BMW 323i Edition S, Nuga
maalt ja hobusega
loll kysimus aga mida se pritsimine muidu annab...pikendab materjali eluiga v6i kuidas selle rakendus tegelikult toimib?
Lihtne ja efektiivne metalli puhastamine roostest (ennem värvimist). Rooste peale värvida pole ju mõtet.mida se pritsimine muidu annab...pikendab materjali eluiga v6i kuidas selle rakendus tegelikult toimib?
Materjali eluea pikendamisega ei ole otseses mõttes küll tegu, pigem teeb pindmise kihi aktiivseks ja see korrodeerub senisest kiiremini (kui värviga mitte katta).
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Tegelikult saab vägagi edukalt peatada peale pritsimist tekkiva suureneva korrodeerumis ohu. Selleks tuleb lihtsalt kohe peale pritsimist kas buvanoliga üle võõbata ja enne värvimist kerge traadiga puhastus (see siis juhul kui värvimine lükkub kaugemasse tulevikku). Või kui kohe peale pritsi traadiga korralikult sade maha puhastada, jääb kena puhas läikiv pind ja normaalsel töökoja temperatuuril ei lähe ka mitme nädalase seismisega rooste enam.trevi kirjutas:Lihtne ja efektiivne metalli puhastamine roostest (ennem värvimist). Rooste peale värvida pole ju mõtet.mida se pritsimine muidu annab...pikendab materjali eluiga v6i kuidas selle rakendus tegelikult toimib?
Materjali eluea pikendamisega ei ole otseses mõttes küll tegu, pigem teeb pindmise kihi aktiivseks ja see korrodeerub senisest kiiremini (kui värviga mitte katta).
Carclassic OÜ
Ahsoo seda nüüd küll... no see on tuttav teema. Olen samuti paar paaki selle põhjusel tellinud. Kusjuures tellisin paagi juurde veel uued veepumbad
Ütleme nii, et investeering oli kallis (paak+2 pumpa) aga lohutasin end sellega, et see oli ainult raha mis läks 


23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Diffri lammutamisest siis mõni sõna.
Väljundvõlli eemaldamisel oli näha, et simmerlingi vahele oli päris kenake kogus liiva läinud:

Poldipead olid kohati number väiksemaks roostetanud:

Laagrikaas koos distantsseibiga:

Käes!

Poldid lahti:

... ja mis meil siin siis on...

Kettad:

Nõgised satelliidid:

Ma küll nägin LSD hõõrdekettaid esimest korda ja seega pole ka võrdlusmomenti, aga need kettad paistsid päris korralikud olema:

to be continued...
Väljundvõlli eemaldamisel oli näha, et simmerlingi vahele oli päris kenake kogus liiva läinud:

Poldipead olid kohati number väiksemaks roostetanud:

Laagrikaas koos distantsseibiga:

Käes!

Poldid lahti:

... ja mis meil siin siis on...

Kettad:

Nõgised satelliidid:

Ma küll nägin LSD hõõrdekettaid esimest korda ja seega pole ka võrdlusmomenti, aga need kettad paistsid päris korralikud olema:

to be continued...
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Selle uduse pildi järgi ei saa mõmmigi aru. Pulberkattega friktsioonkettad peaks uuest peast olema 2,50 paksusega.
Sinu projekti taset arvestades võiks muidugi WN-st uued tellida. Vaevalt, et need neli vajalikku ketast (kaks friktsiooni ja kaks metallketast mingit ulmesummat maksavad. WN kataloogist on nad eraldi kenasti näidatud, kuid hinnakirjas - netu.
edit: vaatan, et vahekettad paistavad paar pilti üleval pool soonilised, siis peavad friktsioonid ka kulunud olema?
Sinu projekti taset arvestades võiks muidugi WN-st uued tellida. Vaevalt, et need neli vajalikku ketast (kaks friktsiooni ja kaks metallketast mingit ulmesummat maksavad. WN kataloogist on nad eraldi kenasti näidatud, kuid hinnakirjas - netu.
edit: vaatan, et vahekettad paistavad paar pilti üleval pool soonilised, siis peavad friktsioonid ka kulunud olema?
tean natuke bmw mootoritest
Võin "vähe" suuremat pilti ka näidata:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album473/abq.jpg
Ketast näpuvahel hoides otseselt sooni sees pole, lihtsalt välisserva pool on tume kiht heledamaks kulunud kui siseservast.
Üldiselt tunduvad veel kasutatavad kettad olema.
Ketaste osas tegin UM'st väikest uuringut ja need on kõik veel saadaval. Ilmselt oleks mõistlik ära tellida kuniks neid veel saada on.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album473/abq.jpg
Ketast näpuvahel hoides otseselt sooni sees pole, lihtsalt välisserva pool on tume kiht heledamaks kulunud kui siseservast.
Üldiselt tunduvad veel kasutatavad kettad olema.
Ketaste osas tegin UM'st väikest uuringut ja need on kõik veel saadaval. Ilmselt oleks mõistlik ära tellida kuniks neid veel saada on.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kui juba jutt difrist käib siis enda LSD kipub (alates) 70-80 km/h juures undama. Vaikselt hindu uurides selgus, et remondi eest küsitakse nii 7000.- - 10 000.- krooni (kui keegi üldse jutule võtab).
No mulle on see liig seega las undab edasi. Remont pidavat olema sama keeruline kui ZF 4-käigulise automaatkasti oma. No ju siis on. Aga nüüd on üks siin oma difri täiesti lahti katkunud ja mina ei saa enam millestki aru 


