2. leht 4-st
Postitatud: 24 Okt 2011 09:12
Postitas Kristina5
Ma südamest loodan, et see auto enam omanikku ei vaheta ja saab ükskord ometi paremasse korda, kui eelnevate käes.

Postitatud: 24 Okt 2011 18:53
Postitas Kristjan S
Ja suhteliselt porno on ta kül, pm terve auto elektroonika on pepus.
Iga omanik on lisanud midagi,,suurepärast,, juurde, ei tahaks eelmisi omanikke mainima hakata

Postitatud: 09 Mai 2012 16:53
Postitas Kristjan S
nii vägagi positiivsed uudised, täna sai käidud Truumu juures ja mehed said auto mootori lõpuks tööle, sissepritsung lihtsalt ujutas enne mootori üle, kui normaalne suhe oleks 1,5 siis minu masinal oli 9

Päris huvitav? ja nüüd sai ka veots ringi sõidetud ja ei tahagi kohe roolist lahkuda.
Järgmiseks ootavad karbid vahetust ja tagumised koopad on ka päris hullud.
Igal juhul on lootust, et äkki kunagi suvel saab ka linna peal sõitma hakkata.
Postitatud: 31 Juul 2012 16:30
Postitas Kristjan S
Nii aega palju mööda läinud, mootor ei taha üldse kohe tööd teha, Järjekordselt on Masin Truumu juures ja selgus et Neljast bensiini pihustist kolm ei tööta.Pole ime miks masin ei lähe tööle.
Need peaks nüüd nädala jooksul tulema, eks siis vaatab edasi.
Postitatud: 02 Aug 2012 13:10
Postitas Kristjan S
Nii auto kodus lõpuk, suur tänu Truumule ja teistele, nüüd peab hakkama kere tegema-teha nii palju.
Postitatud: 02 Aug 2012 20:58
Postitas raunz
Vanade autodega on alati palju teha, ei tasu sellest heidutada lasta. Hea kuulda et mootori tööle saab, peale seda kui ta maha müüsin läks mootorit puudutav ainult allamäge.
Igatahes edu ja paksu rahakotti ning jään uuendusi ootama.
Postitatud: 26 Aug 2012 14:46
Postitas Kristjan S
Postitatud: 27 Aug 2012 09:30
Postitas Priit
Mis nende suunatuledega juhtus?

Postitatud: 27 Aug 2012 11:51
Postitas Kristjan S
hetkel 2 paari suunatulesi ja kuna ühtedel olid klaasid tuhmunud ja väiksed mõrad siis nendele tegime veits hella blacki aga ilusad kollased ka olemas.
Postitatud: 03 Nov 2013 21:53
Postitas Kristjan S
Lõpuks ometi sai leitud veljed, mida pikka aega on otsitud.
Auto on seest enam-vähem puhas ning detsembri kuus läheb keevitusse.
Postitatud: 03 Nov 2013 22:54
Postitas raunz
Väga hea veljevalik

Postitatud: 03 Nov 2013 23:23
Postitas Kristjan S
No jh, selle auto omad ju sinu oma all

Postitatud: 04 Nov 2013 22:49
Postitas raunz
Kristjan S kirjutas:No jh, selle auto omad ju sinu oma all

Need veljed polnud sinu autole algupäraselt mõeldud...ehitamise ajal leidsid lihtsalt kasutust selle auto all vahepeal

Postitatud: 05 Nov 2013 18:34
Postitas Kristjan S
Arusaadav, lihtsalt sobisid väga hästi

Re: BMW e21 318 Kristjan
Postitatud: 03 Aug 2014 18:28
Postitas Kristjan S
Nii masin sai jälle üle pika aja tööle pandud ja käis suurepäraselt. Aia nurgas seistes ja sellest pidevalt mööda jalutades tekib aina rohkem tundeid ja mõtteid, et võiks talvel kere korda teha. Kust võtta ainult see aeg, et kahe masinaga tegeleda.
Tervitades
Re: BMW e21 318 Kristjan
Postitatud: 03 Aug 2014 18:30
Postitas Toivoku
Kristjan S kirjutas:Nii masin sai jälle üle pika aja tööle pandud ja käis suurepäraselt. Aia nurgas seistes ja sellest pidevalt mööda jalutades tekib aina rohkem tundeid ja mõtteid, et võiks talvel kere korda teha. Kust võtta ainult see aeg, et kahe masinaga tegeleda.
Tervitades
ära pabla 4 autoga korraga on veel hullem ja vaadates,et sul tekkib neid autosid samapalju kui mul siis ega see 4-5-6-7 tulematta jää

Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 03 Aug 2014 19:40
Postitas Kristjan S
No jaa, aga oluline ei ole kvantiteet

.
Täielikust komplektist on puudu muidugi e23, aga see on plaanis tulevikus osta ja komplektsena.
Juba 6seeria pealt on näha, et taastamine läheb iga aastaga kulukamaks ja vaevalisemaks.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 11 Jaan 2015 21:49
Postitas Kristjan S
Rõõm tõdeda, et sellel talvel tegeleme peaasjalikult e21ga. Esimesed keevitamised juba tehtud ja nüüd tuleb ette võtta juhi jalgadealune. Selgus, et maha tuleb võtta ka bensiinipaak, et paremini ligi pääseda tagumise diivani põhjale. On kellegil mingeid soovitusi, voolikute osas? Lisan varsti ka pilte.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 11 Jaan 2015 22:02
Postitas raunz
Soovitaks kogu kütusesüsteemi küljest võtta kuni kapotialuseni välja. Siis saad kriitilise pilguga kõik voolikud ja torud üle vaadata, suure tõenäosusega on mõistlik kõik uued panna hiljem. Ohutuse mõttes tuleks samuti kütusepaagid ja torud eemaldada kui põhja all keevitad.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 11 Jaan 2015 23:21
Postitas Kristjan S
Jaa piduri ja bensiini voolikud tulevad kindlasti uued kõik. Paagi pean ka eemaldama, mõtlesingi et kuidas seda kõige valutum teha on? Jookseb see toru ju kuidagi läbi auto.