2. leht 3-st

Postitatud: 21 Aug 2011 19:13
Postitas Kristina5
Kui sa tõesti tahaksid teha turboprojekti, siis sa ei küsikski ju siit, vaid selle teadjama mehe käest?

Minu mõte on see, et kui teha, siis teha korralikult. See ei ole nii, et 100 eurose projekti puhul kuidagi õpid paremini vms, rääkimata tulemusest. Kui sa teed asja korralikult, on asjast mingitki kasu. Mõtle mida sa praegu selle 100 eest saaksid! Selle 2,0 tegemine 200 HP oleks umbes 2000 eurot ja sul ei peagi otseloomulikult olema korraga see raha taskus.

On ju küll nähtud seda rõvedat porri, mida need "turbotajad" kokku keeranud on, alates peldikutorudest lõpetades keevitaja feilidega ja oijah, nimekiri on lõputu. Paraku on need asjad need, mida 100 euro sees saab. Mõtle selle peale KUI palju teadmisi, detaile, AEGA jne see kõik vajab :) Üldse mitte pahaga, aga ometiks SINU enda aeg ja vaev kah nagu maksavad midagi.

Kokkuvõtlikult kui sul oleks niipalju teadjamat rahvast ümber ja sa tõesti tahaksid turbotada, ei küsiks sa siin kui odavalt oleks võimalik, vaid küsiksid juba ainult väga spetsiifilisi küsimusi turboclubist. Punkt.

Postitatud: 21 Aug 2011 20:03
Postitas heigo
Turboclubist soovitan pöörduda Mihkli AKA Mtech poole

Ja tõsi ta on 100€ eelarve on huumor ;)

Postitatud: 21 Aug 2011 20:17
Postitas -Myyr-
Eelarve ei olegi ainult 100€

Vaid turbo ja kolle saab selle eest.

ma ei üritagi siin leiuada maeiteamida..

vaid peamine mure oli ikkagi..kas on mõtet.. 2.4td turpsi aretad 2.0 peale.

Kui tahaks teha tõesti asjalikku ja tõsist asja.. ma ei hakkaks üldse mõtlemagi.. vaid juba pikemalt teades.. muretseks suurema jõuallika ja muretseks ka vajalikud rahad turbo jaoks.. mis muidugi ei ole väiksed.

Vaid selline proovi projekt.

Lisainfo küsimine ei tee paha, ta jah ütles et kui huvi..teeme ära..

Aga ma ei taha jääda ühe inimese arvamuse ja teadmiste juurde.
Leidub teisigi inimesi

Postitatud: 21 Aug 2011 20:29
Postitas Helar1
Samas tegelikult ei hakkaks ma selle mootoriga üldse jamamagi. Lähek kergema vastupanu teed ja paneks hoopis midagi võimsamat vahele, nagu rusty omanikul toyoto twincam vahel. Olen välismaa foorumites veel ühel autol seda vahel näinud.
Arvan, et see oleks palju mõtekam variant, hiljem saad juba ise seal turbodega mängida ja mida kõike iganes.

Mõistvat suhtumist,
Helar

Postitatud: 21 Aug 2011 20:33
Postitas priit282
aga kas on siis mõtet midagi teha niisama proovimiseks, et äkki tuleb midagi head välja - aga võibolla ei tule kah?
ikkagi mitusada eurot!
mõtle kui palju lilli saaks selle eest naisele (sünnipäev, nimepäev, naistepäev, öised kojutulekult pidudelt, välja viimata prügikast jne) :)

igaljuhul edu tegemisel!
jaga siis infot oma tegemistest ka teistele - õppematerjaliks!

Postitatud: 21 Aug 2011 20:48
Postitas Kristina5
Osta selle paarisaja euro eest omale korralik esistange, korralikud vedrud. Võibolla jääks raha üle isegi värviparanduste tegemiseks. :)

Postitatud: 21 Aug 2011 21:11
Postitas -Myyr-
no krt..

Keretööd on jah mul eelisjärjekorras..

Kuna kindel summa on autoalla arvestatud.. ja keretööd sealt maha..
siis sellest jäi järgi.

Ma tahtsin vaid infot saada.. selle idee kohta. mitte moraale lugema

Me kõik võime minna lihtsamat teed ja panna peale mingi suurema mootori.

Enda mõttele siis nagu poleks üldse toetuspinda.. ah pistame siis juba 3.5 mootori vahele ja asi ants.

Kui ei hakka isegi väiksest asjast peale.. vahendite olemasolul.. mida perset ma siis siin hakkan endale uut mootori otsima.


Võib vast teema lukku ära panna.

