14. leht 33-st
Postitatud: 18 Mai 2007 09:12
Postitas nuga
k6veric kirjutas:Kõige nõrgem lüli on nedel pihustid mis kippuvad sodi täis minema.
Pihusteid peaks mul mingi 4-5 mootori jagu olema. Iseenesest annaks sealt parimad välja sorteerida, kui mingi testimismeetod selleks tekitada.
Samas vaatasin ka, et uued pihustid on suhteliselt normaalse hinnaga (ca 650 eeku/tk), et need kannataks perspektiivis ka uued osta.
Postitatud: 18 Mai 2007 11:05
Postitas Kristo
Paistab, et plokikaane vastu (õigemini põlemiskambri osa vastu) on mingi võõrkeha käinud ja täkked sisse löönud? Kavatsed lasta ikka kaane ära lihvida?
Ootan juba põnevusega, millal seda autot sõitmas näeb. Edu!
Postitatud: 18 Mai 2007 11:08
Postitas nuga
Kristo kirjutas:Paistab, et plokikaane vastu (õigemini põlemiskambri osa vastu) on mingi võõrkeha käinud ja täkked sisse löönud? Kavatsed lasta ikka kaane ära lihvida?
Ühes silindris oli jah mingi jamadus toimunud, aga kahjustused on nii väikesed, et lähevad lihvimisega välja. Eks ma peangi kaane nüüd lähiajal Windorfi ära viima

Postitatud: 20 Mai 2007 15:51
Postitas nuga
Puhastasin plokikaant veel pealtpoolt:

Postitatud: 20 Mai 2007 19:00
Postitas raunz
Mismoodi selle plokikaane NII puhtaks said?
Näeb välja parem kui uus igatahes.
Postitatud: 20 Mai 2007 19:36
Postitas Priit
tal on kas väga õiged töövõtted/vahendid, või metsik kannatus!

Postitatud: 21 Mai 2007 10:01
Postitas nuga
Alumiiniumi puhastamiseks olen kasutanud erinevad võtteid, kõik oleneb konkreetsest juhtumist.
Detailid, mida on võimalik täiesti lahti võtta ja hiljem klaaskuulipurust puhastada, olen saatnud kõigepealt
klaaskuulipritsi. Enne seda peaks vidinad survepesuriga puhtaks uhama, sest õlilögaseid juppe seal näha ei taheta. Peale klaaskuuli olen pinnad veel pehme
nailonharjaga üle lasknud. Selle tulemusena saab pind parema läike ja ka mustus ei hakka enam nii hästi külge. Harjatud ja harjamata detaili vahet näeb
siit.
Detailid, mida ei ole võimalik või otstarbekas klaaskuulipritsi viia (nt. käigukast, plokikaas jms.) olen puhastanud ainult survepesu ja pöörlevate harjadega. Suurema mustuse olen traatharjaga maha võtnud ja peale seda nailonharjaga viimane lihv. Ise kasutan selliseid
harjasid.
Näiteks:
käigukast,
plokikaas
Kolmandaks detailid, mida ei saa klaaskuulipritsi alla viia ega pöörlevate harjadega puhastada. Näiteks plokikaas pealtpoolt. Sellisel juhul kasutasin ma korduvalt survepesu ning pesuvahendit, antud juhul grillipuhastusvahendit

Mammuti kannatust vaja pole, mul läks kaane pealtpoolt puhastamisele võib-olla kokku tund aega

... ja tulemus
selline.
Postitatud: 21 Mai 2007 14:51
Postitas raimo
Lisan oma poolt sellise asja:
http://www.t-puhtax.ee/turbo.pdf
väga hästi toimib. viskad jupi paariks päevaks lahusesse ja läheb ise puhtaks kui just mõnesentimeetrine mudakiht peal pole. aine on tugevalt leeliseline - ph 11,5, seega plokikaasi ja kolbe-kepse pikalt ligunema ei jätaks.
Postitatud: 21 Mai 2007 16:35
Postitas Arvo
Ja mina leotasin plokikaant atsetoonis ning vist sai ka pigieemaldiga veidi töödeldud, lõpptulemus oli samaväärne nagu nuga-l.
Postitatud: 21 Mai 2007 22:41
Postitas nuga
Auto sai oma näo tagasi

Postitatud: 22 Mai 2007 06:16
Postitas kustas
Ilus
EDIT: liiga ilus
Postitatud: 23 Mai 2007 09:26
Postitas nuga
Tegelesime eile mootoriploki ettevalmistamisega. Põhiline ülesanne oli plokk korralikult puhtaks saada. Ploki puhastamise ja puurimisega oli sinna kõvasti igasugu sodi sisse läinud. Põhiline mure oli õlikanalite puhtuse pärast. Kuna oli näha, et seal võib sodi sees olla, siis otsustasime kanalid põhjalikult puhastada. Selleks tuli esimese asjana võtta lahti magistraalkanal, eemaldades selleks ploki esi- ja tagaküljel olevad korgid. Avanenud vaatepilt ei tõotanud head

Oleks mootori ilma kanaleid puhastamata kokku pannud, poleks arvatavasti saaledega pikka pidu olnud
Nii siis saigi kõik kanalid korralikult puhastatud kõigepealt pesuaine, siis survepesu ja lõpuks isegi kaltsuga läbi nühitud.
Kuidas me ora läbi mootori ajasime
Teine suurem töö oli nn. külmakorkide vahetus.
Vanad korgid sai hõlpsasti kummiheebli ja haamri abil välja:
Veepumba pool asunud korgid olid suhteliselt heas korras, kõige tagumised see-eest olid kohe-kohe läbi minemas:
Uued punnid paigas:

Postitatud: 28 Mai 2007 21:29
Postitas nuga
Mootori osas käib vaikselt töö - iga jupp tuleb piinlikult puhtaks teha
Väntvõll paigalduseks valmis:
Plokk vänta ootamas
Väntvõll paigas. Õnneks läks see ilma igasuguste viperusteta - vänt oli õigesti lihvitud ja saaled istusid täpselt:
Keps enne:
...ja pärast:
Vana versus uus kolb:

Postitatud: 28 Mai 2007 21:37
Postitas Impsionu
Peale esimest käivitamist võiksid "uue" mootori hääle jäädvustada. Kuulaks heameelega nii põhjalikult taastatud r6 häält

kui see pole palju palutud
Aitäh!
Postitatud: 29 Mai 2007 06:31
Postitas remus
ma vaataks sellist asja isegi hea meelega telekast otseülekandena
Postitatud: 29 Mai 2007 11:23
Postitas hawi
Ega garaažis internetti ei ole, saaks pildi saata internetti

?
Postitatud: 29 Mai 2007 11:30
Postitas nuga
Garaažis on läpakas + gprs

aga sellega ei kannata eriti videot saata

Üritan kindlasti asja kaameraga üles võtta

Postitatud: 19 Juun 2007 00:11
Postitas nuga
Mõned pildid ka vahepealsest progressist... mida on vähem kui võiks olla.
Mootori alumine osa on enam-vähem koos:
Käiguvahetuse jupid:
Summuti paigalduseks vajalik:

Postitatud: 19 Juun 2007 15:55
Postitas raunz
Käigukasti hoovastiku jupid pildil kõik uued? Paistavad küll nii igatahes

Postitatud: 20 Juun 2007 14:57
Postitas nuga
raunz kirjutas:Käigukasti hoovastiku jupid pildil kõik uued? Paistavad küll nii igatahes

Üldiselt on mustad asjad pulbervärvitud ja kollased galvaanikas käinud, nii et uusi juppe on seal tegelikult vähem, kui võib paista