23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
On siis vahet , see kui see lsd vähe kehvem on kui päris uuest peast?Aare kirjutas:See paistab OK. Kuigi- ega need uued ka ei tohiks varandust maksta.
Hakksb Nuga siis sellega mingeid erilise t6mmekaid tegema v mis jaoks see lsd yldsegi nii tähtis on?
Nagu ma m7ne jutust aru saan , et siis ilma polegi rwd auto üldse auto?
Tulihingeline bmw fänn:)
Kulumise võrra väheneb LSD "hoidmise" protsent lihtsalt. Kuna tegu on suht täppismehhaanikaga, siis 0,5 mm totaalselt kulumist tähendab seda, et asi enam normaalselt ei töötagi.
Sa ei pane ju kolbe mootorisse, kui nende kulumine on 0,5 mm üle lubatu?
Mis seda undamist puudutab, siis sellisel juhul tuleb vahetada kas laagrid või laagrid ja tigu/taldrik. See on juba suht täpne töö. Mingite ketaste vahetamine on jah jõukohane pea igaühele. Teo ja taldriku paar maksavad jah päris palju tuhandeid. Lisaboonusena saad ülekannet valida. Hädavariandina kasuta paksemat õli (75W-90 asemel 75W-140 või muud -140 lõpuga).
Sa ei pane ju kolbe mootorisse, kui nende kulumine on 0,5 mm üle lubatu?
Mis seda undamist puudutab, siis sellisel juhul tuleb vahetada kas laagrid või laagrid ja tigu/taldrik. See on juba suht täpne töö. Mingite ketaste vahetamine on jah jõukohane pea igaühele. Teo ja taldriku paar maksavad jah päris palju tuhandeid. Lisaboonusena saad ülekannet valida. Hädavariandina kasuta paksemat õli (75W-90 asemel 75W-140 või muud -140 lõpuga).
tean natuke bmw mootoritest
No johhaidii, mis suhtumine!?!?killer666 kirjutas:On siis vahet , see kui see lsd vähe kehvem on kui päris uuest peast?Aare kirjutas:See paistab OK. Kuigi- ega need uued ka ei tohiks varandust maksta.
Hakksb Nuga siis sellega mingeid erilise t6mmekaid tegema v mis jaoks see lsd yldsegi nii tähtis on?
Nagu ma m7ne jutust aru saan , et siis ilma polegi rwd auto üldse auto?
Äkki ei olek siis üldse olnud mõtet seda autot taastada. Veeres ju ennegi?

Edit: sorry, Nuga, et su teemat risustan, aga mitte ei saanud vaiki olla.
Vahepeal on leiutatud hõõrdumist vähendava modifikaatoriga vedelamad õlid ja friktsiooniketaste liigse kulumise vältimiseks pole enam vaja nii pakse õlisid kasutada. Olen selliseid 140 õlisid ise tarvitanud ja väiksema mootoriga on talvel esimesed pool kilomeetrit tunne nagu taga oleks pidurid peal. See õli on juba garaazitemperatuuril nii paks, et presspudelist sisse valamiseks tuleb seda enne radika peal soojendada. Seda kasutatakse muide veoautode ja traktorite ülekannetes.
Ühesõnaga, on olemas õlid 75W-90LS (poolsünt) ja 80W-90LS (mineraal). Vähemalt Eesti oludes teevad sama töö ära kui 140. Kas autobahnil ja Nürnbergringil ka, ei oska öelda.
Peaülekanne on bmw-l nagu peaülekanne ikka (ei nõua selliseid õlisid, sest kõik tava-difrid käivad 75W-90ga väga kenasti). Kui selle põhjuse üle järgi mõelda, siis eks vist tehas on olnud hädas kiiresti õhtale minevate ketastega. See on aga rohkem konstruktsiooniline möödalaskmine kui õlitusprobleem, sest kettad on minuarvates valmistatud lubamatult õhukesest materjalist. Neid koormatakse üpris rämeda taldrikvedruga, mis vajutab kettad kergelt kausiks ja nad ei tööta ühtlaselt kogu pinnaga -välimine ketta osa kulub kiiresti kuid sisemine mitte. Vanu töötanud kettaid vaadates on hästi märgata. Lahenduseks on seal paksemast materjalist ketaste tarvitamine (treides vastavalt materjali difri detailidest maha) või sootuks topelt kettapakkide kasutamine (treides veel rohkem maha). Mitte tavoti tagasilda valamine, väitku BMW ise mida tahes.
Ühesõnaga, on olemas õlid 75W-90LS (poolsünt) ja 80W-90LS (mineraal). Vähemalt Eesti oludes teevad sama töö ära kui 140. Kas autobahnil ja Nürnbergringil ka, ei oska öelda.
Peaülekanne on bmw-l nagu peaülekanne ikka (ei nõua selliseid õlisid, sest kõik tava-difrid käivad 75W-90ga väga kenasti). Kui selle põhjuse üle järgi mõelda, siis eks vist tehas on olnud hädas kiiresti õhtale minevate ketastega. See on aga rohkem konstruktsiooniline möödalaskmine kui õlitusprobleem, sest kettad on minuarvates valmistatud lubamatult õhukesest materjalist. Neid koormatakse üpris rämeda taldrikvedruga, mis vajutab kettad kergelt kausiks ja nad ei tööta ühtlaselt kogu pinnaga -välimine ketta osa kulub kiiresti kuid sisemine mitte. Vanu töötanud kettaid vaadates on hästi märgata. Lahenduseks on seal paksemast materjalist ketaste tarvitamine (treides vastavalt materjali difri detailidest maha) või sootuks topelt kettapakkide kasutamine (treides veel rohkem maha). Mitte tavoti tagasilda valamine, väitku BMW ise mida tahes.
tean natuke bmw mootoritest
Uue aasta puhul natuke enne ja pärast võrdlust




Edit: piltide järjekord muudetud.





Edit: piltide järjekord muudetud.
Viimati muutis nuga, 02 Jaan 2008 16:12, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline