rolling startiga, arvestame, et BMW on oma M-e korduvalt tegelikusest võimsamaks valetanud (n 321hj e36 M3-st pole vist keegi kätte saanud) ning Alpina on seevastu korduvalt vastupidisega hiilanud, saame tõelise puzle. Milline pilt sealt välja tuleb, ei julge mina küll pakkuda. :?

Postitatud: 14 Veebr 2011 13:44
Postitas Jaks
Sain ka läbi tutvuse UM-ist varustuse nimekirja ja see on väga lühike.
Seega siis suht standard auto.

E34 M5 3.8

varustus:

servotonic
Shadow-Line
Windscreen green upper strip
Liftup electric sunroof
floor mats Velours
Air Conditioner
BMW Bav cass III radio
HiFi Speaker system
Antena Diversity
BMW LA wheel M kontur
Suspension system Nurburging

Postitatud: 14 Veebr 2011 13:56
Postitas Ruut
Jaks kirjutas:Sain ka läbi tutvuse UM-ist varustuse nimekirja
Kas selleks on praegusel ajal vaja tutvuseid kasutada?

Postitatud: 14 Veebr 2011 14:01
Postitas Jaks
No ma ei tea, aga vaevalt keegi niisama UM-ist seda sulle meilile saadab kui sinna helistada.
Ruut kirjutas:
Jaks kirjutas:Sain ka läbi tutvuse UM-ist varustuse nimekirja
Kas selleks on praegusel ajal vaja tutvuseid kasutada?

Postitatud: 14 Veebr 2011 14:39
Postitas Aix
Jaks kirjutas:No ma ei tea, aga vaevalt keegi niisama UM-ist seda sulle meilile saadab kui sinna helistada.
Ruut kirjutas:
Jaks kirjutas:Sain ka läbi tutvuse UM-ist varustuse nimekirja
Kas selleks on praegusel ajal vaja tutvuseid kasutada?
Meilile ei taheta tasuta hästi saada, aga kohapealt küll ei tulnud mingeid tõrkeid, kui pass näpus letist küsida.

Postitatud: 14 Veebr 2011 23:21
Postitas raunz
Pass näpus UM-i minnes saab sealt probleemivabalt andmeid ning vähemalt mina miskit maksma ei pidanud. Kõigi autode kohta seal paraku andmeid ei leia, mina oma E21 kohta näiteks ei saanud miskit teada.

Postitatud: 15 Veebr 2011 01:26
Postitas Aix
E34 kohta saab kindlasti. Juba E28 kohta saab ;)

Postitatud: 15 Veebr 2011 07:55
Postitas Jaks
Aga ma ei hakkanud selle pärast küll Tallinna sõitma.

Postitatud: 15 Veebr 2011 17:50
Postitas Jaks
Täna selgus siis tõsi asi, et tehase poolt ettenähtud õli 10w-60 ei sobi Eesti talvega kuidagi kokku.
Hommikul kui õues oli -30 ei tahtnud auto mootor kohe kuidagi ringi liikuda. Ei hakkanud pikkalt piinama ja las siis seisab nende külmadega. Kunagi ühel sõbral oli Gastroli õliga sama probleem ja peale õli viskoosuse vahetust see probleem kadus.
Seega järgmisel talvel tuleb kahjuks kasutada mingit teist viskoosust, et auto oleks kasutatav.