17. leht 18-st

Postitatud: 06 Apr 2011 22:39
Postitas nuga
Ruudu kommentaar läks täkkesse :D

Näitajate kõikumise kohta, et isegi ühe punkti piires need näitajad kõiguvad suht palju, kui näiteks mitu järjestikust mõõtmist teha. Ehk siis näitavad pigem suurusjärku, kui mingit ülitäpset numbrit.

Postitatud: 06 Apr 2011 22:54
Postitas Impsionu
Läks tõesti täkkesse 8) Kasutatud sai autot suvel ju igapäevaselt ka. Nüüd ongi küsimus, kas auto peab samale kilomeetrite hulgale(ligi 4500km) vastu ka kui see sõita maha, ütleme nädalaga? Ma ise väga loodan seda igaljuhul :wink:
Noh ma isegi vaatan, et need numbrid kõiguvad suht suvaliselt. Oluline on see, et kõik näitajad on lubatu piires ja ülevaataja ei teinud auto kohta ühtegi märkust 8)

Postitatud: 14 Apr 2011 22:22
Postitas Impsionu
Nii, hakkasin uurima radiaatori kohta infot. Mitmest kohast(Almelo, Knutsson) õeldi, et sellele mudelile pole radiaatorit võimalik tellida enam :? Hind on muidugi ka hull, just võrrelduna manuaal kastiga auto omaga(see sai juba selgeks eelmine aasta kui Forssist uurisin, siis seal küll leiti mingi koht, aga nagu ikka unistuseks jäigi). Igatahes proovisin teist teed ja helistasin Radiaator.ee-sse. Sealt õeldi, et võibolla saab taastada. Siit ka küsimus: kas on kellegil kogemusi radiaatori külgede(plastik osade, ei tea kuidas neid nimetatakse) vahetamisega? Mul ju see ülemine väljund(mis on plastikust), kuhu külge käib lõdvik, katki. Nad pidavat seal need uued tegema, mingist metallist. Kas on üldse mõtet minna sinna radikaga(kui kellegil on negatiivne kogemus sellega, või oskab õelda, et sellest ikkagi asja ei saa)? Muusosas on radikas igati kompu :roll:

Postitatud: 14 Apr 2011 23:55
Postitas V2ike_Suur
Radiaator.ee kohta olen kuulnud positiivset. Ühele kustomiseeritud ameeriklasele tehti seal sobivate lõdvikuaukudega radikas ühe sakslase (või oli isegi japs) radikast ja tellija jäi rahule. Tol puhul oli küll minu mälu järgi tegu metallitööga, kuid usun, et ka plastikut suudetakse rahuldavalt paigata.

Kumb pool sul katki on, kas "tavaline" või atm õlijahutuse(?) pool? Vähemalt e30 puhul oli üks radika pool identne manuaalil ja automaadil, teiselpool olid erinevused. Kui e23 samamoodi ja katki on "tavaline" pool, siis ei tohiks küll probleemi olla. Hankida samasugune radikas, millel antud külg terve ja tehakse kahest üks. Ei riku isegi masina originaalsust.

Postitatud: 15 Apr 2011 06:53
Postitas Impsionu
Ilmselt ikka see tavaline pool, sest käigukasti õlitustorud jooksevad teiseltpoolt sisse. Kui salongist vaadata, siis vasakul pool on ülemine lõdviku väljund. Sellepeale muidugi ma ei tulnudki, aga ega see manuaali radika leidmine pole ka lihtne ma arvan... Eks ma käin seal ära ja vaatab, mis tulemus jääb ja kas ka riivab silma või mitte.

Postitatud: 15 Apr 2011 07:59
Postitas trevi
Eks ma käin seal ära ja vaatab, mis tulemus jääb ja kas ka riivab silma või mitte.
Anna kindlasti tulemusest teada. Ma just ostsin saksast ühe manuaali radika (170.- + transa, automaadi oma ca 2x kallim), kuid samuti oleks vaja ka 1 automaadi radikas taaselustada.

Postitatud: 15 Apr 2011 08:27
Postitas Jaks
Samas on võimalik lahendada asja ka kahe radikaga.
Ehk siis üks mis on jahutusvedelikule ja teine käigukasti õlile. Samas on see lahendus teisest küljest hea, sest automaatkastidele mõjuba laastavalt liigne õli temperatuur. Samas põhjusel paigaldavad paljud uskate omanikud eraldi käigukasti õli radika.

Postitatud: 26 Apr 2011 20:27
Postitas Impsionu
No on ikka jama selle radikaga. Täna käisin seal Radiaator.ee-s Hiiul ja sai räägitud ja otsitud jne. Leidsid kuskilt Saksamaalt laost, et on olemas 285.- uus radikas(vähe tõenäoline, et see ka Eestisse jõuaks). Samas pakkusid, et nad suudavad sinna uue vanni teha 100.- eest. See pidi aga jääma selline ise nikerdatud ja garantiid ka ei anta(kuigi pidavat survestama jne.). Mulle need variandid ei sobinud. uurisin Lakist. Esiti kohe tuttava tuttav muidugi ütles et tellime ja hind ka sobis ja kõik puha, kuid kui tellimiseks läks oli tõsisasi see, et siiski pole võimalik seda kuskilt saada. Nüüd proovin veel viia Lakisse remonti, vaatab mida nad seal räägivad.
Tekkis ka mõte et äkki kui kellegil on olemas manuaali radikas ja vann on terve, siis äkki saaks selle sinna külge pookida? Sest see peale jooksu osa(ehk radika vasak külg, salongist vaadatuna) või vann peaks neil ju ühesugune olema. Teiselpool on kasti jahutus otsad ja mingi andur jne. Kui kellegil vedelb äkki katkine manuaali radikas kuskil, millel vann terve, siis vaataks seda asja.

