16. leht 18-st
Postitatud: 06 Juul 2010 16:14
Postitas Ruut
Küsida võid veel ka Almelost. Nendelt sai ka kunagi hea hinnaga radikaid aga Forsi pakkumine paistab niigi hea
Postitatud: 06 Juul 2010 17:38
Postitas Impsionu
Nagu kirjutasingi, siis olen rahul Forssi pakkumisega ja nii pea kui võimalik sealt ka võtan. Samas on hakanud postkasti tulema ka kasutatud radikate pakkumisi. Juhul kui leian korraliku, siis miks mitte mõelda selle variandi peale. Vaatab ja hetkel ei kiirusta.
Postitatud: 09 Juul 2010 21:10
Postitas Impsionu
Postitatud: 09 Juul 2010 22:57
Postitas Aix
Impsionu kirjutas:
Kuna Taavi laenas oma E36-st Business CD RDS raadiot, siis sai see ka prooviks sisse pandud:

Kas jääbki niimoodi ülejäänud paneelist eemale?
Kui ühetasa oleks, siis minu arvates sobib väga ilusti
Muide, kuskandis Hiiumaal lootust näha on? On küll seal ringi kulgetud, aga pole peale nagu sattunud...
Järgmine kord tuleks ja teeks kasvõi spets ringi

Postitatud: 09 Juul 2010 23:02
Postitas Impsionu
Kusjuures jah, ning pole teab mis palju eemal. Nii nagu ikka. See teine makk mul(tavaline reverse 2 vms.) jääb veel enam välja kuna sahtel ka veel lisaks(see makk on ilma sahtlita).
Hiiumaal olles olen ikka Kärdlas(seal sündinud ja seal on kodu), kuid millal nüüd uuesti tulen "haiga", seda õelda ei oska, sest puhkus sai läbi ja nüüd Tallinnas tagasi(juba kopp ees

uskumatult hea on olla ikka seal saarel).
Postitatud: 21 Juul 2010 10:32
Postitas Impsionu
Käisin hommikul Külm Ja Kliimas ning lasin kondi uuesti ära täita. Toas on nüüd jahe. Eelmine aasta täidetud ja alles oli ka veel, surve oli ka üleval ilusti. Siiski lekivad need vanad tihendid piisavalt, et peab iga aasta täitma kui suvel jahedat tuba tahta.
Postitatud: 21 Juul 2010 21:01
Postitas Impsionu
Õhtul praegu plahvatas ja tuli meelde asi, mis on mul aastake juba meelest läinud

Nimelt eelmine aasta kui mootori muredega maadlesin, pidin mingi hetk ära vahetama jagaja kaane ja rootori. Nüüd siis tellisin ära interneti kaubamajast(autoosad.ee). Hind suht ok selliste oluliste asjade jaoks. Äkki teeb mootori töö veidi ühtlasemaks

Postitatud: 23 Juul 2010 15:01
Postitas bimmer850
Muidu väga kena auto, oled suure töö ära teinud - müts maha!
Aga miks see esistange selline kole tuhm on? Ainuke asi, mis segab veel ütlemast prillikivi

.
Postitatud: 23 Juul 2010 19:35
Postitas Impsionu
Ühes foorumis lõpeb teema, teises algab
See on plastikust ja see ongi selline. Värvima ma seda ei hakka, sest seal ei püsiks nagunii midagi peal ja puhuriga(mida siin soovitatud on) ei hakka ka möllama. Nii on ja jääb
Nüüd siin kondiga ringi lasknud ja veidi vist liiale läinud, kurk veits kibe. Samas päris hea on ikkagi nii

