13. leht 33-st
Postitatud: 13 Apr 2007 10:36
Postitas nuga
Paralleelselt mootoriga võtsime ka käigukasti ette. Kuna kõik kastivariandid olid sellised, mille korrasolekus polnud 100% kindel, siis otsustasime olamasoleva kasti lahti võtta. Esimene samm oli asi survepesuriga puhtaks pesta.
Kast enne pesu:

... ja peale pesu:
Sisu tundus iseenesest võrdlemisi korralik olema. Küll aga ei näinud neljanda käigu sünkro kõige parem välja. Profülaktika mõttes oleks hea vahetada ka teise käigu sünkro, kuna see saab kõige rohkem valu.
Tellisin ka peotäie tihendeid ära - vedava võlli simmeri, veetava võlli simmeri, käiguvahetushoova simmeri ja muud peenemat pudi. Ning loomulikult tuleks kasti sisu ka korralikult ära pesta

Postitatud: 14 Apr 2007 11:07
Postitas mask
nuga kirjutas:
Sisu tundus iseenesest võrdlemisi korralik olema. Küll aga ei näinud neljanda käigu sünkro kõige parem välja. Profülaktika mõttes oleks hea vahetada ka teise käigu sünkro, kuna see saab kõige rohkem valu.
Minu e28'l on kulunud näiteks kolmanda käigu sünkronisaator, see tasuks Sul ka profülaktika mõttes vast ära vahetada. Käiguga pidurdades saab just see sünkro kõige rohkem valu (sõltub muidugi endistest autoomanikest, mõni ei kasuta käiguga pidurdust). Aga tegelikult on mul praegu segadus, millise käigu sünkrot kasutatakse 4->3 allavahetusel? Ülespidi on asi selge, aga..
-= mask =-
Postitatud: 18 Apr 2007 08:09
Postitas killer666
vaatasin et rihma peal kiri ct520 , ega sa ei tea mille oma ct528 on?
Postitatud: 18 Apr 2007 08:35
Postitas nuga
killer666 kirjutas:vaatasin et rihma peal kiri ct520 , ega sa ei tea mille oma ct528 on?
ct528 on sama rihm, aga 127 hamba asemel on tollel 128 hammast.
Postitatud: 18 Apr 2007 09:04
Postitas nuga
Eile sai ette võetud põhjaaluste bensiini ja piduritorude paigaldus - asi, mida ma juba kuid olin edasi lükanud. Olgugi et bensiinitorud olid originaalid, ei läinud nende paigaldus teps mitte libedalt - väänamist ja sobitamist oli omajagu. Samuti oli tükk pusimist piduritoruga, mis tuli auto all valmis väänata. Arvestades selle toru pikkust polnud teps mitte lihtne seda seal autoall keerutada
Üks pilt kapotipoolsest otsast:
Lisaks puhastasin vahepeal oma vana põhjavaiba. Seejuures oli abiks survepesur, pesupulber (tänud ihvile vihje eest

) ja kingahari. Arvestades seda, milline see vaip oli enne pesu, sai tulemus päris hea. Pikas perspektiivis on siiski plaanis uus vaip leida, aga hetkel lihtsalt pole enam aega seda oodata.
Enne vaiba paikapanemist lõikasin veel vildist välja uue müramati tagumise osa. Originaal oli paras räbal ja toda ei tahtnud panna.
Vaip paigas:

Postitatud: 18 Apr 2007 10:56
Postitas nuga
nuga kirjutas:Aaa ja mootoriplokk sai vahepeal ilusa musta katte. Tänud Tõnisele

Sellest kah paar pilti:

Postitatud: 24 Apr 2007 10:02
Postitas nuga
Võtsime vahepeal teise käigukasti kah lahti ja selgus, et tolle sisu on tunduvalt parem kui esimese oma. Seega siis läheb teise kasti sisu käiku. Küll oli aga täiesti läbi teise kasti esimene otsalaager, see siis läheb vahetusse.

