3. leht 3-st

Postitatud: 22 Veebr 2010 22:19
Postitas Iff
Tundub, et oli emotsiooniderohke üritus. Jutt Sul igatahes lippab :D

Postitatud: 22 Veebr 2010 23:27
Postitas Muhv
Aasta kirjandusauhind selle teksti eest!

Pilte vaadates tundub, et järgmine aasta võiksin oma youngtimeriga (iX) ka rajale ronida.

Postitatud: 23 Veebr 2010 18:02
Postitas bemm730
Jõudu, kas on võimalik ,et see auto seisis pühapäeval Õismäel ühe maja ees, nimelt ühe tornmaja. Kui on sama masin, siis käisin tükk aega ümber auto ja imetlesin teist 8)

Postitatud: 23 Veebr 2010 18:12
Postitas sysi
Pühapäeval mingil ajal seisis see auto tõesti Õismäel

Postitatud: 02 Mär 2010 16:25
Postitas sysi
Pilt

Mõni talveralli klõps kah. Fotograaf Erik Riikoja.

Teised pildid:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album753/

Postitatud: 03 Mär 2010 16:07
Postitas Priit
sysi kirjutas:Pilt

Mõni talveralli klõps kah. Fotograaf Erik Riikoja.

Teised pildid:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album753/
Numbrimärk on ilus kõver :lol:
Aga ega vanal autol ei peagi sirge olema. Peale hanges käimist jah?

Postitatud: 03 Mär 2010 16:13
Postitas sysi
Priit kirjutas:
sysi kirjutas:Pilt

Mõni talveralli klõps kah. Fotograaf Erik Riikoja.

Teised pildid:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album753/
Numbrimärk on ilus kõver :lol:
Aga ega vanal autol ei peagi sirge olema. Peale hanges käimist jah?
Numbrimärgid peaks nagunii uutega asendama. Ja olgem terminoloogias täpsed - Talverallil ei käida hanges, vaid "lepikus" (Ervin Lill). :D

Muide saime Talverallil 120 registreerunu ja vast ca 90-100 startinu hulgas 4. kohta :) St väike "lepik" on paratamatus

Postitatud: 03 Mär 2010 20:28
Postitas karu
Ära vaheta seda ära, see number on rariteet juba!! ja sobib hästi sinna :D

Postitatud: 03 Mär 2010 21:05
Postitas jossu
vahetada võib uue vanaprofiili vastu ju, endal vahetasin. Pole seda koledat lohku kuhu kleepsi käib, ilus must äär jms... euro plönni pole

Postitatud: 03 Mär 2010 21:06
Postitas karu
see nr. on ehedast rauast veel ja on teistsugune :)

Postitatud: 12 Apr 2010 20:44
Postitas sysi
Panin täna autole originaalvedrud alla - peale tööd oli isu midagi rahustavat teha. Nüüd on auto asend täiesti loomulik, tagaots ei ole enam üleval :)

Postitatud: 19 Apr 2010 15:00
Postitas sysi
Ühel ilusal päeval keerasin starterit ja ei midagi. Panin akult otse voolu tõmbereleele - ei midagi. Koputasin starterit - ei midagi. Lükkasime Rocca al Mare parklas koos abivalmis daamidega (tänud neile siinkohal!) auto käima ja pärast töötas jälle nagu peab. Imelik.

Võtsin starteri maha ja seibideks. Starteri enda pool oli kõik OK - harjad korras, mähised kahjustusteta, kontaktpinnad puhtad. Panin külge töötavalt M30 starterit võetud tõmberelee ja puhastasin kõik kontaktpinnad veelkord ära ning panin starteri peale. Kas viga oli selles - ei tea, aga varemalt tegi starter iga mootoriringi kohta ühe imeliku metalse klõpsu (justkui oleks hammasvööl 1 hammas puudu vms) aga nüüd seda enam pole - auto käivitub pehmelt ja ilusti.

Otsisin välja 205/70 R14 suverehvid (mul oli üks jooks selliseid uueväärilisi kenasti ootel) ning paigaldasin need koos Tõnise käest ostetud, keevitatud ja sirgendatud 7J laiade valuvelgedega. Pilti muidugi ei teinud - ehk täna? Plaanin minna tiirule, et saada aru, kas need hakkavad koopasse käima või mitte (need on e23 rehvid tegelikult). Lahedad balloonid on küll, aga võibolla on liiga balloonid :roll:

Postitatud: 19 Apr 2010 15:54
Postitas Ruut
See on ka e24 originaalmõõt rehvidele. Mul samasugused all BBS-Mahle velgedel.

Postitatud: 19 Apr 2010 20:01
Postitas sysi
Pilti muidugi ei teinud, aga käisin tegin tiirud ära. Käib koopasse ikka kuigipalju - ja veidi ebaloomulikult kõrged on ka ikka. Seega need veljed+rehvid panen mõnda uut autot vms ootama ja vanad head plekid koos kroomrõngastega alla tagasi :)

Postitatud: 20 Apr 2010 12:41
Postitas sysi
Parandasin lõunaajal pildivea:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 20 Apr 2010 17:44
Postitas -Myyr-
Liikuv silmarõõm : )