Keerasin veidi tühikäigul pöördeid peale, sest kont võtab pöörded liiga madalaks ja veel kui käik sees on, siis vaevu 500rpm kella järgi... Ei tea palju peaks olema? Samas ilma kondita ja vaba käiguga on pöörded normis, ligi 1000.
Postitatud: 23 Juul 2010 21:09
Postitas trevi
See on plastikust ja see ongi selline. Värvima ma seda ei hakka, sest seal ei püsiks nagunii midagi peal.................
vaevu 500rpm kella järgi... Ei tea palju peaks olema? Samas ilma kondita ja vaba käiguga on pöörded normis, ligi 1000.
See, et värv peal ei püsi on natuke jama jutt. Mu autol pole kuskilt kooruma hakanud
Kella näitu ei tasu liialt palju usaldada, iga tahhokas näitab isemoodi. Mul nt on 500 pööret tahhoka järgi lausa 850 pööret reaalses elus. Kui välja ei sure, siis ei maksa torkida (nt kohapeal rooli lõpuni keerates ja siis veel pidurit tallates samal ajal kui kõik tarbijad on taga)
Postitatud: 27 Juul 2010 22:10
Postitas Impsionu
Panin uue jagaja kaane ja rootori külge. Nagu arvata, siis kõrvaga midagi ei muutunud, samas uus asi on uus asi ja küllap ta midagi ikka paremaks tegi. Muidugi ideaalis võiks ka küünla juhtmed välja vahetada
No proovisin puhuriga selle plastiku peal mõllata. Ma ilmselt ei oska ka, aga no ega seal suurt paremaks küll miskit ei muutunud.
Postitatud: 12 Aug 2010 12:17
Postitas trevi
Avastasin, et M30 mootorile on ikka päris mitme temperatuuriga termostaate. Ma suht kindel, et sul 80 kraadine sees. Loogiliselt võtteks peaks külmem termostaat aitama kuumenemise vastu.
http://www.autohausaz.com/search/produc ... Thermostat
Postitatud: 14 Sept 2010 20:41
Postitas Impsionu
Auto juba seisab selleks aastaks. TÜV ja kindlustus said läbi ja kuna sai soetatud vähe noorem igapäeva auto, siis hetkel pole plaaniski neid pikendada/teha.
Kuna see vähe noorem vend vajab ka päris palju turgutamist, siis ei teagi, millal saab jälle hakata vanakesse investeerima. Kurb on selle asja juures see, et pole kuskil teda hoida jälle(pidin küll saama ulualuse, aga vist ikkagi jääb ära).
Nüüd siin naisega oleme pikalt selle asja peale mõelnud. Jõudsime järeldusele, et kui tuleb keegi, kelle süda kuulub sellistele vanakestele, siis mõtleks uuesti müügile. Kui kellegil huvi, siis saame kindlasti kaubale. Võin lubada, et tõsisele huvilisele saab see hind olema vääga ahvatlev
Kui sobivat inimest ei leia, siis veedab see auto kahjuks talve õues jälle

Postitatud: 22 Mär 2011 22:04
Postitas Impsionu
Üle pikaaja sai natuke nokitsetud auto kallal. Kuna termostaat oli ikka veel vahetamata, siis otsustasin selle töö ettevõtta. Vahetamata oli ta sellepärast, et termostaadi korpusel käis üks polt ringi. Kuna doonor mootoril oli korpus korralik, siis sai see ilusti puhtaks nühitud ja nüüd külge pandud. Eks suvel ole näha kas midagi muutus ka(kuigi enne ka temp. ei tõusnud, aga igaksjuhuks panin uue). Kondiga ja pikalt seistes, käik sees, kippus temp. seier veidi üle keskmise tõusma. Samas see ei pruukinud veel kõrge temperatuur olla.
trevi kirjutas:Avastasin, et M30 mootorile on ikka päris mitme temperatuuriga termostaate. Ma suht kindel, et sul 80 kraadine sees. Loogiliselt võtteks peaks külmem termostaat aitama kuumenemise vastu.
Vana oligi 80 kraadine ja Wahler(vms.), nüüd läks Topran ja ka 80 kraadine.
Autol hetkel ei paista seismisega midagi üllatavat juhtunud olevat, aga eks sõitma hakataes võib midagi ikkagi välja tulla. Kuna päike käib juba kõrgelt, siis sai ka suve rattad alla kruvitud. Nüüd on nii, et kui ilm ilus, saab kohe liiklusesse tuisata(kui kindlustus ja TÜV ka ära teha).
Lisaks panin kassetika tagasi sisse, kuna vahepealne CD raadio läks ammu juba omanikule tagasi. Seda oli palju lihtsam ühendada ja sai tööle nii nagu peab. Selle CD raadioga ei saanudki antenni nii tööle nagu tahtnuks. Antenn jooksis välja siis kui süüte sisse panin, mitte siis kui raadio mängima keerata(kuigi ühendasin juhtmed nii nagu skeemid ette näevad). Hetkel on nii et kui võtme esimesse astmesse keeran läheb nuppude taustavalgus tööle, kuid muud ei toimu midagi, isegi siis kui auto käima panna. Ainult siis jookseb antenn välja kui raadio mängima panna. Lisaks ei küsi koodi peale igat käivitamist(see oli lihtne viga, lihtsalt üks pisike juhe vajas veel pidevat voolu).
hetkel siiski paar asja on, mis vajaksid tegemist/vahetamist: uusi küünlajuhtmeid on vaja(rootor ja jagaja kaas on uued), radika peab ideaalis kunagi ikkagi ära ostma ja eks õli peaks ka ära vahetama enne kui tihedamalt kasutama hakkan. Plaane on veel, aga ei julge ennustada, eks kui asi kindel siis räägin
Päikest!
Postitatud: 22 Mär 2011 22:18
Postitas nuga
Ilus-ilus. Loodetavast saad suvel täiel rinnal nautida

