20. leht 33-st

Postitatud: 02 Jaan 2008 16:04
Postitas sysi
Mulle meeldis enne rohkem :lol:

Postitatud: 02 Jaan 2008 16:34
Postitas Iff
Väga muljetavaldavad pildid

Postitatud: 03 Jaan 2008 12:09
Postitas killer666
totaalne muutumine -bmw eri:D

Postitatud: 03 Jaan 2008 20:22
Postitas Jaan
Nagu tehasest tulnud :shock:

Postitatud: 14 Mär 2008 22:02
Postitas nuga
Koera saba on jube kõrge :? :P
Häbiga pean tunnistama, et edusammud antud masina juures on minimaalsed.
Vahepeal olen juurde hankinud polstrimaterjalid tagaistme seljatoe ja katuseluugi polstri õmblemiseks. Vahepeal tekkis juba kahtlus, kas ühte materjali ongi enam saada. Vot see uudis võttis kõhedaks :? Õnneks ikkagi sai, muidu oleks pidanud vana tagaistme sisse tõstma... võeh :P

Jõuülekande osas on kardaan lõpuks oma õige pikkuse saavutanud ja diffri korpus ja muud vidinad ilusa musta värvikihi saanud:
Pilt

Seguklapi hoovastikule tegi osav treial uued puksid:
Pilt

Jagaja sai omale uue vaakumregulaatori:
Pilt

Mis veel teha on?
kapotialt:
* piduri peasilinder
* jahutussüsteem (radikas, viskosidur, tiivik)

põhjaalt:
* diffrile laagrid ja hõõrdkatted hankida
* differ koostada

välimus:
* uued stanged ja küljeliistud
* uued tagatuled

salong:
* tagaistmete katteriie õmmelda

Postitatud: 07 Apr 2008 22:08
Postitas nuga
Jagaja ja piduri peasilinder said paika:
Pilt

... ja peale seda võis pritsepea lõplikult oma kohale kinnitada:
Pilt

323'el on mootori sisselaske pool nii paksult kama täis, et seda kannatab täiesti e32 750'ga võrrelda - kätt eriti kuskile vahele ikka ei aja :P
Pilt

Diagnostikapistik 26 aastat vanal autol. Huvitav, kas seda annaks kuidagi kasutada kah :roll:
Pilt

Järelejäänud töödest üks keerukamaid on differ tagasi kokku panna :lol:
Laagrite ja ketaste ostmiseni pole veel jõudnud, aga täna võtsin ennast kokku ja puhastasin talv läbi diislivannis ligunenud detailid lõplikult ära:
Pilt
Pilt
Pilt

Ühe pahanduse avastasin ka:
Pilt

Postitatud: 07 Apr 2008 22:18
Postitas nuga
Elumahladest läksid sisse veel roolivõimuõli ja piduriõli:
Pilt
Pilt

Roheline pudel polnud siiski mitte autole vaid töömehele :P Õnneks pole mul garaažis õllepudelitega kolistamise kommet :lol:

Postitatud: 15 Apr 2008 21:31
Postitas nuga
Viimased polstritööd on nüüd valmis :)
Tagaiste enne uue riide panekut:
Pilt

Juba uue riidega ja autos sees:
Pilt

Iseliimuv porolon kapotialuseks mürasummutuseks:
Pilt

Postitatud: 15 Apr 2008 21:48
Postitas Ruut
kas see viimane tükk pärineb esindusest, või müüakse ka b-osana?

Postitatud: 15 Apr 2008 21:51
Postitas nuga
Ruut kirjutas:kas see viimane tükk pärineb esindusest, või müüakse ka b-osana?
See pärineb W&N'st, aga iseenesest on tegemist bmw originaalosaga ja esindusest on võimalik sama asi saada. Hind oli küll kräbe - 40 euri :?

Postitatud: 30 Apr 2008 18:23
Postitas nuga
Nii, nüüd olen probleemi ees. Nimelt mida teha istmeliigutamismehhanismidega. Sorteerisin oma varudest parima komplekti välja, aga siiski ei saa nendega päris rahul olla.
Sellised:
Pilt
Pilt

Variandid oleks
1) Panna niisama külge
2) Proovida traatharjaga roostekohti veidi puhastada ja seejärel värvida puhastatud kohad
3) Mehhanismid lahti võtta. Uurisin neid küll nii ja naapidi, aga inimlikult ei ole neid kuidagi võimalik lahti võtta. Kui siis väänata ja hiljem kokku üritada suruda.
4) Jalutada UM'i ja tellida uued :lol: Seoses keerulise finantsolukorraga jätaks selle variandi viimaseks võimaluseks.

Otsisin ka recarote külge käivad plastvidinad üles. Vastu ootusi õnnestus isegi päris hea komplekt kokku saada. Vaid üks seljatoe reguleerimise ratas tuleb uus osta.
Pilt

Postitatud: 30 Apr 2008 21:21
Postitas Iff
Kuna seal on küljes plastikust vidinaid siis jääb happevanni võimalus ära. Pakuks, et alguses proovida puhastada traatharja ja liivapaberiga ja siis need kohad kruntida ja värvida. Siis saab külge panna. Kui kukub välja kehvapoolne siis ikkagi panna külge ja finantsi paranedes võib alati uued tellida. Sellise taseme juures autol on kehva kvaliteediga detaili patt külge jätta, olgugi et nad sealt istme alt välja ei paista

Postitatud: 01 Mai 2008 23:40
Postitas jonx
ise istmete juures just sama diemma ees aga istme siine ja alumisi raame realoemi järgi enam ei toodeta nii et läheb jamaks....

Postitatud: 02 Mai 2008 10:52
Postitas raunz
Kõige õigem vist jah hetkel traatharjaga üle käia, ära värvida ja külge. Hiljem, kui auto juba sõidab ostad uued relsid. Sportlikust huvist tahaks teada palju see relsside komplekt UM-s siis ka maksab :P

Postitatud: 02 Mai 2008 11:24
Postitas nuga
Realoem'i järgi peaks saada olema küll:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10

Sisemine ca 650 krooni ja välimine 340, ehk siis komplekt kokku 2000 krooni.

Postitatud: 28 Mai 2008 23:11
Postitas nuga
Täitsa auto moodi juba :)
Pilt

Postitatud: 28 Mai 2008 23:24
Postitas omega
Kena, aga millal siis mootorile lõpuks hääled sisse saad :roll: ?

Postitatud: 29 Mai 2008 09:27
Postitas killer666
Ot:D:D
Ma vaatan , et sa oled selle masina juba omale tuppa tassinud?
(pildid seinetel ja puha)

Postitatud: 29 Mai 2008 17:01
Postitas kustas
Üks korralik autopede garaaž peabki selline välja nägema :D. Kui ma endale kunagi maja ehitan, siis garaaž tuleb suurem ja luksuslikum, kui maja ise.

Postitatud: 29 Mai 2008 18:26
Postitas killer666
Üks mood on teha elutuba ja köök nagu üheks.
Varsti siis laiendame ka garaaži köögi üheks osaks :D
Hea oleks küll - mutitad autot , vaatad mida naine köögis teeb ja mida lapsed telekast vaatavad :D