525eA '87, Mart

Foorumiliikmete autod.
Suletud
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Kudas su stock sidur olemas oleva mootori seadesse suhtus?
Hakkas vahepeal libisema või pidas?
Mis sul seal jahutusel viga muidu? Pildil ju korralik radikas näha?
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Angelar foorumist üks pilt:
Pilt
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

V8:
Hooratas ja sidurikorv on "nurgast leitud" vana kama, ketas on uute katetega. Ise ka imestan, et ei libise... Aga eks seal ole praegu rohkem see asi, et need rehvijuustud on nii juustud, et ei lasegi sidurit rikkuda.

Uue ja tugeva ja suurema siduri ideed on juba paigas, vaja lihtsalt valmis teha.

Peale rajapäeva avastan, et üks radika lõdvik oli lõhki. Tänahommikune töölesõit lõppes selle lappimisega statoilis :)
Õnneks olid näpitsad kaasas.

Rajapäevaga olen siiamaani rahul. Kiiruse-elamus ei olnud kindlasti nii hea, nagu oleks võinud olla, aga igasugu head vead tulid välja, mis nüüdseks ehk enamuses kõrvaldatud :)


Igastahes, õhtul ühendasin uuesti raadio ära...

Siis tegin paisupaagile ajutise-igavese kinnituse :mrgreen:
Üritasin jälle õhutada kah. Mitte ei saa aru, kas sain nüüd õhu välja või mitte....

Lisaks ühendasin ventika termolülitiga paralleeli tavalise lüliti. Et saaks hädaga salongist lülitada vendi tööle. Kuidagi ei taha õnnestuda see termolülitiga juhtimine.


edit: Jahutuse kohapealt.
Turbokaga tekib palju rohkem kuuma, esiteks.
Teiseks nagu näha, on mind vaevanud kogu aeg probleemid ventika termojuhtimisega.
Kolmandaks on mul siiamaani ühendamata õliradikas, mida ma vägaväga tahan ühendatud saada :)

Parem las olla ülejahutatud, kui alajahutatud.


Ahjaa, ääremärkuse korras. Läbisõit ~180km, kütusekulu ~40 liitrit. :)
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Heh, ma arvestasin 22l\100km sul- ära jama krt, kui sa samas vaimus kütuse kulu suurendamist jätkad, siis astud juba usa raua vendadele kannapeale niimoodi :lol:
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Vahepeal toimiunust...

Lendas plokikaanetihend... ei teagi täpselt miks, loodame et uuesti ei juhtu.. :)

Peale seda oli üle kuu pikkune motivatsioonipuudus....

Sai siis kaanetihend vahetatud lõpuks eelmisel nädalal ning ometigi summuti ka lõpuni valmis tehtud.. Võinoh, tegelikult algusest peale ringi tehtud.

Sumpa on eest taha 3 tolli, keskel üks Simonsi suur resokas.
Lõpus on siis 535 orikast pütist ringi tehtud (3" sisse ja 2x55mm välja) otseläbi pütt... Üllatavalt vaikne sai.

Muuhulgas on odomeetrile tiksunud ilus number 299 990km...
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

võta turbo maha ja näed kus lärmab :)
e28
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Cardo kirjutas:võta turbo maha ja näed kus lärmab :)
Ei vöta :)



Aga edasi nüüd natuke märkmeid iseendale...

esikõlarid 96x156, sügavus 40
65121375109
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

igastahes, tilk törva ka meepotti...

Avastasin siin, et parem esimene amort on ennast täitsa tühjaks lekkinud...
Ja sama poole rattalaager teeb ka häält...

Ühtlasi tuleb vaikselt hakata varuma esimesse silda mõnda uut puksi kah.
Läbi veel pole aga ega see kaugel pole enam...

Puksidega on lihtne, aga amordivalikuga on suti keerulisem.......

Esisilda on õnneks veel Koni Spordid saada, aga tagasillaga on täitsa jama.
Sinna ei pakuta midagi piisavalt sportlikku enam... Vähemalt mina ei ole leidnud...
Kustomit ka väga teha ei viitsi ja taha...



Käisin siin eile natuke proovimas :)
5.7 sekundiga tuleb "kellale" kolmekohaline number... Seejuures möödub esimene pool sellest 5.7-st täitsa külg ees.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

amorte tead ju kust saab
e28
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Eile võtsime korra aju lahti, modisime natuke, tundub, et saime trigger erroritest lahti. Seniajani nüüd nõksutanud ei ole, lisaks on tänu sellele turbo spool 500 pööret allapoole kukkunud, nüüd hakkab fun juba kusagil 3300-3500 pöörde pealt.

