15. leht 33-st

Postitatud: 22 Juun 2007 10:06
Postitas Andre
Algusest peale kõik pildid läbi vaadatud siis 8)
Tõesti respect, vat see on juba töö!

Postitatud: 08 Juul 2007 14:15
Postitas nuga
Vahepeal toimunust siis

Hooratta tööpind sai üle treitud ja hooratas ise sai puhastatud:
Pilt
Pilt

sidur külge:
Pilt
Pilt

Plokikaanel sai tehtud järgmised tööd: klapipukside ja sääretihendite vahetus, klapipesad lõigatud, uued sisse- ja väljalaskeklapid (sisselaskeklapp raadiuspesaga) ning alumine pind lihvitud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Mootori pealepanek seisab hetkel selle taga, et käigukast pole veel päris koos. Õigemini on probleeme tagumise kaane korrektse paigaldusega.
Pilt

Praeguseks on varutud enamik kapotialla vajaminevatest voolikutest:
Pilt
jahutussüsteemi voolikud:
Pilt
pritse "makaronid":
Pilt

Kui jahutus- ja kütusesüsteemi voolikutega polnud probleeme, siis vaakumi osas oli realoem'il minu masinal olnud voolikutest veidi erinev arusaam :? Kui mootor peal, siis eks näeb, äkki on realoem'i uus nägemus siiski minu masinale sobiv ;)
Pilt

Vahepeal sain UM'st kätte ka mõned asjad, mis olid juba tükk aega tellimuses olnud...
Kroomitud sumpaotsad :D
Pilt
Tagumine aknalaud:
Pilt

Postitatud: 08 Juul 2007 16:36
Postitas nuga
Oskab keegi öelda, kust oleks võimalik selliseid klambreid saada?
Pilt

Postitatud: 08 Juul 2007 16:49
Postitas tõnis
nuga kirjutas:Oskab keegi öelda, kust oleks võimalik selliseid klambreid saada?
Würth i kataloog näitab 12 erinevat mõõtu, nii ühepoolse kokkusurumisega kui ka kahepoolse. Seega järeldan et pead Würth i firma uksest sisse astuma ja klambreid nõudma :) .

Postitatud: 08 Juul 2007 16:57
Postitas nuga
tõnis kirjutas:Würth i kataloog näitab 12 erinevat mõõtu, nii ühepoolse kokkusurumisega kui ka kahepoolse. Seega järeldan et pead Würth i firma uksest sisse astuma ja klambreid nõudma :) .
Würth on selline tore firma, kes tegeleb ainult lepinguliste klientidega, nii et sealt ma neid ilma tutvusteta kätte ei saaks :?
Klambri mõõt on muidu 20mm ja kahepoolse kokkusurumisega.

Postitatud: 08 Juul 2007 17:00
Postitas tõnis
nuga kirjutas:
tõnis kirjutas:Würth i kataloog näitab 12 erinevat mõõtu, nii ühepoolse kokkusurumisega kui ka kahepoolse. Seega järeldan et pead Würth i firma uksest sisse astuma ja klambreid nõudma :) .
Würth on selline tore firma, kes tegeleb ainult lepinguliste klientidega, nii et sealt ma neid ilma tutvusteta kätte ei saaks :?
Klambri mõõt on muidu 20mm ja kahepoolse kokkusurumisega.
Märjamaal üks ettevõte pakub Würthi kaupa, kui sinnakanti satun, võin klambreid nõuda (juhul kui kusagilt mojalt ei saa).

Postitatud: 08 Juul 2007 19:22
Postitas Iff
Noh, ütleme nii, et kui ilusti rääkida siis saab ka sularaha eest osta würthis. Olen ise teinud seda. Ainuke häda on, et siis ei saa allahindlust

Postitatud: 08 Juul 2007 21:38
Postitas raimo
Pärnu Würthist mine või osta 1 poldi/mutri kaupa, sularaha peale pole veel keegi nina krimpsutanud.

Postitatud: 08 Juul 2007 22:50
Postitas Ruut
Kui (Tal)linna tuled võin need sulle ära võtta.

