11. leht 13-st

Postitatud: 27 Apr 2009 00:02
Postitas V8
Kudas su stock sidur olemas oleva mootori seadesse suhtus?
Hakkas vahepeal libisema või pidas?
Mis sul seal jahutusel viga muidu? Pildil ju korralik radikas näha?

Postitatud: 27 Apr 2009 10:53
Postitas Silwer
Angelar foorumist üks pilt:
Pilt

Postitatud: 27 Apr 2009 23:11
Postitas mart154
V8:
Hooratas ja sidurikorv on "nurgast leitud" vana kama, ketas on uute katetega. Ise ka imestan, et ei libise... Aga eks seal ole praegu rohkem see asi, et need rehvijuustud on nii juustud, et ei lasegi sidurit rikkuda.

Uue ja tugeva ja suurema siduri ideed on juba paigas, vaja lihtsalt valmis teha.

Peale rajapäeva avastan, et üks radika lõdvik oli lõhki. Tänahommikune töölesõit lõppes selle lappimisega statoilis :)
Õnneks olid näpitsad kaasas.

Rajapäevaga olen siiamaani rahul. Kiiruse-elamus ei olnud kindlasti nii hea, nagu oleks võinud olla, aga igasugu head vead tulid välja, mis nüüdseks ehk enamuses kõrvaldatud :)


Igastahes, õhtul ühendasin uuesti raadio ära...

Siis tegin paisupaagile ajutise-igavese kinnituse :mrgreen:
Üritasin jälle õhutada kah. Mitte ei saa aru, kas sain nüüd õhu välja või mitte....

Lisaks ühendasin ventika termolülitiga paralleeli tavalise lüliti. Et saaks hädaga salongist lülitada vendi tööle. Kuidagi ei taha õnnestuda see termolülitiga juhtimine.


edit: Jahutuse kohapealt.
Turbokaga tekib palju rohkem kuuma, esiteks.
Teiseks nagu näha, on mind vaevanud kogu aeg probleemid ventika termojuhtimisega.
Kolmandaks on mul siiamaani ühendamata õliradikas, mida ma vägaväga tahan ühendatud saada :)

Parem las olla ülejahutatud, kui alajahutatud.


Ahjaa, ääremärkuse korras. Läbisõit ~180km, kütusekulu ~40 liitrit. :)

Postitatud: 27 Apr 2009 23:26
Postitas V8
Heh, ma arvestasin 22l\100km sul- ära jama krt, kui sa samas vaimus kütuse kulu suurendamist jätkad, siis astud juba usa raua vendadele kannapeale niimoodi :lol:

Postitatud: 10 Juul 2009 14:48
Postitas mart154
Vahepeal toimiunust...

Lendas plokikaanetihend... ei teagi täpselt miks, loodame et uuesti ei juhtu.. :)

Peale seda oli üle kuu pikkune motivatsioonipuudus....

Sai siis kaanetihend vahetatud lõpuks eelmisel nädalal ning ometigi summuti ka lõpuni valmis tehtud.. Võinoh, tegelikult algusest peale ringi tehtud.

Sumpa on eest taha 3 tolli, keskel üks Simonsi suur resokas.
Lõpus on siis 535 orikast pütist ringi tehtud (3" sisse ja 2x55mm välja) otseläbi pütt... Üllatavalt vaikne sai.

Muuhulgas on odomeetrile tiksunud ilus number 299 990km...

Postitatud: 10 Juul 2009 14:50
Postitas Cardo
võta turbo maha ja näed kus lärmab :)

Postitatud: 13 Juul 2009 19:20
Postitas mart154
Cardo kirjutas:võta turbo maha ja näed kus lärmab :)
Ei vöta :)



Aga edasi nüüd natuke märkmeid iseendale...

esikõlarid 96x156, sügavus 40
65121375109

Postitatud: 13 Juul 2009 22:26
Postitas mart154
igastahes, tilk törva ka meepotti...

Avastasin siin, et parem esimene amort on ennast täitsa tühjaks lekkinud...
Ja sama poole rattalaager teeb ka häält...

Ühtlasi tuleb vaikselt hakata varuma esimesse silda mõnda uut puksi kah.
Läbi veel pole aga ega see kaugel pole enam...

Puksidega on lihtne, aga amordivalikuga on suti keerulisem.......

Esisilda on õnneks veel Koni Spordid saada, aga tagasillaga on täitsa jama.
Sinna ei pakuta midagi piisavalt sportlikku enam... Vähemalt mina ei ole leidnud...
Kustomit ka väga teha ei viitsi ja taha...



Käisin siin eile natuke proovimas :)
5.7 sekundiga tuleb "kellale" kolmekohaline number... Seejuures möödub esimene pool sellest 5.7-st täitsa külg ees.

Postitatud: 14 Juul 2009 00:17
Postitas Cardo
amorte tead ju kust saab

Postitatud: 25 Juul 2009 10:47
Postitas mart154
Eile võtsime korra aju lahti, modisime natuke, tundub, et saime trigger erroritest lahti. Seniajani nüüd nõksutanud ei ole, lisaks on tänu sellele turbo spool 500 pööret allapoole kukkunud, nüüd hakkab fun juba kusagil 3300-3500 pöörde pealt.

Praeguse difriga tähendab muidugi seda, et teise käiguga tuleb jõud taha alles kusagil 70kmh pea. Seega on üsna lihtne ennast trellide taha sõita :-D

Jõunumbritest... Mihkel väidab muudkui, et võiks 350hp juba olla.
Ma ise olen tagasihoidlik, aga ehk sinna 300 kanti puhub küll... :twisted:

Postitatud: 27 Juul 2009 21:25
Postitas mart154
Cardo, hea inimene, tema käest sain ma hooratta, mis tundus passivat meie ekstreem-research meetodil M20 otsa.

Nüüd saab selle hooratta otsa hakata ehitama natuke vingemat sidurit.
Vana tegelikult peab küll veel, kui mõistlikult kasutada ja lasta korralikult ära haakida. Samas on see väga piiripealne olukord ja on ta üsna mitu korda juba libisema läinud.

Peab ikkagi arvestama, et tegu on puhtatõulise prügikastisiduriga :)

Uue hoorattaga akkab aretamistiim tööd tegema ehk järgmisel nädalal.
Märksõnadeks on suurem ketas, kõvemad katted ja audi korv.

Aa, ja et aretustöö ikka täie ette läheks, siis turboka alt tulnud sidurikama liigub edasi minu 24-klapilise E30 alla :)

Postitatud: 06 Aug 2009 09:37
Postitas mart154
Nii, Hea sõber aitas Cardolt saadud hooratta uuele elule.

Lisaks tööpinna lihvile sai ka sutike kaalu alandatud. Tegelikult oleks seda küll ja veel ja natuke veelgi teha saanud, aga ei viitsinud mässata.
E28-le pole väga kerget asja mõtet panna.
Hakkab tühikäigul ja linnasõidul häirima muidu.

Eks ma üritan oma E30 peal ära proovida sellise ~5kg hooratta.

Uueks hooratta massiks on igatahes 7.1kg


Lisaks lihvimisele ja kergendamisele sai hooratta sisse puuritud ka Audi S4 sidurikorvi tiftiaugud.
Ja hangitud sõbra käest 240mm siduriketas, millele on paigaldatud uued Pidurimeistri rahvaspordikatted.

Nüüd tuleks veel ära osta uus sidurikorv ja siis vaadata, kas see kompott tööle kah hakkab :)
Teoorias peaks hakkama. Vaja on ainult survelaagrit umbes 10mm mootori poole nihutada.

Postitatud: 11 Aug 2009 15:25
Postitas mart154
Sai ka sidurikorv ära tellitud.

Sarnase kasutatud korvi survejõuks mõõtsime 800kg. Uuel väidetakse seda olevat umbes tonni kanti. Eks kui saabub, läheme ja mõõdame uuesti üle :)


Väände puhul on siis antud korviga jäänud tulemused 500 ja 600 njuutonmeetri vahele.

Järgmisel kevadel plaanime taolise väände kätte kah saada ja ära mõõta dünos.
Aga üldiselt võib juba praegu öelda, et vabalthingav S38 on jama :twisted:

Postitatud: 13 Aug 2009 11:21
Postitas mart154
Auto oli vahepeal paar nädalat seisnud...
Eile ajasime Broncoga siis ämblikud välja.

Mulle ikka siiamaani meeldib suur turbo.



....120kmh kiiruselt gaasi põhja vajutades pidamine täielikult kaob....
:twisted:

Postitatud: 13 Aug 2009 14:50
Postitas Bronco
mart154 kirjutas: ....120kmh kiiruselt gaasi põhja vajutades pidamine täielikult kaob....
:twisted:
Vähemalt märjal asfaltil :lol: Kuivaga pole mulle veel sõitu tehtud :P

Aga muidu mulle meeldis ning andis inspiratsiooni oma projektiga ka kiiremini liigutada.

Postitatud: 13 Aug 2009 15:57
Postitas mart154
On ette tulnud juhuseid, kus inimesed kurdavad kanget kaela peale sõitu. :P

Ei, juturaamatusse hea jutt, aga tegelikult on need 300-350hobujõudu ja ligi 500 njuutonit mis sealt praegu vastu vahivad, vähevõitu.

Vaja oleks 400 hobujõudu ja 600 njuutonit :)

Postitatud: 13 Aug 2009 16:15
Postitas Jaks
mart154 kirjutas:On ette tulnud juhuseid, kus inimesed kurdavad kanget kaela peale sõitu. :P

Ei, juturaamatusse hea jutt, aga tegelikult on need 300-350hobujõudu ja ligi 500 njuutonit mis sealt praegu vastu vahivad, vähevõitu.

Vaja oleks 400 hobujõudu ja 600 njuutonit :)
Õige :D
Ja omast käest tean, et süües kasvab isu ning kunagi pole piisavalt jõudu :D .

Postitatud: 14 Aug 2009 09:09
Postitas mart154
Garaazis just igav ei ole... :)
Pilt

Postitatud: 14 Aug 2009 09:27
Postitas raimo
väike ...

Postitatud: 14 Aug 2009 10:11
Postitas mart154
raimo kirjutas:väike ...
2128cc