3. leht 3-st
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990
				Postitatud: 28 Aug 2020 10:05
				Postitas xjan
				Kui juba siis juba jah... Kõik pistikud olid oksüdeerunud ja vajasid üle käimist või vahetamist, lisaks siis juhtmestik leotati lahti vanast teibist ja kontrolliti cm-haaval ka üle - päris palju isolatsioonita kohakesi sai leitud jne. Kaitsmekarp oli niivõrd kahtlane, et sai uus hangitud - kahjuks ilma check panelita autolt, mistõttu tuli trükiplaati ise ringi teha veel jne. Lisaks siis "makipaigaldajate" lahendused jah ka.
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990
				Postitatud: 11 Dets 2020 17:49
				Postitas xjan
				Vaikselt ikka edeneb, põhja alt enamuses koos. Rattad said värskendatud ja ka alla kruvitud. Differ-summuti ja kardaan jäänud. Vahepeal saab edasi toimetada elektrijuhtmestiku jms poolega, mis tõstukil rippumist enam ei vaja.
Mootor läks juppideks ja saab tutikas. Plokk tuli uus leida (külmunud praod välises veesärgis), seega toredaid üllatusi ikka jagub selle projekti juures.
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990
				Postitatud: 13 Dets 2020 00:27
				Postitas Arvo
				Ilus ja puhas töö.
Mis firma kolvid  need on? 
Mootoriplokk läks originaal S14 või mõne vanema M10B20 oma?
Ja vaatan, et külmapunnid on värvised, loodetavasti need said ikka uued?
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990
				Postitatud: 13 Dets 2020 09:12
				Postitas xjan
				Plokk pildil toorikuna, punaseks ei jää ja saab üle käidud. S14 plokk ikka 

. Wössner kolvid
 
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990
				Postitatud: 28 Veebr 2021 18:47
				Postitas xjan
				
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 17 Mai 2021 22:15
				Postitas xjan
				Klaasid-liistud, ridamisi tüübleid ja juhtmestiku jm elektritöid, sekka veel katusekatte luugi vinüülitamist, pagassi katete sättimist jne
Mootor on tänasega seisuga jälle omas kohas, suurematest töödest veel stanged, karbikatted, sisu ja katuse raam ja kate jäänud. Trumm ja pulgad jätkub - autosse ei lähe tagasi ühtegi vana või taastamata juppi. Juulis ehk saab ikka sõitma juba…
			
		
				
			
 
						- 4DF0141C-350B-42FB-AE13-DCDC1F2BC03F.jpeg (549.31 KiB) Vaadatud 41839 korda
 
		
		
		
			  
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 31 Juul 2022 22:03
				Postitas Darmo
				Ma ei mõtle seda üldse halvasti aga... Sa ikka päris korras küll ei ole 
Igatpidi nauditav jälgida ja lugeda.
 
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 04 Aug 2022 14:52
				Postitas AARE540
				Täiesti nõus ja pean ütlema, et neid "korralikult kukkunud" tüüpide projekte on tõesti ääretult nauditav vaadata 

 
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 05 Aug 2022 01:54
				Postitas tiit
				Mis surve aste In uute kolbidega? Mis nukad ja kas mootori juhtimine ikka motronic?
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 12 Aug 2022 12:12
				Postitas xjan
				Mootor pigem näitajate poolest siiski suhteliselt originaalilähedane, orig. aju ja nukkadega. Vahepeal lõpusirgele suundunud projektike on nüüd kevad-suvel saanud osaliselt lahti lammutatud. Nimelt leidsin pooliku kliimakomplekti ja siis tuli kõik selle paigaldusega seonduv jälle ette võtta. Omaette ooper oli kliimakompressori (M3 spetsiifiline) taastamine, täpsemalt tihendite jne leidmine selleks, aga tehtud sai ja ehk isegi peab 
Paistab, et see suvi veel tiirutada ei saa, kuigi palju enam pole jäänud. Sügise eesmärk on sisu kokku/sõitma ja siis talvel aega nokkida katusele uus kate külge ja kevadel ARKi...
 
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 23 Sept 2022 10:21
				Postitas raunz
				Hoia siis ikka pildi- ja jutumaterjaliga kursis tegemistest, nagu eelnevalt mainitud siis tõesti on väga nauditav vaadata nii põhjalikult ette võetud projekti valmimist.  

 
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 13 Nov 2022 12:36
				Postitas xjan
				No peaaegu valmis. Aga enne kevadet ilmselt ei liigu. Las talvitub rahulikult. Vahepeal sai otsustatud siiki kliima paigaldada, mida tal orig. spec sheeti järgi polnud ja see tähendas jälle suuremat lahtikakkumist.
Suurematest asjadest on tegelt vaid katuse naha vahetamine jäänud ja sisu sisse tagasi tõsta pm.
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 29 Sept 2023 21:21
				Postitas xjan
				xjan kirjutas: 13 Nov 2022 12:36
No peaaegu valmis. Aga enne kevadet ilmselt ei liigu. Las talvitub rahulikult. Vahepeal sai otsustatud siiki kliima paigaldada, mida tal orig. spec sheeti järgi polnud ja see tähendas jälle suuremat lahtikakkumist.
Suurematest asjadest on tegelt vaid katuse naha vahetamine jäänud ja sisu sisse tagasi tõsta pm.
 
jah, kevadel 

... 2024 ikka.
Tegelt on auto komplektne, mõni väiksem detail veel. Esimesed meetrid sõidetud, sillad-pidurid jm paika timmitud. Konditsioneer täita ja siis vist ong tõesti vaid katuse nahk viimase suurema asjana vormistamist ootamas... ja siis ARK-i onude juurde vaja minna. Müts peos ja silmad maas, vähemalt igaks juhuks 
			
		
				
			
 
						- IMG_4480.jpeg (565.86 KiB) Vaadatud 36651 korda
 
		
		
		
			  
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 30 Sept 2023 06:34
				Postitas MargusRaska
				Väga äge leid ja tegemine. Edu!
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 19 Mai 2024 14:43
				Postitas xjan
				Riie olemas, aga kes uue katuse peale venitaks, võimalikult kiielt ja Tallinn-Harjumaal? Eelistatult võiks olla E30 katusega kogemust ka ikka 

 
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 19 Mai 2024 15:13
				Postitas Jaks
				Arno on vahetanud ja võiks saada ju hakkama.
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 21 Juul 2024 08:33
				Postitas xjan
				Kui homme ARKi onud/tädid armulised on ja ilmavana ka soosib, teeb see auto esimese testsõidu laupäeval YTC-le Laitses. 
On ka teisi klubilisi seal, kelle kõrvale ehk võila end ajada?
			 
			
					
				Re: BMW E30 M3 Cabrio, 1990, xjan
				Postitatud: 24 Juul 2024 17:05
				Postitas xjan
				Registris ja nüüd saab hakata kotermanne otsima, kui enamvähem peab kõik, siis laupäeval Youngtimerile.
Passist sai hiljem leitud, et 158kW asemel 143kW märgitud, aga nähh... olgu siis nii 
"003 EMM"