Postitatud: 26 Apr 2011 20:55
Postitas Ruut
Kui juhtumisi käsikastiga 635 radika vannid on samasugused, siis võid paari tumeda õlle eest lekkiva kärjega radika minult saada.

Postitatud: 26 Apr 2011 21:36
Postitas Impsionu
No ega ma seda vist enne ei teagi kui pole näinud ja kõrvuti pannud. Kui aus olla siis ma vist tean kus sa töötad. Kas seal lähedal asub Kummimees? Kui mu info on õige, siis võiksid sinna kaasa võtta(homme pole vaja, sest mul pole hetkel radikat käepärast veel) kui tüli ei tee?

Postitatud: 26 Apr 2011 22:05
Postitas Ruut
Info õige. Eks anna teada, millal tahad vaadata.

Postitatud: 27 Apr 2011 08:39
Postitas trevi
Otsi saksast. Saad normaalse hinnaga.

Esimene ettejuhtuv näide, No-name radikas automaadile 173.- :

http://www5.kfzteile24-shop.de/100103-a ... teile.html

Endale ostsin just paar nädalat tagasi ostsin ebayst, tutikas nissensi radikas, automaadi oma, 170.- + transa :http://www.bmwclassic.ee/galerii/album486/aci

Postitatud: 01 Mai 2011 22:59
Postitas Impsionu
Sai muretsetud veljed sellele autole. Polnud küll plaanis, aga tekkis selline võimalus ja kasutasin seda. Samas hea pakkumise korral võin need ka maha müüa.
Hetkel on need teise auto all, sest hai ei sõida. Pilt ka siis teisest autost:
Pilt

Postitatud: 02 Mai 2011 00:37
Postitas V2ike_Suur
Minu arvates parim mitteoriginaal-veljevalik sellele (nagu ka igale teisele klassikalisele) BMW-le.

Postitatud: 12 Mai 2011 21:05
Postitas Impsionu
Meenutusi eelmisest suvest(või üleelmisest):
Pilt
Pilt
Pilt

Täna sain kätte uued küünlad(neid võib sellel autol iga suvi vahetada, võrreldes e39 omadega on neil saia hind) ja lisaks sain kätte ka süütejuhtme(NGK), rootorist jagajasse. See läks mul katki. Kuna radikas ikka tegemises, siis sõita pole veel see hooaeg saanud. Hirmsasti tahaks küll juba.
Kui keegi poleerimisega tegeleb ja tahaks mõistliku hinnaga mul auto üle lasta, siis seda võiks küll arutada :roll:

Postitatud: 26 Mai 2011 19:55
Postitas Impsionu
Halvad uudised, Lakis radikat korda ei tehta :?
Kuna Eestist keegi selle tellimisega eriti hakkama ei saa ja ise pole E-Bay-st ja üldse kuskilt välismaalt midagi tellinud(puudub ka krediitkaart), siis ongi nüüd mõistus otsas. Tahaks nagu väga sõita, aga pole lihtsalt võimalik(raha ei kasva ka puuotsas).
Eks siis masin peab edasi seisma ja ootama kuniks leian lahenduse.

Postitatud: 26 Mai 2011 20:19
Postitas heigo
Võta ühendust kasutajaga saarlane.
Tema on selle ebay ja asjadega vägagi kursis

Postitatud: 26 Mai 2011 20:53
Postitas trevi
Võimalik on ka teha lasta vastavalt mõõtudele. Kui huvi, siis võin sulle kontakti otsida.

Postitatud: 08 Juun 2011 20:56
Postitas Impsionu
Vahepeal on autol peale maha käinud kaks erinevat radikat. Kõigepealt käisin ja tõin ühe vana radika(mis isegi pealevaadates ei olnud suurem asi, aga müüa arvas, et peab küll) ja see jooksis mitmest erinevast kohast. Sealt ei olnud ka seda plastik vanni võtta, sest see oli ka juba rikutud.
Nüüd sain Tõnise käest radika(väljast täitsa aus kaup) ja panin selle just hetk tagasi peale. Olles välimuse järgi suht kindel, et peab panin muidugi ikka tosooli ka sisse. Polnud vaja autot käimagi panna kui ribide vahelt hakkas umbes 5-6 kohast vedelik immitsema. Üks auk on päris suur kohe, sest soojaks käies hakkas sealt jooksma sirinal, seda kohta veel ei tuvastanud, sest see asub kuskil all osas. Vähemalt on lootust veel sealt saada see vann. Eks tuleb uuesti radikas maha kiskuda, enamus tosooli maha lasta ja kaks radikat näppus Laki Autosse sammud seada. Eks vaatab kas saab asja. Järgmise nädala jooksul tahaks nad sinna viia, eks ole näha kaua neil seal see asi aega võtab, aga mida rutem saab seda parem. Nii öelda uuem auto vajab ka suuremat hooldust ja tihendite vahetust. Selleks oleks vaja hai kindlasti liikvele saada.

Vähemalt olen saanud nende radikatega auto pesulasse vahepeal ajada ja puhtaks lasta. Lisaks panin ka Style 5 alla, mmm kui mõnna ja kui hästi ikka üks velg istub sinna alla 8)

Postitatud: 08 Juun 2011 21:41
Postitas tanele28
Loodan et, saad nendest ikka ühe korraliku radika kokku.