Praeguse difriga tähendab muidugi seda, et teise käiguga tuleb jõud taha alles kusagil 70kmh pea. Seega on üsna lihtne ennast trellide taha sõita :-D

Jõunumbritest... Mihkel väidab muudkui, et võiks 350hp juba olla.
Ma ise olen tagasihoidlik, aga ehk sinna 300 kanti puhub küll... :twisted:
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Cardo, hea inimene, tema käest sain ma hooratta, mis tundus passivat meie ekstreem-research meetodil M20 otsa.

Nüüd saab selle hooratta otsa hakata ehitama natuke vingemat sidurit.
Vana tegelikult peab küll veel, kui mõistlikult kasutada ja lasta korralikult ära haakida. Samas on see väga piiripealne olukord ja on ta üsna mitu korda juba libisema läinud.

Peab ikkagi arvestama, et tegu on puhtatõulise prügikastisiduriga :)

Uue hoorattaga akkab aretamistiim tööd tegema ehk järgmisel nädalal.
Märksõnadeks on suurem ketas, kõvemad katted ja audi korv.

Aa, ja et aretustöö ikka täie ette läheks, siis turboka alt tulnud sidurikama liigub edasi minu 24-klapilise E30 alla :)
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Nii, Hea sõber aitas Cardolt saadud hooratta uuele elule.

Lisaks tööpinna lihvile sai ka sutike kaalu alandatud. Tegelikult oleks seda küll ja veel ja natuke veelgi teha saanud, aga ei viitsinud mässata.
E28-le pole väga kerget asja mõtet panna.
Hakkab tühikäigul ja linnasõidul häirima muidu.

Eks ma üritan oma E30 peal ära proovida sellise ~5kg hooratta.

Uueks hooratta massiks on igatahes 7.1kg


Lisaks lihvimisele ja kergendamisele sai hooratta sisse puuritud ka Audi S4 sidurikorvi tiftiaugud.
Ja hangitud sõbra käest 240mm siduriketas, millele on paigaldatud uued Pidurimeistri rahvaspordikatted.

Nüüd tuleks veel ära osta uus sidurikorv ja siis vaadata, kas see kompott tööle kah hakkab :)
Teoorias peaks hakkama. Vaja on ainult survelaagrit umbes 10mm mootori poole nihutada.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Sai ka sidurikorv ära tellitud.

Sarnase kasutatud korvi survejõuks mõõtsime 800kg. Uuel väidetakse seda olevat umbes tonni kanti. Eks kui saabub, läheme ja mõõdame uuesti üle :)


Väände puhul on siis antud korviga jäänud tulemused 500 ja 600 njuutonmeetri vahele.

Järgmisel kevadel plaanime taolise väände kätte kah saada ja ära mõõta dünos.
Aga üldiselt võib juba praegu öelda, et vabalthingav S38 on jama :twisted:
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Auto oli vahepeal paar nädalat seisnud...
Eile ajasime Broncoga siis ämblikud välja.

Mulle ikka siiamaani meeldib suur turbo.



....120kmh kiiruselt gaasi põhja vajutades pidamine täielikult kaob....
:twisted:
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

mart154 kirjutas: ....120kmh kiiruselt gaasi põhja vajutades pidamine täielikult kaob....
:twisted:
Vähemalt märjal asfaltil :lol: Kuivaga pole mulle veel sõitu tehtud :P

Aga muidu mulle meeldis ning andis inspiratsiooni oma projektiga ka kiiremini liigutada.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

On ette tulnud juhuseid, kus inimesed kurdavad kanget kaela peale sõitu. :P

Ei, juturaamatusse hea jutt, aga tegelikult on need 300-350hobujõudu ja ligi 500 njuutonit mis sealt praegu vastu vahivad, vähevõitu.

Vaja oleks 400 hobujõudu ja 600 njuutonit :)
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

mart154 kirjutas:On ette tulnud juhuseid, kus inimesed kurdavad kanget kaela peale sõitu. :P

Ei, juturaamatusse hea jutt, aga tegelikult on need 300-350hobujõudu ja ligi 500 njuutonit mis sealt praegu vastu vahivad, vähevõitu.

Vaja oleks 400 hobujõudu ja 600 njuutonit :)
Õige :D
Ja omast käest tean, et süües kasvab isu ning kunagi pole piisavalt jõudu :D .
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Garaazis just igav ei ole... :)
Pilt
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

väike ...
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

raimo kirjutas:väike ...
2128cc
Suletud