Postitatud: 24 Apr 2007 10:31
Postitas nuga
Postitatud: 24 Apr 2007 16:26
Postitas kiire-lauri
nagu uus ,sellele pead küll tegema eliitkaskod ja ma ei tea mis kaskod veel.Muidu tiirutaks ainult enda hoovis.
Postitatud: 24 Apr 2007 17:12
Postitas ReY
kiire-lauri kirjutas:nagu uus ,sellele pead küll tegema eliitkaskod ja ma ei tea mis kaskod veel.Muidu tiirutaks ainult enda hoovis.
Kindlustusega tuleb üks pita. Katsu sa neile selgeks teha, et see auto on rohkem väärt kui mõni teine 4000 - 6000 maksev kuldses börsis pakutav käru mis sellest ajajärgust pärit. Või oled sa, nuga, juba mingeid pakkumisi võtnud?
Postitatud: 24 Apr 2007 20:12
Postitas Cardo
Ma sügavalt kahtlen, et selle autoga sõidetakse aastas rohkem kui 5 korda pikemat otsa kui 10 km ja ka need on ainukesed korrad ja pooled sellest ka treileril

Postitatud: 05 Mai 2007 09:36
Postitas nuga
Vahepeal toimunust siis, niipalju kui seda on...
Komplekteerisin esituled ära. Tuleelemendid jäid esialgu kasutatud, kuid need ma plaanin tulevikus ikkagi uute vastu vahetada. Finants ei luba hetkel kõike korraga teha lihtsalt.
siis tuli veel UM'st pakike jubinatega, millest osa sai kohe külge pandud.
Veljekapslid:

Jalamatid:
Salongi osas on veel puudu istmed, täpsemalt tagaistme seljatoe osa.
Uksepolstreid lasin spetsialistil natuke korrastada ja tulemus sai päris hea:
Ühe olulise asjana lõpetasin toitesüsteemi paigaldamise ja praeguseks on paagis isegi bensiin sees
Ebay kaudu õnnestus hankida kasutamata, kuid pakendi järgi aastakümneid kuskil vedelenud elektriantenn. Selle leiu üle on mul päris hea meel. Minu masinale oli el. antenn küll paigaldatud, aga minu kätte jõudmise hetkeks oli sellel puudu teleskoop ja mehhanismi hammasrattad olid nii kulunud, et viskasid üle. Uus toimib nagu kulda

Postitatud: 06 Mai 2007 21:01
Postitas nuga
Postitatud: 16 Mai 2007 22:48
Postitas nuga
Postitatud: 17 Mai 2007 06:45
Postitas kustas
Vaiba oled küll kenasti puhtaks saanud

. Üritan enda heleda vaiba ka samade vahenditega ära puhastada.
Kust kohast see roheline vilt pärineb? Mõnest ehitustarvete poest?
Postitatud: 17 Mai 2007 09:24
Postitas nuga
kustas kirjutas:Kust kohast see roheline vilt pärineb? Mõnest ehitustarvete poest?
Ei, tegelikult pärineb see autoaudioga tegelevast kauplusest.
Postitatud: 17 Mai 2007 13:37
Postitas YZK
oikurat,kus on viitsimist
ise ma sellise masinaga ei julgeks kulgeda mitte üks meeter..
rohkem nagu muuseomi eksponaat juba

Postitatud: 17 Mai 2007 15:51
Postitas killer666
Mis see mingi mehhaniline pritse v?
pole ise yhtegi sellist veel bmw aiste vahel näinud:D
Postitatud: 17 Mai 2007 15:55
Postitas Priit
killer666 kirjutas:Mis see mingi mehhaniline pritse v?
pole ise yhtegi sellist veel bmw aiste vahel näinud:D
minul samasugune nelja silindri jaoks, e21'l minuteada ainult mehaanilist kasutatigi!
Postitatud: 17 Mai 2007 21:03
Postitas k6veric
tegemist k-jetronic pritsega, mida Audi ohtralt 80 ndatel kasutas. Iseesenest kui kõik töötab on hea süsteem, kui nöökima hakkab siis otsi viga nagu hull. Kõige nõrgem lüli on nedel pihustid mis kippuvad sodi täis minema. Puhastada neid ei saa

.
Ma ei tea, ma olen selle pritsega väga palju muret näinud ja eriti see mulle ei meeldi. Aga kui sul kõik töötab siis on parem kui karpa igal juhul
