Pole mõnda aega midagi postitanud, kuid aeg lendab ja asi vaikselt edeneb!
Hetkel on hairaider keretöödes ja pärast seda oleks vaja teha tutvust liivapritsiga.
Käisin eile ka vaatamas, mis toimub ja tegin mõned pildid ka.
Karbid:
vasak pool nagu arvata oli on tunduvalt pehmem
paremal uus karp juba küljes!
vasak kanku:
tuuleklaasi alune plekk, selle renoveerimine vist pakkus kellgile huvi:
tagapõll:
Murekohad on veel vasak tiib, mis on alt mäda, kuid keretööde mees ütles, et saab sinna uue pleki väänata... parem vast oleks ikka originaal tiib jätta kui selle nurga korda saab. Mure on ka veel numbrituledega, sest need krdi augud on roostes ja kruvikinnitusi enam ei eksisteeri, kuid äkki saab mingite klambritega kinni.
Mis veel?
Garaazi sai pursuika sisse aretatud ja käib tige töö riiulite ehitamisega... kurb tõsiasi on see, et kogu jupimajandus on täielik segadus ja kammajaa - mina ei tea kes seda autot kunagi kokku hakkab laduma
kuuma tuleb sealt korralikult

vana iste sai katlakütja ahtrialuseks
Keskkonsoolist mille Saksamaalt sebisin tegin juba pilti, kuid tegelikult ühtteist on veel garaazi juurde tekkinud kannatlikult oma aega ootama:

ilusam iste, kuid mõlemad vajavad taastamist
Tavaari vaja sebida veel terve kirbuturu jagu ja loodetavasti õnnestub juba homme saada uus juhiuks (isegi kui see tähendab 4 ukse ostmist) ja tagumise istme seljatugi käetoega.
Side lõpp, head laupäeva!