18. leht 33-st
Postitatud: 18 Sept 2007 08:49
Postitas Alpinist
Fantast töö on ära tehtud!!! Mis veel jäänud on, tundub enamvähem koos olevat? On veel suuremaid väljaminekuid, kas jätad midagi tulevikuks?
Postitatud: 18 Sept 2007 10:38
Postitas nuga
karu kirjutas:ma arvan et see auto saaks musta nr. küll!
Paraku pole ta 35 aastat vana
omega kirjutas:Vaata, et siis pärast mootorisse Castrol´i täissündi paned

.
Jah, oli selline mõte küll. Uude mootorisse ei hakka ju mingit mineraali toppima
Alpinist kirjutas:Mis veel jäänud on, tundub enamvähem koos olevat? On veel suuremaid väljaminekuid, kas jätad midagi tulevikuks?
Kui hobiautod kipuvad pahatihti olema sellised, mis kunagi valmis ei saa, siis 323'ga tahaks mingi hetk olla sellises staadiumis, et võib rahus öelda: "valmis!"

See mingi hetk võiks saabuda umbes järgmisel suvel.
Kapotialla on veel vaja muretseda radikas ja küünlajuhtmed ning jagaja remontida. No ja mootoriõli ja jahutusvedelik on kah veel puudu
Põhja alustest sõlmedest on täiesti remontimata veel kardaan, differ ja poolteljed.
Salongi osas on vaja veel lisakogus istmeriiet hankida ning lasta tagaistme seljatugi õmmelda. Sama asi tuleb ka katuseluugi polstriga teha. Kumbagi tükki ei anna kahjuks enam valmiskujul tellida
Välimuse osas on täiesti puudu stanged, samuti tahaks hankida uued küljeliistud ja tagatuled.
Laias laastus on see kõik, aga eks väiksmaid asju ja nokitsemisi ole veel kuhjaga

Postitatud: 18 Sept 2007 12:44
Postitas killer666
karu kirjutas:ma arvan et see auto saaks musta nr. küll!
auto vist selleks veel liialt noor...(?)
Postitatud: 18 Sept 2007 20:29
Postitas karu
venita selle taastamisega natuke

Postitatud: 16 Okt 2007 23:15
Postitas nuga
Kes nüüd arvab, et nuga on vahepeal jube palju oma 323'e juures ära teinud, see eksib päris kõvasti
Veidi on siiski tehtud. Jagaja lammutamine:
Tsentrifugaalregulaator puhastatud:
Tühi korpus läheb klaaskuulipritsi:
Pooltelje lahkamine:
Vartele teeb liivapritsi + pulbervärvi kuuri.
Remondikomplektid varutud:
Diffri tihendid kah olemas:

Postitatud: 17 Okt 2007 18:39
Postitas k6veric
Ära neid pooltelje nuute küll liivapritsiga üle lase. See peaks olema pindkarastatud detail.
Postitatud: 18 Okt 2007 10:09
Postitas nuga
k6veric kirjutas:Ära neid pooltelje nuute küll liivapritsiga üle lase. See peaks olema pindkarastatud detail.
Jap, töötlusesse läheb ainult see keskmine roostes osa.
Postitatud: 18 Okt 2007 10:21
Postitas Cardo
miks mitte klaaskuulipritsi
Postitatud: 18 Okt 2007 10:53
Postitas nuga
Cardo kirjutas:miks mitte klaaskuulipritsi
Võib-olla tõesti, aga kuidas klaaskuuliprits rooste peale hakkab?
Postitatud: 18 Okt 2007 16:18
Postitas Cardo
Proovi. Muideks võid ju ka kalvaanikasse viia, hiljem ka hea värvida. Ise lasin sillatala veoka raamivärviga katta, jääb tunduvalt tugevam kui pulber või mõni muu värv.
Postitatud: 18 Okt 2007 17:11
Postitas tõnis
Mul on pisut kahtlusi et kuidas värv peale kalvaanikat pinnale pidama jääb. Pinna peaks karestama, see aga rikub kalvaanilise katte ära ja asjal puudub mõte.
Postitatud: 18 Okt 2007 19:25
Postitas Cardo
Karestades rikub ta pindmise kihi mida tuntakse passioonina, see on see värvus, tsink käib mingitel andmetel sinna alla. Nii rääkis mulle üks vanamees, kes oli kunagi tsinkimisega tegelenud, küll aga kuumtsinkimisega.
Tsingi paksust saab ju tellida, tuleb lasta kauem vannis liguneda. Ja kui tsink jääb ka õhuke, siis puhtaks saab ikka, pigem seda silmas pidasinga.
Postitatud: 29 Okt 2007 23:39
Postitas nuga
Vahepeal toimunust:
* Süütejuhtmed - uued olemas (brem'i omad)
* Süütepool - puhastasin vana ära
* Jagaja detailid on tsinkimisest ja klaaskuulist tagasi ja suuremas osas kokku pandud nüüdseks:

Täielikuks komplekteerimiseks on sinna siiski üht-teist vaja juurde hankida ja see seisab hetkel paraku raha taga
* Pritsepea müts - puhastasin vana üle. Oli teine veel kenasti elastne ja pragudeta, arvatavasti on see mingi aeg vahetatud.
* Vaakumvoolikud - kõik paigas
Tagasilöögina pidin piduri peasilindri uuesti maha võtma. See toimis muidu kenasti, aga paraku olin kokkupanekul mingi apsaka teinud ja tagumine ots lekkis pisut. Lahkamiseni polegi veel jõudnud, eks siis näis mis seal viga on...
Postitatud: 30 Okt 2007 13:38
Postitas tõnis
Väike pilt ka süütejuhtmetest mida isegi nuga veel näinud ei ole

Postitatud: 30 Okt 2007 14:56
Postitas Aare
omega kirjutas:Vaata, et siis pärast mootorisse Castrol´i täissündi paned

.
Uute tükkidega kapremonditud mootorisse ei panda KUNAGI esimese õlina täissünti. Selle tulemuseks on ebanormaalselt pikk sissetöötamise periood. Esimene õli on odav mineraal, mis 2500 km järel vahetatakse korraliku vastu.
Postitatud: 31 Okt 2007 00:26
Postitas nuga
Finišisirge

Postitatud: 31 Okt 2007 09:10
Postitas Cardo
Huvitav, et tal on pidurivõimendi ja kollektori vahel dubleeritud vaakum?
Postitatud: 31 Okt 2007 11:43
Postitas nuga
Cardo kirjutas:Huvitav, et tal on pidurivõimendi ja kollektori vahel dubleeritud vaakum?
2 klappi on seal jah, aga kui nüüd aus olla, siis ma ei saagi päris hästi aru tollest süsteemist seal.
Muidu kui kapotialuse pildilt tundub, et asi on koos, siis tegelikult on seal veel üht-teist puudu.
Puudu:
* Piduri peasilinder
* Jagaja vaakumregulaator
* Massijuhe
* Radiaator
* Seguklapi liigenditel on 2 puksi puudu
* Viskosidur + ventilaatori tiivik
Postitatud: 09 Nov 2007 17:53
Postitas raudpats666
no ülikõva projekt küll:) see ju sama hästi kui uus auto....mida ma räägin... see ongi ju uus auto... ülikõva retsept

Postitatud: 13 Nov 2007 12:14
Postitas nuga
Enne difri kallale asumist otsustasin selle liivaga puhtaks lasta. Töö tegi ära Tõnis.
Differ enne pritsimist:
Peale pritsimist:
Diffri osas veel selline tähelepanek, et need alukaaned saavad põhjaall päris head mädandust ja nii õnnestuski ühele kaanele puhastamise käigus auk sisse saada
Pritsitud - värvitud said ka poolteljed ja kardaan:
Kardaaniga aga juhtus selline õnnetus, et kogemata sai töösse viidud vale kardaan. Seda paigaldama asudes selgus, et kardaan on 2,5 cm liiga pikk

Õnneks on e21 kardaanidel tagaosa sama ja esiosa erinev, ning kardaaniristid on tagaosa küljes.