12. leht 23-st

Postitatud: 28 Mai 2008 22:30
Postitas mart154
:(
kurb kuulda...

Postitatud: 28 Mai 2008 22:34
Postitas Silwer
Sitt lugu. Mingi õlikanal umbes ei ole? Minu autol on õlirõhk kella järgi umbes 50psi keskmise pöörde peal. Tühikäigul on soojast peast mingi 30psi, vist...

* 14,7psi = 1bar

Postitatud: 28 Mai 2008 22:37
Postitas tanele28
Ikka saaled jälle, seda siis see kahtlane hääl tähendasgi :(
Kuigi jah Cardo arvas seda juba rajal, et saale.

Postitatud: 28 Mai 2008 22:42
Postitas Cardo
Minu väike abiline tegi Raplas autost seest kah pilte, siit on näha rõhukell, ideaalis on seier kogu aeg põhjas pööretel. Osuti võis seal 4,2 juures kusagil olla isegi mis iganes ühik see 60 on ei meenu.

Pilt


Muidugi hea uudis on selle asjajuures see, et nüüd lasen karterile külge keevitada ka tuulutuspaagist allajooksu nipli, et sinna tekkiv õli voolaks ise karterivanni tagasi :D

Postitatud: 30 Mai 2008 12:39
Postitas valge välk
Kas see saalede värk tuleneb sul otseselt mingil rajaosal tekkinud õlirõhu langemisest? (näiteks järsk mahapidurdus ja samal ajal kurvi sisenemine).

Ma ei tea kui kiiresti need aftermarket kellad selle õlirõhu languse registreerivad, kuid mina sinu asmel mõtleks ühe hoiatuslambi peale.
Peugeot 16V mootoritega on pidevalt kurvides õlitusporbleeme (pump ei saa kätte pikkades vasakkurvides) ning nende mootorite omanikud on lasknud paigaldada peale näidiku (mida on sõidu ajal raske jälgida) ka suure punase tule, mis näiteks süttib kui rõhk langeb alla 1-1,5 bari.
Võiksid vast ka sellele mõelda. Seda tulukese süttimist on hea jälgida ja siis saab ka aimu, kus vaegõlitus tekib. Samas võimalik ak et see saalede probleem on otseselt mingi õlikanali probleem...raske öelda jah.

Postitatud: 30 Mai 2008 14:32
Postitas E28
Mul on soojast peast õlirõhk 0.5 ja olen niimoodi sõitnud juba 3a . Ma kardan ka, et seal on mingi muu probleem kui õlirõhk :?

Postitatud: 30 Mai 2008 22:28
Postitas mart154
Cardo kirjutas: Aretustöö tulemusena katab nn tolmukate kogu vedrumassi, tänud siitpoolt siis mingile Fordi mudelile :D

Pilt
Tere semu :)
Ma eeldan et sa kasutad 60mm vedrusid?
Ole hüva, jaga vihjeid, kust selliseid vingeid lutte leida võiks? :)

Postitatud: 31 Mai 2008 07:52
Postitas Cardo
Mina sain endisest Volta autost, nüüd Fixus.
Mis mudelile ta oli ei mäleta ja laos olid nad siis viimased.
Mingi Fordi poest saab ikka, ma ei tea kas sellist on üldse ? :D

Postitatud: 31 Mai 2008 09:10
Postitas Lauri_L
Ma natukene risustan teemat. Sellised lutid kenasti saadaval mitmetes mootorratta ja kaubikuvaruosadega tegelevates kauplustes. Isiklikult võin ära tuua Kloostrimetsa motopoe, kus sobrades võivad sellised asjad üsna soodsalt pihku sattuda. Teiseks Keila Pakiauto Keskuse, kust neid saab. Kasutust leiavad need üsna palju pakiautode poolassi või siis roolilati katetena. Üks hea pood (nime ei mäleta) kus neid laos küllaga (erinevate pikkuste ja mõõtudega) asub järvevana ja veerenni ristis. Subaru keskuse tagaküljes, võimalus, et oli isegi sama maja. Mind on seal ikka laoriiulite vahele sobrama lastud, et parim variant valida.

Postitatud: 02 Juun 2008 22:33
Postitas Cardo
Nädalavahetusel sai alustatud siis plastilise girurgiaga, potax või mis iganes sai sisse juba süstitud, hetkel siis veel varjatud ilu :

Pilt

Iste sai ka eemaldatud, õlivanni lähevad sisse vaheseinad ikkagi igaks juhuks, tagastange hakkab ka juba looma õiget nägu.

Lauri, tegelikult ei ole asi nii lihtne kui tundub, autopoed ei paku kõik seda mida vaja, tuleb pääseda tagaruumidesse ja seal sobrada.

Ja kasutaja e28-le mainiks, et häda on alati tekkinud seal ühes kõige kiiremal sirge lõpus kurvis, kus pidurdad maha ja lähed kohe poolpidurdades kurvi.

Uurisin veel ülivalguslampidega saalesid, väntasid ja joogikõrrega õlikanaleid ja ei suutnud muud täheldada, kui et .....

Samas Eiki arvas, et kui ikka 5 silinder, siis tüüpiline õlipuudumise probleem, hetkeks võtab õhu vahele,.......... teasanüüd.

