2. leht 3-st
Postitatud: 01 Juun 2011 16:51
Postitas mihkel3xx
ja siia siis mõned tehtud tööd ning omadega läbi olev 315 kuid üht teist sealt saab.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Postitatud: 10 Juun 2011 20:23
Postitas mihkel3xx
ega siin miski suurt öelda ei ole,et vaikselt toimetan.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Sai siis korralikult ära puhastatud ning mingi roostevastase happega üle tehtud ja hetkel siis krunt otsa.
Uploaded with
ImageShack.us
Postitatud: 10 Juun 2011 21:36
Postitas raunz
Kena lõpptulemus! Kas too lanse siis keevitust üldse ei vajanud? Edu igatahes, keretööd on kõige pikem ja tülikam töö

Postitatud: 10 Juun 2011 23:23
Postitas mihkel3xx
Jah,esimesed lansekad täitsa kõvad vaid juhipool tiiva vastas olev kereplekk läbi aga pühapäevast viin auto garaasi ja siis juba keevitama.
Keretööde kohta veel nii palju,et minu jaoks need nii tüütuna ei tundugi.
Pigem on probleeme nende akente nurkadega,sest teisel ei paistnud need ka kõige paremad olevat aga eks vaatan mis seal teha annab.
Postitatud: 14 Juun 2011 22:23
Postitas mihkel3xx
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Postitatud: 15 Juun 2011 12:26
Postitas V2ike_Suur
Mina annan oma hääle 2-tule variandile. Näeb palju vanakoolim välja.
Postitatud: 15 Juun 2011 16:21
Postitas mkb
Minu isendil olid ka 2101 esituled külge aretatud

, imo on need isegi rohkem "kalasilmad" kui orikad sileda klaasiga

.
Minu hääl läheb ülemisele võrekomplektile.
Postitatud: 16 Juun 2011 21:13
Postitas mihkel3xx
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Postitatud: 16 Juun 2011 23:58
Postitas AllarE21
Minul oli tihvtiga sama jama. Peksin igatpidi seda ja ei hakanud liikumagi. Lõpplahenduseks osutus seega relakas. Iseenesest võiks ju proovida veel kuuma anda. Kuna minul endal see võimalus puudus, siis ei oska kindlalt öelda kas aitab.
Uksepiirajast
Postitatud: 17 Juun 2011 08:28
Postitas sillufromIV
Mina leotasin ja meelitasin mitu päeva. Tulutult. Kuna piirajaid oli tagavara uste küjes piisavalt, siis puurisin piirajasse augu, nii, et tift pooleks. Selliselt jäi kere küljes olev aas viisakaks. Relakaga rikuks vist ukseaugu ära, seal ju selline kitsas nurk.
Postitatud: 17 Juun 2011 15:02
Postitas HAIRIDER
Mõnus kohe vaadata kuidas vana kala noorenduskuuri saab
Selliste pisikeste pulkade lõikumiseks (juhul kui kuidagi ei tule ja uus detail ka olemas), mis kuidagi lahti ei taha tulla ja mis asuvad väga kehvas kohas, tasub osta nn. minifrees millele saab lõikekettad otsa panna ja sellise minirellaka teha. Ise kunagi soetasin et ümaraks keeratud kruvipeadele sälke sisse lasta ja kapitaalselt roostes polte maha lõigata, ning siiani väga asjalik abimees, maksab ka suht vähe

Postitatud: 17 Juun 2011 17:59
Postitas mihkel3xx
Hmm...jah,eks neid variante ole mitu,selle nn. minirelaka nimi peaks siis olema dremmel ja see olemas.Enne lõikamis töid,mõtlesin ise ka ehk oleks tark sooja anda välimisele osale ja siis siva koputama.Peaks siis kõige vähem asja rikkuma.
Postitatud: 11 Aug 2011 22:46
Postitas mihkel3xx
Tere siis üle pikka aja.Nagu ikka möödub suvi puhates ja nii olingi garaasist paar kuud eemal.Nüüd siis vaikselt jälle asja kallal.Kõrvalistuja ukse sain kätte,tuli veits sooja anda.Uks nüüd tegemiseks tööle viidud. Paar õhtut olen garaasis veetnud,sai siis viimased asjad kereküljest eemaldatud ja siis kere töid veits tehtud.
Uploaded with
ImageShack.us
[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Postitatud: 26 Aug 2011 09:09
Postitas mihkel3xx
Aeg läheb kiiresti ja kuidagi pole hetkel garaasi jõudnud.Vahepeal siis soetatud mootor,arvan,et sellele kerele üks parimaid valikuid.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Nüüd siis jääb ootama oma aega,mil keretööd valmivad.Eks siis läheb peale istutamiseks.
Postitatud: 26 Aug 2011 09:31
Postitas karlerik
Võimas raketis, sellele võiks rooli lisada ja sõitma...
Postitatud: 26 Aug 2011 22:56
Postitas Cardo
Kas sellised asjad juhtuvad siis, kui aea ja nelikanttoru on ülearu käes ?
Postitatud: 26 Aug 2011 23:23
Postitas mihkel3xx
Eh,sellised asjad juhtuvad kiirelt.Kuna mootor nii kui nii seisab nüüd määramatu aja siis parem kui ta seda karteri peal ei tee ja teiseks silmal ka hea vaadata komplekset mootorit

Ei kao ükski polt ega mutter, kõik omal kohal
Üks küsimus ka targematele:käigukasti kood 240.0.0490.09,GETRAG- kas see on tavaline 1.8 käigukast?
Mootori ploki peal olev kood 18 4S 1
02256962;kas see kood annab mingisugust infot?
Postitatud: 27 Aug 2011 10:54
Postitas redline
Pildi pealt paistab olevat vanakooli getrag 240, kasutati sellist kasti e30 peal. Sama kast ka paljudel teistel mootoritel, kaasaarvatud 1.8, 2.0 jms.
Postitatud: 31 Aug 2011 00:13
Postitas mihkel3xx
Sai siis täna natuke varutud detaile,mis kindlasti vajavad minu autol väljavahetamist.Need küll ei ole uued kuid igati korras.Nüüdseks on nad ka puhastatud ja läbivat roostet kusagil ei ole,paika sobitamis vaev ja siis keevitama.
[img]
[img]http://img846.imageshack.us/img846/3931/bmwe21025.jpg[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Millegi pärast oli ühele koopa äärele tohutult pahtlit kantud kuid pärast puhastamist ei saanudki aru miks
Auto,mille küljest need pärinesid oli ikka päis raju,suht selfmade värk.
Autol oli originaal katuseluugiga katus kuid pealt poolt täis pahteldatud

raju ikka küll.Nagu ma omaniku juttust aru sain,läheb ülejäänud kere laupäeval Kuusakoski.[/img]
Postitatud: 01 Sept 2011 22:55
Postitas mihkel3xx
Sai siis garaasis veedetud tegus õhtupoolik,alustasin siis keevitus töödega.
Uploaded with
ImageShack.us
See siis juhipoolne uksetagune nurk.
[/img][URL=
http://imageshack.us/photo/my-images/98/bmwe21011.jpg/]

Ja see siis peale mõndatundi nikerdamist.Hetkel tõmbasin lihtsalt krundi peale,pahteldus tööd tulevad hiljem.