No läks aega , sai siis olnud nädalavahetus karterituulutus toru maha võetud ja simmer (o-ring) vahetatud . Toru ülemine tihend oli katki , alla sai uus pandud ja vana alumine korralik sai üles asemele .
Tühikäigumootori asendasin teisega , kuigi kraanivee all toimisid mõlemad . Ühe vooliku vahetasin välja , mis läheb tühikäigu mootorist külmkäivituse külge ja kõik ülejäänud osad tagasi külge .
Esimesel kolmel käivitusel suri kiirelt välja , neljandal korral hoidsin ise pöördeid 3-4 vahel , ega ta selles vahemikus ka puikles vastu . Lasin selles pöörete vahemikus 1-2 min käia kuini ise tööle hakkas ..nii 2 peale jäi . Töötas siis ühtlaselt 2- peal , antsin mõned korrad kaasi , edasi hakkas jälle kõikuma

. Kaasi siiber jäi ka veits peale , keerasin käega maha , suretasin välja ja siis uuesti jäi ühtlaselt käima . Kruvikas külge ja keerasin kokku 8-pööret tühikäigu kruvi maha

.
Praeguseks siis töötab ühtlaselt 1-peal , paaril korral on ka kergeid pöörete kõikumisi ette tulnud aga üldiselt käib päris hästi .
Muidugi üks mis ma tähele panin on kaasi hoovastiku küljes olev vaakumklap , mis siis ka oluliselt mõjutab kogu kooslust . Võtsin testi mõttes korraks vaakum vooliku küljest ära , nii tõusid pöörded kohe 2000 peale . Tühikäigul see reguleering tahab ikka korraliku vaakumit ja segusiibri hoovastik peab hästi käima ja lõpuni maha minema .
Korra peaks muidugi külma mootoriga käivitamise ka läbi proovima , et töötaks igas asendis .
Lõpp viimistluse peaks laskma ikka diagnostikas ära teha .
Kuna sügisõhtutel on suht igav , siis lisan mõned pildid ka
Karteri tuulutuse ümbus nägi välja selline ;

peale puhastust

vahetusse minev voolik

Nagu pildilt näha , siis neid tühikäigu mootoreid on kahte tüüpi , sileda välispinnaga päri 83a pealt , lahti käiv variant ,
teisel välispind struktuurne , mitte lahti käiv 84 a pealt .
Külge läks vanem .