Postitatud: 16 Juul 2007 23:13
Postitas nuga
Käisin siis ise tartu würthis rääkimas ja oldi nõus isegi eraisikule müüma, kuigi uksel olid sildid, et mittelepingulised kliendid ja sularaha pole oodatud :?
Kataloog näitas paraku ainult kahepoolseid klambreid ja nii siis tuligi nood ära võtta. Parem ikka kui kruviklambrid.
Pilt

Postitatud: 17 Juul 2007 06:07
Postitas kustas
nuga kirjutas:Parem ikka kui kruviklambrid.
Miks nii?

Postitatud: 17 Juul 2007 07:58
Postitas nuga
kustas kirjutas:
nuga kirjutas:Parem ikka kui kruviklambrid.
Miks nii?
Seal on neid klambreid nii palju, et kruviklambritest oleks paras rägastik tekkinud. Pealegi on praegune lahendus originaalilähedasem.

Postitatud: 17 Juul 2007 13:41
Postitas nuga
Käigukast on lõpuks koos nüüd. Enam ei taha tükk aega ühegi käigukasti kõhtu piiluda :shock: :lol:
Pilt
Pilt
Pilt

Peale kasti kokkupanekut loputasin ta veel diiselkütusega läbi. Esiteks tahtsin suurema sodi sealt välja saada, teiseks tahtsin veenduda, et see õli läbi laskma ei hakka. Esimene voor tõi päris palju sodi välja:
Pilt
Teine loputuskord:
Pilt

Postitatud: 17 Juul 2007 14:32
Postitas Arvo
Ei taha tuju küll rikkuda aga käigukastil võid mingi aja pärast tagumistest simmeritest õlilekkeid ikkagi oodata. Olen 2 autol need vahetada lasknud kuid umbes aasta pärast on ikkagi kasti tagumine ots märg. Muidugi juhul kui kastis väljundvõlli laagrid ära vahetada lasid on tõenäosus suurem, et jääb pidama... kuid lisaks on suure läbisõiduga kastidel võllid simmerite kohalt pisut kulunud ja sealt hakkab mingi aja pärast ikkagi läbi immitsema.

Kas hooratta lasid kergemaks ka treida?

Postitatud: 17 Juul 2007 14:38
Postitas nuga
Põhilised õlilekitajad pidid sellel kastil olema hoopis käiguvahetusvõlli simmer ja spidomeetri ajami rõngastihend.
Uue simmeri paigaldamisel aitab see, kui paigaldada uus simmer vanast asukohast veidi sissepoole või väljapoole. Lisaks ei teeks paha ka tihendatav võll peenikese liivapaberiga üle käia ning paigaldusel loomulikult simmer määrida.

Hooratas on täiesti stock.

Postitatud: 17 Juul 2007 15:40
Postitas Arvo
Mul E30-l tilkusid mõlemad - väljund ja vahetusvõll usinalt, laagrid olid muidugi üsna kulnud ja loks suur :roll: spidomeetritrossi auku sellel pole.
See simmeri nihutamise trikk võib aidata aga mitte tingimata. Samas on õlikulu simmeri vahelt siiski niivõrd väike, et kui 3 aastat pärast auto soetamist kontrollisin, oli kastis õli veel küllaga... esteetiline väljanägemine on muidgui omaette küsimus.

Postitatud: 26 Juul 2007 11:24
Postitas nuga
Mootori esimene ots koos:
Pilt

Pealetõstmiseni on loetud päevad veel. Eile ostsin viimase asjana käigukastiõli (redline) ära.
Pilt

Postitatud: 27 Juul 2007 08:31
Postitas kustas
Nii et siis kahe nädala pärast on auto sõiduvalmis? :D

Postitatud: 01 Aug 2007 11:42
Postitas nuga
kustas kirjutas:Nii et siis kahe nädala pärast on auto sõiduvalmis? :D
Kaugel sellest :(
Praregu olen ma graafikust paar kuud maas. Kokkutulekule jõudmise graafik nägi ette auto käivitamist maikuus, paraku läheb veel praegugi sinna aega.

Postitatud: 01 Aug 2007 12:08
Postitas nuga
Mootor peal :D :
Pilt
Pilt
Pilt

Mootori otsustasin paigaldada ilma plokikaaneta, et mootor lihtsamalt paika saada ja minimiseerida igasugu vigastuste ja kriipimiste ohtu. Igatahes laabus paigaldus ideaalselt :cool: