
BMW 323i Edition S, Nuga
Koera saba on jube kõrge
Häbiga pean tunnistama, et edusammud antud masina juures on minimaalsed.
Vahepeal olen juurde hankinud polstrimaterjalid tagaistme seljatoe ja katuseluugi polstri õmblemiseks. Vahepeal tekkis juba kahtlus, kas ühte materjali ongi enam saada. Vot see uudis võttis kõhedaks
Õnneks ikkagi sai, muidu oleks pidanud vana tagaistme sisse tõstma... võeh
Jõuülekande osas on kardaan lõpuks oma õige pikkuse saavutanud ja diffri korpus ja muud vidinad ilusa musta värvikihi saanud:

Seguklapi hoovastikule tegi osav treial uued puksid:

Jagaja sai omale uue vaakumregulaatori:

Mis veel teha on?
kapotialt:
* piduri peasilinder
* jahutussüsteem (radikas, viskosidur, tiivik)
põhjaalt:
* diffrile laagrid ja hõõrdkatted hankida
* differ koostada
välimus:
* uued stanged ja küljeliistud
* uued tagatuled
salong:
* tagaistmete katteriie õmmelda


Häbiga pean tunnistama, et edusammud antud masina juures on minimaalsed.
Vahepeal olen juurde hankinud polstrimaterjalid tagaistme seljatoe ja katuseluugi polstri õmblemiseks. Vahepeal tekkis juba kahtlus, kas ühte materjali ongi enam saada. Vot see uudis võttis kõhedaks


Jõuülekande osas on kardaan lõpuks oma õige pikkuse saavutanud ja diffri korpus ja muud vidinad ilusa musta värvikihi saanud:

Seguklapi hoovastikule tegi osav treial uued puksid:

Jagaja sai omale uue vaakumregulaatori:

Mis veel teha on?
kapotialt:
* piduri peasilinder
* jahutussüsteem (radikas, viskosidur, tiivik)
põhjaalt:
* diffrile laagrid ja hõõrdkatted hankida
* differ koostada
välimus:
* uued stanged ja küljeliistud
* uued tagatuled
salong:
* tagaistmete katteriie õmmelda
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Jagaja ja piduri peasilinder said paika:

... ja peale seda võis pritsepea lõplikult oma kohale kinnitada:

323'el on mootori sisselaske pool nii paksult kama täis, et seda kannatab täiesti e32 750'ga võrrelda - kätt eriti kuskile vahele ikka ei aja

Diagnostikapistik 26 aastat vanal autol. Huvitav, kas seda annaks kuidagi kasutada kah

Järelejäänud töödest üks keerukamaid on differ tagasi kokku panna
Laagrite ja ketaste ostmiseni pole veel jõudnud, aga täna võtsin ennast kokku ja puhastasin talv läbi diislivannis ligunenud detailid lõplikult ära:



Ühe pahanduse avastasin ka:


... ja peale seda võis pritsepea lõplikult oma kohale kinnitada:

323'el on mootori sisselaske pool nii paksult kama täis, et seda kannatab täiesti e32 750'ga võrrelda - kätt eriti kuskile vahele ikka ei aja


Diagnostikapistik 26 aastat vanal autol. Huvitav, kas seda annaks kuidagi kasutada kah


Järelejäänud töödest üks keerukamaid on differ tagasi kokku panna

Laagrite ja ketaste ostmiseni pole veel jõudnud, aga täna võtsin ennast kokku ja puhastasin talv läbi diislivannis ligunenud detailid lõplikult ära:



Ühe pahanduse avastasin ka:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Nii, nüüd olen probleemi ees. Nimelt mida teha istmeliigutamismehhanismidega. Sorteerisin oma varudest parima komplekti välja, aga siiski ei saa nendega päris rahul olla.
Sellised:


Variandid oleks
1) Panna niisama külge
2) Proovida traatharjaga roostekohti veidi puhastada ja seejärel värvida puhastatud kohad
3) Mehhanismid lahti võtta. Uurisin neid küll nii ja naapidi, aga inimlikult ei ole neid kuidagi võimalik lahti võtta. Kui siis väänata ja hiljem kokku üritada suruda.
4) Jalutada UM'i ja tellida uued
Seoses keerulise finantsolukorraga jätaks selle variandi viimaseks võimaluseks.
Otsisin ka recarote külge käivad plastvidinad üles. Vastu ootusi õnnestus isegi päris hea komplekt kokku saada. Vaid üks seljatoe reguleerimise ratas tuleb uus osta.

Sellised:


Variandid oleks
1) Panna niisama külge
2) Proovida traatharjaga roostekohti veidi puhastada ja seejärel värvida puhastatud kohad
3) Mehhanismid lahti võtta. Uurisin neid küll nii ja naapidi, aga inimlikult ei ole neid kuidagi võimalik lahti võtta. Kui siis väänata ja hiljem kokku üritada suruda.
4) Jalutada UM'i ja tellida uued

Otsisin ka recarote külge käivad plastvidinad üles. Vastu ootusi õnnestus isegi päris hea komplekt kokku saada. Vaid üks seljatoe reguleerimise ratas tuleb uus osta.

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kuna seal on küljes plastikust vidinaid siis jääb happevanni võimalus ära. Pakuks, et alguses proovida puhastada traatharja ja liivapaberiga ja siis need kohad kruntida ja värvida. Siis saab külge panna. Kui kukub välja kehvapoolne siis ikkagi panna külge ja finantsi paranedes võib alati uued tellida. Sellise taseme juures autol on kehva kvaliteediga detaili patt külge jätta, olgugi et nad sealt istme alt välja ei paista
635csi
Realoem'i järgi peaks saada olema küll:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10
Sisemine ca 650 krooni ja välimine 340, ehk siis komplekt kokku 2000 krooni.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10
Sisemine ca 650 krooni ja välimine 340, ehk siis komplekt kokku 2000 krooni.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline