V8:
Hooratas ja sidurikorv on "nurgast leitud" vana kama, ketas on uute katetega. Ise ka imestan, et ei libise... Aga eks seal ole praegu rohkem see asi, et need rehvijuustud on nii juustud, et ei lasegi sidurit rikkuda.
Uue ja tugeva ja suurema siduri ideed on juba paigas, vaja lihtsalt valmis teha.
Peale rajapäeva avastan, et üks radika lõdvik oli lõhki. Tänahommikune töölesõit lõppes selle lappimisega statoilis

Õnneks olid näpitsad kaasas.
Rajapäevaga olen siiamaani rahul. Kiiruse-elamus ei olnud kindlasti nii hea, nagu oleks võinud olla, aga igasugu head vead tulid välja, mis nüüdseks ehk enamuses kõrvaldatud
Igastahes, õhtul ühendasin uuesti raadio ära...
Siis tegin paisupaagile ajutise-igavese kinnituse
Üritasin jälle õhutada kah. Mitte ei saa aru, kas sain nüüd õhu välja või mitte....
Lisaks ühendasin ventika termolülitiga paralleeli tavalise lüliti. Et saaks hädaga salongist lülitada vendi tööle. Kuidagi ei taha õnnestuda see termolülitiga juhtimine.
edit: Jahutuse kohapealt.
Turbokaga tekib palju rohkem kuuma, esiteks.
Teiseks nagu näha, on mind vaevanud kogu aeg probleemid ventika termojuhtimisega.
Kolmandaks on mul siiamaani ühendamata õliradikas, mida ma vägaväga tahan ühendatud saada
Parem las olla ülejahutatud, kui alajahutatud.
Ahjaa, ääremärkuse korras. Läbisõit ~180km, kütusekulu ~40 liitrit.