Postitatud: 05 Juun 2008 23:01
Postitas Cardo
Eila veel said saaled paika lükatud, aitähh Janekile !!

Täna veel sai miskit tinutatud :

Pilt

Pilt

Tänud Eikile !!!

Homme veel ei julge lubada !!

Ülehomme kindlasti räägin juba uudiseid !!

Postitatud: 14 Juun 2008 22:29
Postitas Cardo
Taas tänan tegijaid ja oskajaid.

Meisterdati valmis uksekatted, pulbervärviti üle ja tulemus sai selline :
jalaga olen vist juba vastu läinud, uuest istmest annab ikka välja ronida

Pilt

Sellisest siis :

Pilt

Tungival soovil siis lasin eeltööd ka värvijal ära teha, pisut pahtlit ja vaiku kulub veel, kuid vähemalt on näha mida ja kus teha tuleb.

Pilt

Pilt

Hetkel siis veel alumist vineerist splitterit ei kasuta, kuna muidu lähab olukord tänavaliikluseks liiga madalaks ja oht asi ära lõhkuda oleks liiga suur.

Tänavaversioon ei ole ju halvem :

Pilt

Pilt

Pisut nagu näha tegin teibidjuuningut, vähemalt tekkis mingigi ettekujutus kuidas edasi arendada.

Pilt

Postitatud: 16 Juun 2008 21:50
Postitas Cardo
Sel korral siis Raplas ei juhtunudgi nagu midagit. Paar pisiasja ja needgi on homseks likvideeritud.

Täna vahetasin ära paraleelvarda, kuna torukollektor oli ühe zarniiri ära põletanud, (vahepeal sai kollektor sisse mähitud kuumatõkkesse) siis enam ehk niisuurt ohtu ei ole. Samas sai olude sunnil paigaldatud ka juhipoolne rooliotsa komplekt. Neljapäeval taas sillastendi.
Juhiiste on oma õiges asendis, teha tuleb veel kiireemaldatav rool ja seda viia oma 20 sm allapoole, et spidoplokk jääks rooli pealt nähtavaks täies ulatuses, hetkel piilun ikkagi rooliratta avast, ning ikkagi on käed nii üleval, et Raplast Jürisse sõites surevad käed ära. Kiireemaldatava rooliga tuleb rool ka oma 10 sm lähemale.
Kuni need asjad tehtud saavad tuleb istet lihtsalt roolile lähemale tuua.

Nüüd häirisid veel originaal tahavaate peeglid. Need varjavad nii madalal istudes olulisi asju ja nähtavus pööretel on häiritud, seega tulevikus ikkagi tuleb paigaldada pisikesed ja peene varrega peeglid.

Postitatud: 16 Juun 2008 22:09
Postitas raimo
Ma arvan, et keegi käib lihtsalt ühes Viimsi garaazis piilumas kus ja kuidas ning siis teeb järgi lihtsalt :P

Postitatud: 16 Juun 2008 22:39
Postitas Cardo
raimo kirjutas:Ma arvan, et keegi käib lihtsalt ühes Viimsi garaazis piilumas kus ja kuidas ning siis teeb järgi lihtsalt :P
Ja Raimo see, mida Teie seal M3-e esiistmel kahekesi tegite.... mina ei käi kitumas :D

Postitatud: 17 Juun 2008 23:48
Postitas McRicco
Kuidas on selle müstilise viimase Cup'i "raksaka" ehk tagumise amordi kinnitusega lood?...tehtud? :D

Postitatud: 18 Juun 2008 08:35
Postitas Cardo
McRicco kirjutas:Kuidas on selle müstilise viimase Cup'i "raksaka" ehk tagumise amordi kinnitusega lood?...tehtud? :D
Loomulikult, Riiaks valmis ja puhkab !

Postitatud: 24 Juun 2008 19:44
Postitas Cardo
Pilt

https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... b64f07e70e" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

Rohkem pilte pigem sellest foorumist, oli väga emotsionaalne jaaninädalavahetus, Riias jäi siiski mootorist puudu, muidu oli kõik nii nagu peab.

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=355" onclick="window.open(this.href);return false;

Postitatud: 24 Juun 2008 23:45
Postitas raunz
Välimus vastab tehnikale...5+ Need valged triibud lisavad mõnusalt kontrasti ja täitsa sobivad.

Kui palju siis kütust kulus?

Postitatud: 25 Juun 2008 09:12
Postitas Cardo
Kogu paagitäis, aga kui palju sõita sai, ei vaadanud, prioriteedid olid mujal :D

Koju tagasiteel juhtus selline asi, et kogu jahutusvedelik tuli majaees mootorist välja, hea, et seda rajal ei juhtunud.
Põhjuseks radikasse termostaadist minev jahutuslõdvik, mis oli käinud vastu veepumba rihmaratast. Kas siis kurvides/paisudes, või mis iganes, tuleb hakata valmistama uut ühendusotsikut, et juhtida lõdvik eemale, ehk välistada tulevikus analoogsed hädad.
Õnneks niipea sõita ei plaani, seega on aega nokitseda. Järgmise OT jätan vahele, või kui keegi sponsoriks hakkab võib isegi sellele mõelda :D