11. leht 33-st

Postitatud: 04 Mär 2007 22:17
Postitas Kiku
mis seal ikka - spray'ga punaseks :lol: :lol:

Postitatud: 04 Mär 2007 23:20
Postitas Priit
Kiku kirjutas:mis seal ikka - spray'ga punaseks :lol: :lol:
OT
nuga nuga kiku ropendab :lol:

Postitatud: 04 Mär 2007 23:23
Postitas sysi
Nugal on punaste seieritega variant olemas ka, muuseas. 8)

Samas rohelised seierid oleks paremad, läheks Nuga lemmikerakonna -Keskerakonna - värvidega paremini kokku.

Pilt

Aga kui tõsiselt rääkida, siis mul on paar 323i kelladekomplekti veel olemas, ehk saad sealt seierid?

Postitatud: 08 Mär 2007 10:47
Postitas nuga
Vahepeal on niipalju arenguid olnud, et armatuur on sees ja kõik juhtmed ja trossid ühendatud:
Pilt

keskkonsool prooviks sisse:
Pilt

Kunagi talvel jäi piduri peapumba renoveerimine pooleli, selle lõpetasin nüüd ära:
Pilt

Lõpuks sai ka salongi kinni - kõik klaasid ja luugid on ees:
Pilt

Mootori poolega polegi hetkel muud tehtud, kui plokk ja õlivann on pestud ja need ootavad liivapritsi ja värvi. Külmakorgid lähevad peale värvimist vahetusse. Hetkel käivad kolbide otsingud.
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Mär 2007 12:01
Postitas Silwer
Kas mootori kubatuuri jätad originaaliks? Mõistlik oleks vast kubatuuri suurenada kui nagunii ehitad mootori nullist.

Postitatud: 08 Mär 2007 12:13
Postitas nuga
Silwer kirjutas:Kas mootori kubatuuri jätad originaaliks? Mõistlik oleks vast kubatuuri suurenada kui nagunii ehitad mootori nullist.
Sa mõtled silindri läbimõõdu või kolvikäigu suurendamist? Esimese variandi peale võiks isegi mõelda, kui saaks kuskilt sobivad kolvid :roll: Silwer, sa ostsid oma 328'le uued kolvid, mis hinda sa nende eest maksid ja kust said? Võid ka PS'i panna kui ei taha avalikult rääkida.

Postitatud: 09 Mär 2007 00:03
Postitas Silwer
Uued Kolbenschmidt (oem) 9,7 surveastmega 84,5mm kolvid olid kunagi Aavest koos alega 5716,79 eek/6tk. Letihind oli vist 6500-6900 eek. Sisaldab siis kolvi sõrmesid ja rõngaid.
---------------------------------
Kui nüüd originaali tagaajamisest korra kõrvale põigata siis oleks veel popim teha M50 mootori kolbidega, kasutada M52B28 vänta ja kui võimalik siis ka 140mm kepsu (mida pikem seda parem). Ning kuna rauda on oluliselt muudetud siis juhtima tuleks kogu seda asja panna M30B34 motronic koos vastava juhtmestiku, pihustite ja õhukulumõõtjaga. Selline set-up oleks väga hästi sõidetav, vastupidav ja umbes 210hj täiesti tänavalegaalsena... :P

Postitatud: 11 Mär 2007 17:52
Postitas nuga
Piduripump koos ja kaitsmekarp ühendatud:
Pilt
Pilt
Pilt

Sain ka osa vidinaid klaaskuulipritsist kätte:
Pilt

... ja ka recarod:
Pilt

Postitatud: 11 Mär 2007 19:10
Postitas raunz
Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?

