15. leht 18-st
Postitatud: 02 Juun 2010 18:05
Postitas Impsionu
Täna võtsin selle pihusti ära. Proovisin asendada seda ühega neist, mis olid veel teisest mootorist ülejäänud. Peale kahte katset(kumbki ei toiminud, üks uputas silindri üle ja teine ei andnud üldse peale bensiini) panin tagasi selle pihusti, mille sellelt samalt mootorilt olin eemaldanud mõned kuud tagasi. Eks vaatab, kas küünal muutub nüüd jälle tahmaseks või jääb valgeks nagu eelmise pihustiga.
Postitatud: 11 Juun 2010 18:31
Postitas Impsionu
Kas tõesti mõjutab üks pihusti nii palju mootori temperatuuri, sest enam temp. ei kõigu ja hoiab ilusti keskel? Sellega enam probleeme ei ole. Lisaks siis see, et enam ei tahma vaid pihusti jääb ilusaks pruuniks.
Postitatud: 11 Juun 2010 21:13
Postitas trevi
Mingi iva võib asjas olla, sest lahja segu nagu sul oli, tõstab temperatuuri. Kas mootori töös ka muutust tunda on? Eeldan, et enam ei tohiks detoneerida, aga peale selle.
Postitatud: 11 Juun 2010 21:18
Postitas Impsionu
Pole maanteel sõitnud(homme vist siiski proovin ära) eriti. Ühekorra Jüris käies tegelikult proovisin, siis oli tunduvalt vähem detoneerimist, aga minuarust siiski natuke oli(see oli siis vahetult peale pihusti tagasivahetust). Eks ta võis siis paremaks minna, aga sõidan natuke ringi ja vaatan mis edasi juhtub.
Postitatud: 11 Juun 2010 21:25
Postitas trevi
On sul ees kinnised või avadega neerud?
Postitatud: 11 Juun 2010 22:22
Postitas Impsionu
Ikka lahtised. Temp. on igaljuhul paigas hetkel ja mingit tõusmist pole isegi käik sees kohapeal käies täheldanud. See mure peaks olema murtud.
Postitatud: 11 Juun 2010 22:25
Postitas trevi
Sest võrdluseks võib öelda, et mul siiani kinnised ja probleeme pole, ehk jahutussüsteem on ikka kenasti varuga projekteeritud
Postitatud: 12 Juun 2010 10:29
Postitas ErR
Jahutussüsteem on kena varuga jah, kui ummikusse ei jää, siis pole minu kogemustel ka ventikat vaja. Aga M30-ga 15 min ummikus, siis ei jahuta tühikäigul originaalventikas ka enam, vaja 2k rpm hoida, et temp. normis püsiks

(ma ei tea muidugi kas see on normaalne).
Postitatud: 12 Juun 2010 12:23
Postitas trevi
Aga M30-ga 15 min ummikus, siis ei jahuta tühikäigul originaalventikas ka enam, vaja 2k rpm hoida, et temp. normis püsiks (ma ei tea muidugi kas see on normaalne).
Korras jahutussüsteemiga M30-l on ummikust ja kohapeal seismisest sügavalt suva. Temp kõigub paar kraadi, ehk seier seisab püsti keskel ja millimeetri ulatuses liigub olenevalt termostaadi avanemisest.
Postitatud: 12 Juun 2010 13:32
Postitas Cardo
Kui läheb kuumaks on kas viskosidur väsinud või radikas ees umbes ehk vananenud.
Kuumaks läheb ka siis kui segu on rikas, kogemus nüüd olemas.
Postitatud: 12 Juun 2010 14:01
Postitas trevi
Kuumaks läheb ka siis kui segu on rikas, kogemus nüüd olemas.
Ikka siis kui segu lahja. Rikas segu just jahutab.
Postitatud: 01 Juul 2010 17:03
Postitas Impsionu
Tänased seiklused. Esiteks läks radikas puruks(lõdvikud olid välja veninud ja pidin hakkama neid vahetama lähipäevadel).Põhjuseks see, et pingutasin lõdviku klambrit kuna hakkas veidi lekkima teine. Muidugi palju ei julenud peale keerata, aga sellest piisas, et radika ülemises otsas olev plastik väljund puruks läheks. Ilusti sain vist veel õigel ajal seisma, sest hetkel jahutus vedelik sees ja temp. normis.
Läksin siis forssi, et uurida uue radika hinda. Esimesel korral sain vastuseks, et kaks varianti ja odavam 1490.- lett(saan veel -30%). Noh lõpuks otsustasin, et võtan ära koos kahe lõdvikuga(samas tundus juba siis radika hind liiga ilus). Teisel korral sinna minnes ja radika tellimust sisse andes, selgus aga tõsiasi, et esimesel korral anti vale infot ja radika hind on 2190.- ja kätte saab kahe nädala pärast. Ühesõnaga jäi tellimata, sest nii palju ma sellejaoks hetkel raha korraga välja käia ei saa. Ostsin ära lühikese lõdviku ja tellisin pika lõdviku ära(pisike 67.- ja pikk tehase tellimus ning 500.- midagi). Lisaks ostsin igaksjuhuks uue termostaadi(avanemisega 80c juures).
Praegu sain nii palju selle plastik köndi otsas pidama, et saab liikuda, aga see on väga libedal jääl käimine ma arvan. Võib lennata igahetk.
Nüüd peabki vist otsima siis kasutatud radika kahjuks
Edit. kuna põhi varuosade müüal(kasutatute) ei ole, siis peab hakkama uue raha koguma ikkagi.
Postitatud: 02 Juul 2010 10:48
Postitas ullivilli
Nu ma endale leidsin luugi amordid, mida automaailmas ei olnud, kuigi algul öeldi, et 260tk ja kaks nädalat ootamist,
Forsis taheti 800 x2 ja Fixusest sain 180ga, kohe kätte...
Seega tasub käia erinevad kohad läbi või helistada.
Suuremates ladudes võib imeasju vedeleda ammustest aegadest.
Samuti, kas see puhtjuhuslikult väga sarnane mõne teise mudeli radikaga ei ole?
Kui just ei ole eesmärgiks säilitada võimaliku originaalsust.
Samas näiteks ma ei näe vahet, kas Audil on Audi või Scorpio luugi amordid, kui need toimivad 1:1 ja on tegelikult identsed, kui logo mitte arvestada.
Postitatud: 02 Juul 2010 20:35
Postitas Impsionu
Eks ma olen siin juba uurinud ka päris mitmest kohast(almelo, forss, männikult kuskilt-seal oli mõnikümne kroonine vahe forss-ga), lisaks uurisin ka Bmw klubist ühe kasutaja käest, see müüs üle 4000-ga. Nii et hetkel soodsaim pakkumine Forss kuna sealt saan alla ka kõvasti. Eks ma üritan esimesel võimalusel ära muretseda. Hetkel olen kaks päeva ringi sõitnud ja on ilusti püsinud seal köndi otsas(ptuiptuiptui).
Postitatud: 05 Juul 2010 00:25
Postitas Toivoku
Impsionu kirjutas:Eks ma olen siin juba uurinud ka päris mitmest kohast(almelo, forss, männikult kuskilt-seal oli mõnikümne kroonine vahe forss-ga), lisaks uurisin ka Bmw klubist ühe kasutaja käest, see müüs üle 4000-ga. Nii et hetkel soodsaim pakkumine Forss kuna sealt saan alla ka kõvasti. Eks ma üritan esimesel võimalusel ära muretseda. Hetkel olen kaks päeva ringi sõitnud ja on ilusti püsinud seal köndi otsas(ptuiptuiptui).
Uuri mitme kasutaja käest, see radikas pole seal sul mitteniiväga haruldane,et 4k kysida selle eest.
Postitatud: 05 Juul 2010 09:19
Postitas redline
Mina olen radikaid saanud hea hinnaga Laki autost

