2. leht 8-st

Postitatud: 18 Veebr 2013 18:21
Postitas arx323
Kui mootorit vaja siis mul komplektne olemas.Väidetavalt tuuninguga aga pole viitsinud süveneda ja uurida.

Postitatud: 18 Veebr 2013 18:22
Postitas k3nny
Jätan meelde ja vajadusel siis tean kust saab.

Postitatud: 01 Mär 2013 17:34
Postitas k3nny
Siia võin kirjutada veel niipalju, et auto toon ära hoopis aprillis. Praegu on lund kõik kohad täis ja poleks masinat kuskil hoida lihtsalt...

Postitatud: 02 Juun 2013 10:46
Postitas k3nny
Auto käes ja esimene postitus uuendatud :)
Ehk oskab keegi nüüd veidi uuema infoga kostitada. Kas on mõtet seda mootorit remontida, või võtta kohe mingi uuema? Ning varuosakunnid, võite ka tulistada.

Postitatud: 02 Juun 2013 14:04
Postitas Priit
Summutajal tuleb tagumine toru huvitava koha pealt välja.
See mootor on väga hea, kui käima saab. Sisu on kusagilt katki? Võibolla aitab põhjalikum keemiline puhastus?

Väga huvitav leid igaljuhul.

Postitatud: 02 Juun 2013 19:08
Postitas k3nny
Juhiiste on kulunud küljetoe pealt ning tagaistmesse on auk rebenend.

Postitatud: 03 Juun 2013 17:47
Postitas arx323
Kui mootori juppe vaja siis mul komplektne mootor olemas ja veel auto aiste vahel.Käima pole ajanud aga on võimalik.

Postitatud: 05 Juun 2013 17:55
Postitas k3nny
võid rääkida näiteks siis selle samuse pritsesüsteemi hinnast. Hetkel tundub et seal mingi kamm sees. Saaks mootori ringi käima oskab juba edasi küsida.
Võid ka komplektse mootori hinna visata.

Postitatud: 07 Juun 2013 16:06
Postitas k3nny
igaksjuguks uurin ka, kas on kellelgi foorumlastest üleliigset kere, mis pole arvelt maha võetud?

Postitatud: 07 Juun 2013 20:53
Postitas JanekEnde
Kere nii mäda siis..?

Postitatud: 07 Juun 2013 21:27
Postitas k3nny
Arvele saamine tsipa keeruline.

Postitatud: 07 Juun 2013 23:22
Postitas JanekEnde
Ahsoo. Kuidas nii siis :D

Postitatud: 08 Juun 2013 07:26
Postitas k3nny
Arvelt maha võetud ja "lammutatud".

Postitatud: 08 Juun 2013 07:50
Postitas saarlane
Kui mingid dokumendid äkki alles on veel, siis saab arvele küll

Postitatud: 08 Juun 2013 08:41
Postitas mkb
See kes arvelt maha võttis, peab kirjutama ARK-ile seletuskirja. Näiteks, et oli kaks autot ja ekslikult lammutati hoopis teine.
Tõenäoliselt on vaja auto ette näidata+ nullist arvele võtmine (umbes 180 euri).

Paras jant on, aga võimalik arvele saada küll veel.

Postitatud: 08 Juun 2013 09:20
Postitas k3nny
raskeks teeb ka keelebarjäär. Too omanik on venelane. Arkis öeldi et suht lootusetu üritus on. Erandeid eriti ei tehtavat. Kui leiaks mingisuguse kere mis on legaalne poleks ka hullu. Niikuinii vaja ju pulkadeks auto võtta keretöödeks ning siis pole enam vahet kummale kerele jupid tagasi keeratud saavad.

Postitatud: 16 Juun 2013 19:14
Postitas k3nny
Veidi ka kerepaneelidest paremaid pilte. Ustel alt ääred tunduvad pindmiselt roostes. Kapotiäär seestpoolt ka pindmisega kaetud. Koopaääred tunduvad ka ikka hapud, ei tea kas plekki on vaja juurde keevitada või saab asja. Esimesed tiivad on veidi hapumad, vähemalt tunduvad. Tagaluugil ainult nurkades tsipa roostet. Aga las pildid räägivad ka enda eest veidi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Endiselt otsin uut kere. Kui keegi teab kedagi kel on, siis võiks teada anda. Päikest!

Postitatud: 17 Juun 2013 08:16
Postitas rean
Keegi defineerib ära mõiste "pindmine rooste" ?

See kere tuleb võtta pulkadeks , kõik detailid tuleks leida ilma roosteta .
Ukse alumised servad võid proovida liivapritsist läbi lasta , aga valtsi vahelt sa roostet kätte ei saa .
Edasi paned ta grilli ja teostad suurema keevitustöö ; põrand / karbid / tiivaääred / koopad / paneelid jne .
Mõne koha ilustamisega tegeleda pole mõtet .

Postitatud: 17 Juun 2013 17:27
Postitas k3nny
Ise muretsen ka muidugi selle pärast, mis valtsialustega saab. Pindmine rooste minu silmis tähendaski pindmist. Ehk siis kui rooste maha kraapida on all endiselt metall, mitte ei teki auku.
Plaanis ongi ikka korralikumalt teha (raha ei kasva puu otsas, aga proovin võimalikult kvaliteetselt asja ajada).
Roostevabasid detaile vaevalt et Eestist nii naljalt leiab. Minu omad pole ka väga hullud midagi. Kui valtsi vahel see asi ikka nii mäda pole, ajavad asja ära küll veel. No muidugi kui leiaks originaaldetaile, mis roostest puutumata, siis kasutaks kindlasti pigem noid.

Kui mõni viitsib, siis jutukäigus võiks ka visata mõned umbkaudsed hinnad, mis neil suuremad keevitamised maksma läinud on. Ei ole ise kokku puutunud veel sellise asjaga eriti. Tean et detaili hind kuni värvimiseni on 100 euri enamasti, aga mis puhtalt keevitamine kui selline ise maksab?

Postitatud: 17 Juun 2013 18:46
Postitas eix22
Pole see midagi väga pindmine, rooste juba sügavale sisse roninud ja ega augudki kaugel enam pole. Pindmisest roostest sellise vanusega auto puhul asi juba kaugel, aga edu korrastamisel.