2. leht 2-st

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 14 Jaan 2014 22:22
Postitas udumon
Kristjan, seda igal juhul!

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 01 Veebr 2014 17:55
Postitas udumon
Pole mõnda aega midagi postitanud, kuid aeg lendab ja asi vaikselt edeneb!
Hetkel on hairaider keretöödes ja pärast seda oleks vaja teha tutvust liivapritsiga.

Käisin eile ka vaatamas, mis toimub ja tegin mõned pildid ka.

Karbid:
vasak pool nagu arvata oli on tunduvalt pehmem
Pilt
Pilt
Pilt

paremal uus karp juba küljes!
Pilt
Pilt
Pilt

vasak kanku:
Pilt

tuuleklaasi alune plekk, selle renoveerimine vist pakkus kellgile huvi:
Pilt
Pilt

tagapõll:
Pilt

Murekohad on veel vasak tiib, mis on alt mäda, kuid keretööde mees ütles, et saab sinna uue pleki väänata... parem vast oleks ikka originaal tiib jätta kui selle nurga korda saab. Mure on ka veel numbrituledega, sest need krdi augud on roostes ja kruvikinnitusi enam ei eksisteeri, kuid äkki saab mingite klambritega kinni.

Mis veel?
Garaazi sai pursuika sisse aretatud ja käib tige töö riiulite ehitamisega... kurb tõsiasi on see, et kogu jupimajandus on täielik segadus ja kammajaa - mina ei tea kes seda autot kunagi kokku hakkab laduma :lol:

kuuma tuleb sealt korralikult
Pilt
vana iste sai katlakütja ahtrialuseks
Pilt

Keskkonsoolist mille Saksamaalt sebisin tegin juba pilti, kuid tegelikult ühtteist on veel garaazi juurde tekkinud kannatlikult oma aega ootama:
Pilt
ilusam iste, kuid mõlemad vajavad taastamist
Pilt
Pilt
Pilt

Tavaari vaja sebida veel terve kirbuturu jagu ja loodetavasti õnnestub juba homme saada uus juhiuks (isegi kui see tähendab 4 ukse ostmist) ja tagumise istme seljatugi käetoega.

Side lõpp, head laupäeva!

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 02 Veebr 2014 14:36
Postitas rean
Tubli töö on tehtud 8)
Aga ära seda kummiriba küll sinna taha pane , see rikub kõik ära .
Otsi M-tech oma , mis ulatub üle luugiserva ..see on ilus !

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 02 Veebr 2014 17:00
Postitas JanekEnde
Ega neid tiibu lihtne leida ole ning osad küsivad ulme hindasid ka nende eest.

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 02 Veebr 2014 21:32
Postitas SanderP
Sai siis kasutaga udumon uksed ära toodud talle. Vedamisena on esimestel ustel sees olemas kogu el.akna kompott. Stay tuned! Küll Udumon räägib asjast juba pikemalt ise :)

Pilt

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 02 Veebr 2014 23:31
Postitas udumon
Tõsi ta on, et sai need uksed soetatud ja selle eest suur tänu lisaks Sandrile ka kasutajale Ruut kelle kaudu ustele küüned taha sai.

Esimesed uksed on väljast väga siledad ja korralikud, kuid seest on keegi korraliku hardcore porri teinud ja vähe järsemat tümmi aretanud kodukootud vahenditega 2lidrase Bocki kõrvale ja selle käigus on kahjuks lõhutud ka polstrid, aga mis peamine - seest rooste puudub ainult nurgas oli mingi pisike pindmine täpp millest liivaprits ajaloo teeb.
Tagumised uksed ka väljast siledad, aga seest all nurgas rebane kallal, kuid ei midagi väga hullu.
Aknatõstukitele lisaks peaksid ka keskluku mootorid olema, lingid on korralikud, 3 klaasi ja ilusad kerevärvi peeglid.

Lisaks sellele sai täna lisaks pohmaka põdemisele veel Eestimaad avastatud ja akuula juures külas käidud.
Põgusa jutuajamise vältel sai näha ühte e21, ühte e30 ja isegi ühte e28-t ja selle tulemusel rändas minuga koos Tallinna üks hästi säilinud tagaiste koos seljatoega ning oh üllatust ka üks vana keraamiline lühter, mis naise teravale silmale garaazis silma jäi ja seejärel ilmselgelt, otseloomulikult ja iseenesest mõistetavalt kohe hädavajalik kaasa haarata oli :lol:

Pilte vast hiljem.

Tavai Hawai, tänud veelkord kaasvõitlejatale,
tänaseks side lõpp!

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 24 Veebr 2014 22:34
Postitas udumon
Augud lapitud, keevitustööd nüüdseks tehtud ja järgmine peatus on maalri juures.

Küsimus: kas kellegil on kogemusi soodapritsiga?
Teoorias on soodaprits liivapritsist etem - pinda ei kahjusta = parem tulemus?
Või kõige parem on sooda, liiva ja klaaskuuli combo?

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 25 Veebr 2014 00:02
Postitas -Myyr-
Kui tahad keret puhastada, siis on liivaprits parem, puhastab kõige korralikumalt ja tekitab kindlasti auke juurde, mida parandada :D

Sooda prits sobib rohkem velgedele jne, sest ei jäta n.ö väikseid auke sisse.

Re: BMW 518i 86a. Tuut

Postitatud: 25 Veebr 2014 16:22
Postitas mkb
Soodat ja/või liiva võib erinevatest õõnsustest pudeneda veel pikalt.
Kuiva jääga pritsimine pole Eestis väga levinud veel, kuid google mõne variandi ikka annad. Puhastab vanast värvist, aga pole kuigi abrasiivne erinevalt liivast.