Võttis tõsiselt peamurdmist, enne kui karpa enam-vähem rahuldavalt tööle hakkas. Selleks pidi päris mitmeid erinevaid manuaale lugema, sest SOLEX 4A1 on tegelikult toodetud mitmeid erinevaid versioone. Näiteks on erinevatel autodel erinevalt lahendatud külma mootoriga "fast idle", on olemas ekstsentrik nukiga variant, antud autol on aga jahutusvedeliku temperatuurist sõltuv klapp.
Algul ei tahtnud auto üldse külmalt käia, siis selgus, et ma olin klapi pärast puhastamist valesti kokku pannud ja kanalid olid seetõttu kõik kinni. Lisaks murdusid kütusesolenoidide pistikute küljest juhtmed ära. See tundub igasuguste kapotialuste pistikutega tüüpviga olema, ju siis oli 35 aastat ette nähtud tööeaks neil ja nüüd kui 36-s kukkus, siis hakkavad lagunema.
Piduritega on olnud algusest saadik mingi jama. Nimelt käib keegi pidurivedelikku varastamas, nädala-kahega on pidurivedeliku anum tühi. Kahtlusaluseks on piduri peasilinder. Vanema tüübi peasilinder on malmist, uuem on täpselt samasugune, aga alumiiniumist. Eemaldasin selle ning üritasin osandada, et äkki saab sisu välja vahetada ja originaalsust säilitada. Mis aga ei õnnestunud, oli osandamine, tagant võtsin stopperseibi, seibi ja kummimanseti ära, aga rohkem see asi mõistliku jõuga ei osandu. Seetõttu läks külge doonorpeasilinder nii nagu ta oli, eks nüüd paistab, kas vedelik jääb sisse või mitte. Lekkekohta enne silmaga tuvastada ei näinud.
Lisaks mõtlesin, et panen lõppude lõpuks külge tagapidurite tihendid. Keegi oinas ainult oli vahepeal ju pulbervärvitud veljed alla kruvinud, ilma libestita, mis istusid nüüd tihkelt ümber rummu tsentri ja mitte kuhugi poole ei tahtnud liikuda. Tuli meelde küll, et otsa ei tahtnud vabalt minna, sai kenasti poltidega tõmmatud. Tao vastu rehvi, kui kõvasti tahad, ei tule lahti. Vastu velge ei taha ka taguda, värskelt taastatud ju. Siiski, panin laua vahele ja seestpoolt tagusin kuvaldaga, lõppes see lõpuks ainult purunenud lauaga. Keerasin poldid lahti ja sõitsin mööda hoovi edasi-tagasi. Ratas ikka kinni.
Ei jäänud muud üle kui tagumik pukkidele ajada ja poldid lahti keerata, käik sisse, rattad hoogsalt keerama ja pidurid plokki. Ka see ei aidanud, sest mis kinni, see kinni. Pärast kogu seda jamamist sai lõpuks lihtsalt vihaselt jalaga vastu rehvi äsatud - ja lahti ta oligi. Mõtlesin, et kui selline power sees, et proovin siis teisele poole samuti, tuli ka see lahti.
Piduripomm sai ka pandud tutikas, vahepeal teiselt autolt laenatu naases teisele autole. Nüüd läheb armatuuris tuli põlema kui pedaal lahti lasta. Signaal tuleb selleks piduripommi kinnitusekorpuse küljest olevast andurist, võimalik, et andur õhtal omadega. Vanal autol on muide üks andurikoht vähem kui uuematel.
Vahepeal tundus, et summuti on hakanud kuskilt plärisema. Sai siis auto alla vaadatud - keegi on summutittoru paiganud hõbepaberi ja toruklambriga. Eks tuleb ka korda teha.
Kui muud pisiasjad kõrvale jätta, siis suurematest asjadest sai mõradega esiklaasi asemele pandud tutikas:
NB! Otsitavate asjade seas hetkel:
Armatuuri keskel olev ahju juhtimise paneel - üks tagapool käiv mikrolüliti on puudu.
Peeglite lüliti, varasem variant (samasugune kui E28 ja E30)