Postitatud: 23 Mär 2011 21:24
Postitas Impsionu
nuga kirjutas:Ilus-ilus. Loodetavast saad suvel täiel rinnal nautida

Isegi loodan sama. Nüüd on õnneks enam-vähem asine igapäeva liikur ka olemas ja ei pea klassikut väga piinama. Ainult siis kui tuleb tuju ja on ilus ilm
Kokkutulek on kahjuks lahtine. Väga tahaks, aga kuna plaanis üks suurem tripp temaga teha, siis kulub selleks päris palju energiat ja raha(just planeerimisele). Juhul kui see peaks ikkagi ära jääma, siis on kokkutulek kindlasti plaanis

Postitatud: 04 Apr 2011 09:36
Postitas sysi
Impsionu soovil termostaadi-jutt teemast kustutatud.
Ehkki mulle jäi paljuski arusaamatuks, millest konflikt tekkis.
Laias laastus, kaubamärkidesse süvenemata võib minu kogemusel (ja ka siin foorumi teemasid sirvides) tähelepanekuna ära märkida küll, et ka uute termostaatidega on tihti probleeme ning temperatuuri osas tasub kindlasti tähelepanelik olla ka peale uue termostaadi paigaldamist.
Postitatud: 04 Apr 2011 18:07
Postitas Impsionu
Loomulikult, et tasub. Ma olen temp. osas nii hellaks tehtud, et jälgin alati vanakesega sõites seda. Termostaati valides ei pööranud tähelepanu hinnale, sest see on odav varuosa. Isegi kõige kallimad on taskukohased. See siis järgnevatele termostaadi margi kommenteerijatele infoks!
Postitatud: 06 Apr 2011 21:17
Postitas Impsionu
TÜV sai täna edukalt läbitud. Vihjasin küll, et auto on poole aastaga liikunud mõned kilomeetrid, aga probleeme ei tekkinud. Pidurid on väga head. CO ja muud näitajad on ka korras. 2006, 2008, 2009, 2010 ja 2011 ülevaatuse pabereid võrreldes näitajad kõiguvad tublisti. Samas võib see olla ka sellest, et kas autoga eelnevalt sõideti või on võetud otse talve puhkuselt.
Sõitma ei hakka temaga veel. Vaatan kas teen õlivahetuse ka enne ära. Õli on olnud mootoris ligi 7000km. Terve talv seisnud ka, vist ikka tuleb kohe ära vahetada. Küünlad on olnud 12000 km minu andmete järgi. Eks peab ka need uued muretsema.
Uskumatult palju sõidetud autoga kahe suvega, 2009 ja 2010 aasta suvega kokku 12000 kilomeetrit. Tundub pisut kahtlane. 2009 aastal 5000km ja 2010 üle 6000km. Justkui spidokas valetaks

Kiirus on igatahes täpne ja rehvid on originaal mõõdus

Postitatud: 06 Apr 2011 21:41
Postitas Ruut
Hea autoga sõites kilomeetrid lähevad lennates
