2. leht 2-st
Postitatud: 20 Jaan 2006 22:39
Postitas ilmari
[quote="Jaan"]Ilmari sul on aku tühi
proovisin ka "krokodillide" abi null.-ikke õlid väga paksud. peale seda kui natuke soojaks sai siis käivitus tõrgeteta. käima läks aga köie otsast. natuke töödates avastasin ,et temp. näidik pürgis sinna punase kanti liiga kiiresti.

peale pikkemat vahtimist pimedas avastasin ,et radikal katki see peenike otsik/plastoruke

see mis üleliigse vedelikku paisupaaki saadab- või mis iganes funktsiooni ta täidab.
Natuke ka koomilist teemat. kujutage pilti õues pime, kell 21,00, temp -26 ja vaata vaid vanamees sõidab rattaga. jäi seisma ja küsis-mis juhtus. ma pikalt rääkima ei hakanud seletasin, et külmaga käima ei läinud nüüd aga kuumeneb. Vanamees selle peale,- tahad teada miks see nii on? see on sellepärast,et müüakse mitte tosooli vaid tinti jah just tinti, see on tint mis sul seal sees on ja bensijaamades kallatakse ka mitte bensiini vaid saasta ja igat muud s***a- ja väntas edasi.
no juusiis on ikka s*** see tosool -sorry tint, mis niimodi radika külmaga kõlbmatuks tegi.
Postitatud: 21 Jaan 2006 16:58
Postitas Jaan
Kes see võis arvata, et keset talve -30 kraadi külma tuleb... see on muidugi loll nali. Samas ei saa aru inimestest kes suvel paisupaaki puhast vett juurde kallavad

Kahtlen kas see on ikka nii suur kokkuhoid...

5 liitrine kanister maksab 125.- krooni. Ostad kasutatud auto, pane kohe korralik jahutusvedelik asemele (NB. ära lahjenda!). Meie tingimustes on kõige kindlam kui sul aasta läbi -40 kraadi taluv vedelik autol sees. Muidu pärast radikas - või veel hullem - mootor lõhki külmunud.
Postitatud: 21 Jaan 2006 19:08
Postitas Sass9
Lugedes siin et lahjendatud tosool võib ära külmuda- läksin kohaselt konrollima. Asi oli vedel kui võtsin ära ühe vooliku.

, kuid paisupaak kus on aknapesuvedelik 20kraadi sees-- see oli nagu kisell sinine

, aga see on vist suva.
Autol aga on mootoris 15w40 mis kivistus ära

nüüd ootan kui läheb soojemaks...
Postitatud: 21 Jaan 2006 19:36
Postitas Jaan
15w40 ei ole hea õli

Kivistunud õliga on raske sõita

Postitatud: 21 Jaan 2006 20:15
Postitas Sass9
Jaan kirjutas:15w40 ei ole hea õli

Kivistunud õliga on raske sõita

Aga kas e28 jaoks on ta suvel hea?
praegu ma ei kavatsegi enam autot tööle saada, õli võiks soendada siis sõidaks küll.
Postitatud: 21 Jaan 2006 20:25
Postitas Jaan
Ega seda ei oskagi nüüd öelda mis see kõige parem valik oleks. Näiteks 728 sõidab mul aasta läbi BP Visco 3000-ga (poolsünt). Suvel on hea. Talvel ei ole senimaani veel ära külmunud.
Postitatud: 23 Jaan 2006 10:29
Postitas ilmari
Jaan kirjutas:15w40 ei ole hea õli

Kivistunud õliga on raske sõita

mul sama 15w40 õli -see sellepärast ,et mootor on peeneks sõidetud ja seepärast meeldib talle bensiini juurde õli peale juua. tean,et talveks pole see sugugi hea(käivitamine). ootan kevadet mil korras 3,5 mootori peale tõsta.
Postitatud: 23 Jaan 2006 23:24
Postitas Sass9
Nüüd siis täna sai tööle enda Ära külmunud autod. Alguses olid akud tühjad ja ka laest tilkus vett, pärastpoole aku läks normi ja siis nüüdseks kõik toimib. Ka diisel oopel- mille paagis oli pool suvine küte sai tööle- Nüüd siis väga hea olla. Kõigest viieks päevaks külmusid autod ära

Postitatud: 24 Jaan 2006 01:25
Postitas Sander
mul golfiga selline pull et mingi õlijahutus tihend läbi ja sealt siis voolab õli välja.
käisin forsis,aaves,saksa autos,reval autos kuskil polnud,öeldi et möödunud nädal said ottsa kõik.
paisab et volksudel se tihend kõvakülmaga minev kaup.
Postitatud: 24 Jaan 2006 09:18
Postitas Arvo
sass85 kirjutas:mul golfiga selline pull et mingi õlijahutus tihend läbi ja sealt siis voolab õli välja.
käisin forsis,aaves,saksa autos,reval autos kuskil polnud,öeldi et möödunud nädal said ottsa kõik.
paisab et volksudel se tihend kõvakülmaga minev kaup.
Näib, et sellised viimase piiri peal tihendivead tulevad veidi külmema ilmaga hästi esile. Mul igapäevasõidukil jooksid kõik rattaventiilid läbi (sain -28 kraadise ilmaga ratast vahetada

), samuti hakkas hiljuti vahetatud veepumba vahelt jahutusvedelikku tilkuma.
Postitatud: 25 Jaan 2006 19:51
Postitas Tom
Kusagil alles oli tabel, kus näitas, mis õli millises temp vahemikus töötab.
Sealt vaadates peaks Eesti oludes talvel ja suvel erinevat õli kasutama.
Postitatud: 25 Jaan 2006 20:22
Postitas Jaan
Tom kirjutas:Kusagil alles oli tabel, kus näitas, mis õli millises temp vahemikus töötab.
Sealt vaadates peaks Eesti oludes talvel ja suvel erinevat õli kasutama.
Kas sul on mõni link anda sellel teemal?
Postitatud: 25 Jaan 2006 20:38
Postitas Tom