BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Mulle meeldis enne rohkem :lol:
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Väga muljetavaldavad pildid
635csi
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

totaalne muutumine -bmw eri:D
Tulihingeline bmw fänn:)
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Nagu tehasest tulnud :shock:
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Koera saba on jube kõrge :? :P
Häbiga pean tunnistama, et edusammud antud masina juures on minimaalsed.
Vahepeal olen juurde hankinud polstrimaterjalid tagaistme seljatoe ja katuseluugi polstri õmblemiseks. Vahepeal tekkis juba kahtlus, kas ühte materjali ongi enam saada. Vot see uudis võttis kõhedaks :? Õnneks ikkagi sai, muidu oleks pidanud vana tagaistme sisse tõstma... võeh :P

Jõuülekande osas on kardaan lõpuks oma õige pikkuse saavutanud ja diffri korpus ja muud vidinad ilusa musta värvikihi saanud:
Pilt

Seguklapi hoovastikule tegi osav treial uued puksid:
Pilt

Jagaja sai omale uue vaakumregulaatori:
Pilt

Mis veel teha on?
kapotialt:
* piduri peasilinder
* jahutussüsteem (radikas, viskosidur, tiivik)

põhjaalt:
* diffrile laagrid ja hõõrdkatted hankida
* differ koostada

välimus:
* uued stanged ja küljeliistud
* uued tagatuled

salong:
* tagaistmete katteriie õmmelda
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jagaja ja piduri peasilinder said paika:
Pilt

... ja peale seda võis pritsepea lõplikult oma kohale kinnitada:
Pilt

323'el on mootori sisselaske pool nii paksult kama täis, et seda kannatab täiesti e32 750'ga võrrelda - kätt eriti kuskile vahele ikka ei aja :P
Pilt

Diagnostikapistik 26 aastat vanal autol. Huvitav, kas seda annaks kuidagi kasutada kah :roll:
Pilt

Järelejäänud töödest üks keerukamaid on differ tagasi kokku panna :lol:
Laagrite ja ketaste ostmiseni pole veel jõudnud, aga täna võtsin ennast kokku ja puhastasin talv läbi diislivannis ligunenud detailid lõplikult ära:
Pilt
Pilt
Pilt

Ühe pahanduse avastasin ka:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Elumahladest läksid sisse veel roolivõimuõli ja piduriõli:
Pilt
Pilt

Roheline pudel polnud siiski mitte autole vaid töömehele :P Õnneks pole mul garaažis õllepudelitega kolistamise kommet :lol:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Viimased polstritööd on nüüd valmis :)
Tagaiste enne uue riide panekut:
Pilt

Juba uue riidega ja autos sees:
Pilt

Iseliimuv porolon kapotialuseks mürasummutuseks:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

kas see viimane tükk pärineb esindusest, või müüakse ka b-osana?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ruut kirjutas:kas see viimane tükk pärineb esindusest, või müüakse ka b-osana?
See pärineb W&N'st, aga iseenesest on tegemist bmw originaalosaga ja esindusest on võimalik sama asi saada. Hind oli küll kräbe - 40 euri :?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Nii, nüüd olen probleemi ees. Nimelt mida teha istmeliigutamismehhanismidega. Sorteerisin oma varudest parima komplekti välja, aga siiski ei saa nendega päris rahul olla.
Sellised:
Pilt
Pilt

Variandid oleks
1) Panna niisama külge
2) Proovida traatharjaga roostekohti veidi puhastada ja seejärel värvida puhastatud kohad
3) Mehhanismid lahti võtta. Uurisin neid küll nii ja naapidi, aga inimlikult ei ole neid kuidagi võimalik lahti võtta. Kui siis väänata ja hiljem kokku üritada suruda.
4) Jalutada UM'i ja tellida uued :lol: Seoses keerulise finantsolukorraga jätaks selle variandi viimaseks võimaluseks.

Otsisin ka recarote külge käivad plastvidinad üles. Vastu ootusi õnnestus isegi päris hea komplekt kokku saada. Vaid üks seljatoe reguleerimise ratas tuleb uus osta.
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Kuna seal on küljes plastikust vidinaid siis jääb happevanni võimalus ära. Pakuks, et alguses proovida puhastada traatharja ja liivapaberiga ja siis need kohad kruntida ja värvida. Siis saab külge panna. Kui kukub välja kehvapoolne siis ikkagi panna külge ja finantsi paranedes võib alati uued tellida. Sellise taseme juures autol on kehva kvaliteediga detaili patt külge jätta, olgugi et nad sealt istme alt välja ei paista
635csi
jonx
Postitusi: 124
Liitunud: 02 Mär 2006 19:53
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas jonx »

ise istmete juures just sama diemma ees aga istme siine ja alumisi raame realoemi järgi enam ei toodeta nii et läheb jamaks....
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kõige õigem vist jah hetkel traatharjaga üle käia, ära värvida ja külge. Hiljem, kui auto juba sõidab ostad uued relsid. Sportlikust huvist tahaks teada palju see relsside komplekt UM-s siis ka maksab :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Realoem'i järgi peaks saada olema küll:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10

Sisemine ca 650 krooni ja välimine 340, ehk siis komplekt kokku 2000 krooni.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Täitsa auto moodi juba :)
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Kena, aga millal siis mootorile lõpuks hääled sisse saad :roll: ?
E34 & E32
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Ot:D:D
Ma vaatan , et sa oled selle masina juba omale tuppa tassinud?
(pildid seinetel ja puha)
Tulihingeline bmw fänn:)
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Üks korralik autopede garaaž peabki selline välja nägema :D. Kui ma endale kunagi maja ehitan, siis garaaž tuleb suurem ja luksuslikum, kui maja ise.
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Üks mood on teha elutuba ja köök nagu üheks.
Varsti siis laiendame ka garaaži köögi üheks osaks :D
Hea oleks küll - mutitad autot , vaatad mida naine köögis teeb ja mida lapsed telekast vaatavad :D
Tulihingeline bmw fänn:)
Vasta