Postitatud: 11 Mär 2007 19:19
Postitas nuga
raunz kirjutas:Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
Hetkel on vaip UM's järeltellimuses sees, aga samas ülimalt kahtlane, et see ikka lõpuks kohale tuleb. 323'e originaalvaip on pööningul olemas, aga see on sellises pisut alla keskmises seisus :cry:

Postitatud: 11 Mär 2007 19:36
Postitas raunz
nuga kirjutas:
raunz kirjutas:Kas normaalse põhjavaiba said või siis see takistab ainsana sisu lõpetamist?
Hetkel on vaip UM's järeltellimuses sees, aga samas ülimalt kahtlane, et see ikka lõpuks kohale tuleb. 323'e originaalvaip on pööningul olemas, aga see on sellises pisut alla keskmises seisus :cry:
Nojah, mul kah pisut alla keskmise tume vaip olemas. Ehk kõvema keemia ja sooja survepesuga saab asja?

Postitatud: 11 Mär 2007 19:42
Postitas sysi
Sooja survepesu taktikaga lööb vaiba "karvaseks" - Nuga Bauri peal testitud.

Postitatud: 11 Mär 2007 21:53
Postitas Impsionu
Küsiks sellist asja, et mis sa sinna vaiba alla heliisolatsiooniks paned, mul vaip ok, aga mõtlesin et ostan mingit paksu porolooni vms. ja teen ise, aga äkki on mingi parem lahendus?

Muidugi ei saa jätta kiitmata su ära tehtud tööd, hull vana oled :wink:
Jõudu ja jaksu sulle igatahes!

Postitatud: 12 Mär 2007 00:17
Postitas raimo
mina soovitaks pidurivõimu installida alles peale mootori peale panemist. väike kõks ja ongi korralik välimus rikutud ...

Postitatud: 12 Mär 2007 06:01
Postitas nuga
raimo kirjutas:mina soovitaks pidurivõimu installida alles peale mootori peale panemist. väike kõks ja ongi korralik välimus rikutud ...
Ma just mõtlesin, et vaat kui hea on neid nurgataguseid polte keerata ise mootori asemel olles :P Kui mootori paigalduseks läheb, eks siis saab lähedalolevad asjad porolooni sisse teipida, et vältida nende vigastamist.

Postitatud: 12 Mär 2007 06:08
Postitas nuga
Impsionu kirjutas:Küsiks sellist asja, et mis sa sinna vaiba alla heliisolatsiooniks paned
Mul on esimene ja keskine matt originaalid, tagumise pean vist ise tegema.
Räägitakse nii, et kohtades, kuhu võib niiskust sattuda (a'la uste sisud, põrand) on kõige parem kasutada umbpoorset porolooni. Eks ma proovin selle lähiajal ära ;)

Postitatud: 19 Mär 2007 00:29
Postitas nuga
Kui akualus paigas, sai edasi minna masina "elekrifitseerimise" juurde. Esimene samm selles suunas oli aku soetamine. Valituks osutus Varta high performance 60Ah.

Pilt

Peale aku ühendamist sai hakata kontrollima, mis töötab, mis mitte. Suuremaid jamasid isegi polnud. Enamus mittetöötavates asjadest oli tingitud ühendamata mootorijuhtmepuust.

Pilt
Pilt
Pilt

Üks niisama pilt kah :wink:
Pilt

Postitatud: 19 Mär 2007 08:40
Postitas raunz
Kas paak ja kõik sellega seotu paigas? Vaatan et kütuseseier kenasti põhjas :P

Postitatud: 19 Mär 2007 08:44
Postitas nuga
raunz kirjutas:Kas paak ja kõik sellega seotu paigas? Vaatan et kütuseseier kenasti põhjas :P
Paak ei ole veel paigas, ühendasin lihtsalt kütusetaseme anduri ära ja keerasin ta peapeale :P

Postitatud: 19 Mär 2007 19:19
Postitas Kristo
Kas klaasipritsist läbi käinud sisselaskekollektori katad lakiga ka ära või jätad nii nagu on? Kavatsen ise ka ühe klapikambrikaane klaaskuulipritsimisse viia, kuid kardan, et ilma lakita hakkab ta õigepea jälle oksüdeeruma, või eksin?