Postitatud: 05 Juul 2010 09:35
Postitas Impsionu
Noh kui nii võtta, siis ju Forssi pakkumine pole kallis(2190-30%), aga kuna on puhkus, siis raha hetkel vähe.
Samas sõitsin sedasi linnas ringi, sain ka ummikus istuda pool tundi ning nüüd olen otsapidi Hiiumaal. Praegu on vastupidanud ilusti, äkki polegi vajadust veel uut radikat muretseda? Korralik lõdvik on tellitud ja kui selle külge saab äkki hoiab ilusti seal köndi otsas.
Kuuma mootoriga käima minemise muredest sain ka lahti. Nimelt oli starteril üks pisike pistik välja veninud ja ilmselt ei andnud ilusti ühendust. Pingutasin ja nüüd pole probleeme olnud.
Postitatud: 05 Juul 2010 09:52
Postitas Renx
Terv Imps....ega see radikavärk on selline suht õnnemäng jah, aga kunagisel punasel e30 vagunil juhtus sama asi ja sai lõdvik kah suht ääre külge klambriga tõmmatud ja paar kuud tagasi sai masinat nähtud ja sõidab siiani...möödas selle auto müügist pea 3 aastat

...ei muidu kena masin nagu ikka, ükspäev lendasin sust madallennuga mööda ja viskasin käppa, aga sa ei pannud tähele vist

Igaljuhul edu!

Postitatud: 06 Juul 2010 15:36
Postitas Impsionu
Toivoku kirjutas:Uuri mitme kasutaja käest, see radikas pole seal sul mitteniiväga haruldane,et 4k kysida selle eest.
Just nimelt see ongi see mure, radikas sobib ainult E23 oma ja on haruldane. Lakist tuli info, et ulme värk nende radikatega ja Nissensi ja Behri hinnad jäävad sinna 5k kanti. Ulme, mis muud. Vana luksauto on ka luksauto

Hinnad vastavad ja saadavus ka.
Vaatan kas saan nii edasi liigelda(vahetan kohe kui lõdvik tuleb selle ära ja termostaadi), kui ei, siis tellin radika ära. Kokkutulekule vist ka see aasta ei saa jällegi. Ei hakka nii pikki otsi väga ettevõtma praegu...
Privv. Renks. Kusjuures nägin tagantvaates sind

Eks ta ole jah õnnemäng, samas olen enam kui kindel, et ma selle radika siiski ära vahetan. Kui tuleb parem moment rahadega on tellimus sees, senimaani üritan hakkama saada

Postitatud: 06 Juul 2010 15:56
Postitas trevi
Noh, aga forsi pakkumine ei ole ju üldse halb. Radika eest. Ma sinuasemel ostaks niipea kui rahakott kannatab uue, senini tiksuks köndiga.