2. leht 7-st
Postitatud: 30 Jaan 2006 09:05
Postitas Jaan
Postitatud: 30 Jaan 2006 09:06
Postitas Arvo
Toivoku kirjutas:ära sa velge jummala eest ära vaheta, mingi 16 tolline bbs oleks jama selle kõrval, mulle väga meeldib

. alla 17 poleks yldse hea sellisel autol

ylikena, võttis ila tilkuma
Noh, velje suurus on üks asi aga need on juba disainilt teise ajastu veljed ja imho lihtsalt ei ole kõige sobilikumad hainina alla.
Istmesoojendus peaks uuematel nahkistmetel igal juhul juba sees olema, seega lihtsalt juhtmete vedamise (vabalt võivad kaablid ka juba olla) ja lülitite paigaldamise vaev.
Kiirenduse osas on jah vanemad kuuekad eelisseisus, just selle lisa 5kw pärast, mingit oluliselt raskemat lisavarustust uumatel juurde tekkinud ei ole.
Postitatud: 30 Jaan 2006 10:56
Postitas maxx_520
nu kui vaadata pilte siis j22b kohati selline mulje nagu auto olex natuke aega tagasi salongist v2lja vuranud

Postitatud: 30 Jaan 2006 11:25
Postitas Silwer
RE: Stereo
Stereo on kassetiga. Sel ajal vist CD autodesse veel ei pandud. Kuid makil on kood peal ja koodi ma ei tea. Samas ei ole üldse kindel kas tasub koodi maha võtmisega vaeva näha - usa raadiojaamad ju vist teistel sagedustel. Targem vast osta mingi sama ajajärgu EU raadio sinna sisse...
RE: Veljed
Tegemist on ju originaal M3 CSL veljega. Selliseid velgi eraldi tellida ei saa. Tegemist väga kalli ja kerge nn. forged 19" veljega. Peaks vast lisama esimesse postitusse vaid "M3" ja siis oleks kõik ok?
RE: Pildid
Piltide peal paistab alati kõik ilusam kui tegelikult on. Reaalselt oleks ikkagi juhi istme nahast osad tükid vaja välja vahetada - tagumiku alune nahk on tiba välja veninud ja tiba inetu. Aga originaal nahka saab UM-ist tellida ja seda kavatsengi teha. Lisaks on kerel u. 4-5 pisemat kohta kus värv kobrutab, seega läheb auto ülevärvimisele. Värvin kuni akendeni ja aknapostide pealt lasen hajutada.
Patrick avastas veel autolt tagasillal nivooamortide süsteemi, kuid see kahjuks praegu ei toimi. Proovin selle ikkagi tööle saada. Ainuke jama on selles et kui muud silla jupid kattuvad E28-ga siis sellist süsteemi E28 peale kunagi ei pandud. Elcats.ru andmetel osad amordisüsteemi jupid on samad E32 kere peal kasutatutega, kuid amordid ise ei kattu vist millegi muuga. Uued on müügil küll aga hind on suht krõbe - 1200 usd / 1tk...
Seega loodan et viga pole amortides endas ja et süsteemi saab korda, muidu tuleb panna taha tavalised amordid...
Postitatud: 30 Jaan 2006 11:34
Postitas tanele28
Ega see m3 seal aitaks eriti midagi veljed teisest ajastust lihtsalt ja osadele väga originaali hindavatle fännidele meeldiks seal all näha näiteks ilusaid kärgvelgesid aga ega nendelgi midagi viga pole erinevad natuke auto üldisest disainist ja ajastust aga uue veleje kohta sobivad ikka suhteliselt hästi sinna alla ja peasi et endale meeldivad

Postitatud: 30 Jaan 2006 12:39
Postitas raul
Nivooamortidest - töökaaslase samasugusel kuuesel sai Patrik süsteemi ilusasti tööle. Sellele pidi ka amardid tellima, aga mäletamist mõõda oli tüki hinnaks mingi 4-5000 krooni vahel. Samas peaks need amordid vist all olema osadel usa e28 m5, äkki tasub uurida sealtkandist?
PS. Ennem kui hakkate seda raadiot välja katkuma, äkki saaks seda originaalsüsteemi näha?
Postitatud: 30 Jaan 2006 12:42
Postitas Silwer
raul - saab ikka näha aga sellega läheb veel aega.
Velgedest veel lisaks, hetkel on all sellised 15" originaalid koos talverehviga:
http://www.elcats.ru/bmw/image.asp?imname=C2500088.gif
Ja auto näeb ikka väga rõve välja - ei julge sellises konditsioonis piltigi teha...

Postitatud: 30 Jaan 2006 12:43
Postitas Ihv
Usa raadio hakkab sul paaritu komakohaga jaamu mängima..ehk siis palju peale elmari (91.5 või mis ta oligi) ei kuule

, 97.2, 95.4 jms jäävad kättesaamatuks (noh..97.3 ju krabinaga midagi kuuleks ehk hädaga aga põhim suht vähe teha sellega)
Postitatud: 30 Jaan 2006 13:10
Postitas Ruut
Ah mis sa ajad

Tallinna tänavatel on originaal 14" väga hea. Sellised nagu minul siin pildil
http://bmwclassic.ee/323/album202/abv Proportsioonidelt meenutab kergelt vormeli rattaid

19" tundub juba selge overkill olema. Ehk on nad siis nii kõvad, et siin meie löökaukudes kohe kõveraks ei väändu.
Postitatud: 30 Jaan 2006 13:22
Postitas Arvo
Ruut kirjutas:Ehk on nad siis nii kõvad, et siin meie löökaukudes kohe kõveraks ei väändu.
Kui tegemist on magneesiumisulamist velgedega siis need on tõesti lisaks kaalusäästule ka tugevamad.
Postitatud: 31 Jaan 2006 08:22
Postitas karu
magneesium veljed lähevad samamoodi kõverax

erilist vahet pole nad tugevamad mingi piirini, nad nagu vetruvad.. aga kui on magneesumi ja alu. segu siis on päris head
Postitatud: 31 Jaan 2006 10:57
Postitas Silwer
Lõhkudes lähevad kõik asjad katki. Samas Audi aegadel arvasin et üle 17 tolli velg on ikka jube loll mõte. Nüüd siis ostsin 19 tollis veljega auto...
Samas hakkab enamik sõite olema mööda maanteed ehk ei ole siis nii hull.
Seda kas nad on magneesiumist, ma ei tea aga forged on ta kindlasti. Velje tootja on BBS kes tegi neid siis BMW E46 M3 CSL jaoks. Järelmüügis neid velgi enam pole, ei tea kas on ka kunagi olnud. Ebay's müüakse vaid mingeid koopiaid.
Postitatud: 31 Jaan 2006 11:02
Postitas sysi
Sõnastame selle nii, Silwer, et me absoluutselt ei heida sulle ette, kui sa need 19" veljed otsustad ühel päiksepaistelisel päeval vahetada näiteks selliste 17" kärgede vastu, nagu Iffi e24'l või millegi isegi väiksema, ajastukohasema vastu

Postitatud: 31 Jaan 2006 15:03
Postitas Silwer
Ma hea meelega ostaks mingid normaalsed 17 tooli veljed sinna. Kunagi kodanik Crack müüs selliseid viisakaid, kuid hetkel ei paista selliseid müügis olevat...
-----------------
Tegin siis esimese tellimuse UM-i ära. Tellisin kolm nivoosüsteemi toru ja lisaks siis selle reguleerimise kangi ja veel mingeid pisividinaid, kohapeal loomulikult midagi ei olnud aga lubati tuua järgmise nädala keskpaigaks. Hind oli kokku u. 900 eek...
Lisaks siis tellisin 1 meetri istme nahka. See oli juba kallim lõbu - tiba alla 4k eeku aga mis teha.
Postitatud: 31 Jaan 2006 15:58
Postitas Bronco
Crac'i veljed on ringiga jõudnud siis meie ühendusse juba tagasi nagunii (vahepeal olid e32 kerega 7se all)..
täpsemalt siis:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=483
Postitatud: 31 Jaan 2006 17:15
Postitas Sander
kas mitte e32 ja e23 pole offsett teine nagu on e34 ja e28
et läheb mingit vahetykki vaja et e32 alla pista nood veljed?
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=483 need kas mitte yhe 745 alt pole mida vahepeal müüdi ilma mootoritta?
ebays on sellised vejed ka saadaval ja juba päris pikka aega.
Postitatud: 31 Jaan 2006 17:46
Postitas Ihv
veljed olid e32 all, kas vahetükkidega või ilma, ei oska kommenteerida.
Postitatud: 31 Jaan 2006 18:18
Postitas Bronco
sass85 kirjutas:
kas mitte e32 ja e23 pole offsett teine nagu on e34 ja e28
et läheb mingit vahetykki vaja et e32 alla pista nood veljed?
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=483 need kas mitte yhe 745 alt pole mida vahepeal müüdi ilma mootoritta?
ebays on sellised vejed ka saadaval ja juba päris pikka aega.
ee 745 oligi muidu Crac'i oma ju

ehk siis peaks olema küll samad veljed..
Postitatud: 07 Veebr 2006 23:40
Postitas Silwer
Nii, sai siis ostetud E36 M3 pealt pärit BMW originaal raadio, cd-boks ja võimendi. Seda viimast ei tea kas hakkan kasutama kuna mul ka originaalis võim täitsa olemas. Tänud siis Renole ja Reinule.
Postitatud: 08 Veebr 2006 14:44
Postitas Silwer
Nüüd siis jõudis kohale istme nahk. Tellisin seda ühe meetri aga tuli välja et see 1 meeter oli laius. Pikkust on nahal ligi kolm meetrit.
Nüüd siis jääb seda kõvasti tagavaraks...