Pole midagi oodata

Postitatud: 21 Aug 2011 21:12
Postitas -Myyr-
Kristina5 kirjutas:Osta selle paarisaja euro eest omale korralik esistange, korralikud vedrud. Võibolla jääks raha üle isegi värviparanduste tegemiseks. :)
taga on vedrud. ees ainult lõigatud.. milles probleem. stange see kroom osa on kõige väiksem mure...

Postitatud: 21 Aug 2011 22:00
Postitas Ruut

Postitatud: 21 Aug 2011 22:09
Postitas mihkel3xx
vaatan jah,et siin on läinud teema hoopis millegiks muuks kui oleks võinud. Isegi mind huvitab mis siis saab kui 2.0 diisli turbo peale ehitada? Oletuslikult arvan mina,et efekti saab juurde 10-20 kw aga ma võin rängalt eksida.Kui keeruline see peale ehitamine siis on?Kui sul on toorik 2.4 diisel olemas?

Postitatud: 21 Aug 2011 22:11
Postitas -Myyr-
Ruut kirjutas:On sul sede teema läbi loetud?
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... sc&start=0
seal istub juba 2.7 mootor peal.. aga varem olen sirvinud..

Eile ma seda üles ei leidnud..aga tänud.
Plaan on läbi lugeda

Postitatud: 21 Aug 2011 22:12
Postitas -Myyr-
mihkel3xx kirjutas:vaatan jah,et siin on läinud teema hoopis millegiks muuks kui oleks võinud. Isegi mind huvitab mis siis saab kui 2.0 diisli turbo peale ehitada? Oletuslikult arvan mina,et efekti saab juurde 10-20 kw aga ma võin rängalt eksida.Kui keeruline see peale ehitamine siis on?Kui sul on toorik 2.4 diisel olemas?
Terve mootor ja.
Selle pärast mõte ongi.. kui ei tule välja.. läheb diisel peale..
Kui tuleb.. siis vaatan edasi..

Tehakse isegi 1.4 turbosi.. 2.0list saab ka 500hp kätte.. aga siis juba sisu vahetus.. iga asi tahab algust....

Postitatud: 22 Aug 2011 09:14
Postitas meelis k
Kas M21 väljalaske kollektor ei sobitu M20 ploki külge?

Kui ma noorusaegu meenutan, siis vist Golfi diisel- ja bensiinimootori väljalaset sai omavahel mingil määral vahetada :roll: .

Mingi aja pärast saaksin ise kontrollida ka, kuna endal ka M20 ja M21 juppe vedelemas.

Postitatud: 22 Aug 2011 12:55
Postitas -Myyr-
Ma ei ole 100% kindel.
Kuigi mõni on öelnud et peaks sobima..
netist leidsin..et tuleb teha vahe flantsid..ja orig. tikkpoldid ära lõigata ja kinni katta millegagi... aga eks näeb..see kõik tuleb siis kui mootor autost eraldatud

Postitatud: 25 Aug 2011 20:28
Postitas e28520
nÄe. proovisin kas toimib e28 520 86a. max raha koos turbode ja asjadega umb 4000 kr http://www.youtube.com/watch?v=6oXRR5cOSd8
http://www.youtube.com/user/siim2105956 ... PamJK3714o

Postitatud: 25 Aug 2011 21:14
Postitas -Myyr-
seda ma olen youtubes vaadanud ja !

Postitatud: 26 Aug 2011 04:12
Postitas mart154
disla kolle sobib bensuka kylge kyll. Modifitseerituna.

selle bmw diisli tubro v6id kohe kiiresti 2ra unustada. Mis v6imsus on bmw diislil? Miks sa arvad, et see turbo v6iks m2rkimisv22rselt rohkem 'puhuda'???

324td v6imsus oli minu m2letamist m88da 85kw. Eelda oma diislitubroga sarnast v6imsust ka 2.0 bensukast.

Postitatud: 26 Aug 2011 10:16
Postitas -Myyr-
Nüüdseks olen ma seda diisli-bensiini turbo informatsiooni lugenud ja saanud piisavalt..

Eks tuleb hakkata teist turbot otsima.

Ma ei hakka pigem proovima.

Kui hästi läheb siis peaks saama ka 200'ja turbo..
Või mõtlema ja otsima mõne muu sobiva

Postitatud: 26 Aug 2011 23:43
Postitas mihkel3xx
Hmmm...kui dislal "puhub" 85 kw siis ilma turbota oleks see mingi 65 kw , ehk siis 20 kw pluss aga mis rõhu peal? Tundub,et disla turboga saaks vist max 30-40 kw kätte:?

Postitatud: 27 Aug 2011 02:14
Postitas -Myyr-
rõhku mingi 0.3 algselt..aga samas ei kahtleks ka 0.5