Postitatud: 21 Jaan 2010 11:28
Kaevan selle teema ka tolmualt üles ja panen vahepal toimunust mõne rea. Tegelt väga suuri töövõite ette näidata ei olegi aga midagi siiski tehtud. Sügisel sai end lõpuks kätte võetud ning asusin mõlemat autot lammutama. Eesmärgiks oli kindlaks teha mis seisus kered on, mis detailid olemas on, mida kannatab taastada ning mis tuleb uus hankida. Lammutus sai tehtud kiirelt ja operatiivselt. Abiks kallis naisuke kes pakendamisega tegeles ning muidugi härra Nuga kes kaks kõva päeva mu töökojas elas ja oma panuse autode lammutamisesse andis. Nagu elu näidanud on läheb kambaga kiiremini ja lõbusamalt.
Kõigepealt siis autod töökotta ja kõvem lammutustöö:




Väike asendamatu abimees ka:







Kui kere paljas siis välja ning survekaga üle et näha mis seal paksu saasta kihi alla üldse olemas on plekimajandusest:






Ja sama asi ka pruuni kerega:





Pisike looduspilt ka:




Ja jälle pesu:



Järgneb...
Kõigepealt siis autod töökotta ja kõvem lammutustöö:




Väike asendamatu abimees ka:







Kui kere paljas siis välja ning survekaga üle et näha mis seal paksu saasta kihi alla üldse olemas on plekimajandusest:






Ja sama asi ka pruuni kerega:





Pisike looduspilt ka:




Ja jälle pesu:



Järgneb...